2021-05-11, 18:51
Medlem
Det är tisdag kväll, jag mår fint, har ätit gott.

Har gjort allt jag behöver göra, sätter mig ned för att nå 400 en kväll som denna, vill inget annat än att snacka snusk och se massa gubbkukar, och kön är hel död Fyfan alltså, livet är bra svårt ibland
2021-05-11, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Hur svårt kan det vara att förstå min ståndpunkt? Jag tycker inte att det är konstigt från deras sida även om det är som du säger att många nog inte märker det. Det motsäger inte sig självt som du försöker få det att låta som.

Klart att du får klaga men vill du inte göra något åt det kan du väl tagga ner lite?

Era ståndpunkter har alltid en imponerande fluiditet, det kan ja ge er.

Jag jiddrar inte med JH just nu jag jiddrar ju med er, man kan diskutera för sakens skull det kan vara kul det med.
2021-05-11, 18:53
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Först var det ur ditt perspektiv som JHs regler var rimliga, sen var det ur JHs perspektiv enbart, och nu är vi tillbaka till att du anser att dom är det igen.
Angående grammatiken, ja. Där har jag ju inte ändrat mig, men de har väl fler regler som inte verkar helt logiska, eller hur? T ex det jag nämnde med telefonnummer. Men tycker inte du att det är en bra regel eller krav att de förväntar sig att du ska skriva korrekt?
2021-05-11, 18:55
Medlem
Kan pussy och gurka bråka i DM?

Jag läser hellre jannes noveller.
2021-05-11, 18:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Det är tisdag kväll, jag mår fint, har ätit gott.

Har gjort allt jag behöver göra, sätter mig ned för att nå 400 en kväll som denna, vill inget annat än att snacka snusk och se massa gubbkukar, och kön är hel död Fyfan alltså, livet är bra svårt ibland

Samma här, gav upp i förmiddags för det var så segt, hoppades på att det skulle gå snabbt ikväll. Nope, JH har fan gått ner sig enormt.
2021-05-11, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Angående grammatiken, ja. Där har jag ju inte ändrat mig, men de har väl fler regler som inte verkar helt logiska, eller hur? T ex det jag nämnde med telefonnummer. Men tycker inte du att det är en bra regel eller krav att de förväntar sig att du ska skriva korrekt?

Grammatiken är ovidkommande men det är en bra regel att man ska skriva korrekt? Här har du ju iofs utrymme att backa om du utvecklar lite angående vad du menar med korrekt hehe.

Det är en fröjd detta
2021-05-11, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle
Kan pussy och gurka bråka i DM?

Jag läser hellre jannes noveller.

Kör en egen tråd med trams, inte svårare än så, låvar att inte skriva i den.
2021-05-11, 18:59
Medlem
Citat:
Kör en egen tråd med trams, inte svårare än så, låvar att inte skriva i den.

Vadå, är det här din tråd din jävla fitta?!
Nej.
Knulla din mamma!
2021-05-11, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle
Vadå, är det här din tråd din jävla fitta?!
Nej.
Knulla din mamma!

Klart det är min tråd, du måste vara ny här?
2021-05-11, 19:00
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Grammatiken är ovidkommande men det är en bra regel att man ska skriva korrekt? Här har du ju iofs utrymme att backa om du utvecklar lite angående vad du menar med korrekt hehe.

Det är en fröjd detta
Vill du på riktigt att jag ska förklara för dig vad korrekt grammatik är? Det är ingenting som säger sig själv eller?
2021-05-11, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Hahaha vad har människan gjort? Fuck den target du har i PB btw

Den där horungen loggar aldrig ett skit, alltså nada. Kommer fortsätta anmäla honom tills han blir bortplockad som mr. så där eller hur kanske.
2021-05-11, 19:02
Medlem
Citat:
Klart det är min tråd, du måste vara ny här?

Jag knullade din mamma innan du ens var påtänkt pysen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in