Citat:
Ursprungligen postat av
living4free
HAHA förlåt men IQ nivån på de incestmänniskorna kan inte vara hög..
Bombar sitt egna folk med sina egna bomber..
Det handlar inte om IQ utan om tillgång på resurser. De där raketerna är primitiva hemmabyggen eftersom det är allt de kan bygga, isolerade som de är i Gaza. Samtidigt som Israel får miljardbidrag från USA för att bygga upp sin ockupationsarmé.
Citat:
Skjuter raketer från platser där barn befinner sig och lipar sedan när de får en motattack..
Tycker du det är bättre när Israel använder palestinier som mänskliga sköldar. IDF har alltså plockat civila palestinier och tvingat dessa att gå först och öppna dörrar etc i farliga områden.
Citat:
Men som sagt alla vet att detta är Palestinernas stora mål, skada Israel.. Möta på motstånd och sedan få alla palestinavänner och media på sin sida..
Jag som trodde deras mål var att få en egen stat...
Citat:
Ursprungligen postat av
s7.Emil
Liksom Media visar inte hela bilden men jag som har bekanta där nere har förklarat att denna tvist handlar om lagar och regler och det finns en lag som jag uppmanar dig att kolla upp som gäller i detta fall och ger judisk rätt till marken.
Självklart finns det israeliska lagar som gynnar judarna, det är ju de som stiftat lagarna! Det är sådant som gör att internationella lagar (sådana som Israel struntar i) säger att man inte får flytta befolkning till ockuperad mark eller bete sig som Israel gör.