Citat:
Ursprungligen postat av
Bbobi
Nja ditt problem är att du inte kan särkilja på olika saker.
På vissa sätt kan JHs regler vara vettiga även om det är som du säger att gubbarna nog faktiskt inte märker någon skillnad. Tanken bakom är förmodligen den samma oavsett. I slutändan spelar det ingen roll för självklart ska den som spenderar pengar på en lön få säga vad han vill ha tillbaks för pengarna.
Därför bör du ta upp det här med JHs boss så att han övertygas att ändra på reglerna istället.
Problemet är att ni inte skriver något relevant alls, vad lyckas du med här... "det är vettigt men det spelar ingen roll," hur får du ihop detta? Och sedan så låter det (precis som jag poängterade i föregående inlägg) ameh JH får ju göra som dom vill! Det är inget argument, återigen. Det förstår alla att dom kan, premissen är att det är korkat, jag har egentligen inte sagt något annat, först käftar ni emot och säger att det inte är korkat, och sen slutar det med att dom får göra som dom vill för dom betalar ut lönen.
Citat:
Ursprungligen postat av
PussyLiquor
Klart det är viktigt

det underlättar ju om de innan mig har kunnat formulera sig på ett naturligt och korrekt sätt. Att sitta och gissa sig till sammanhang tar ju bara en massa tid, och tid är ju pengar eller hur?
Jag har inga problem att skriva på varken engelska eller svenska, men varför krångla till det för alla andra? Samma sak med att logga, det är inte så svårt att logga vissa bitar ur en konversation. Och det underlättar för alla andra. Skulle man inte ha en logg så skulle det i slutändan bara bli en massa upprepningar.
Jag jobbar inte för JH, så nej, det var inte mitt argument. Vet inte hur många gånger jag har skrivit det i denna tråden. Och du jobbar väl inte heller där? Så varför blir du så upprörd för? Ni på CW använder ju inte ens CC.
Jo fast nej, det spelar ju faktiskt ingen roll, svara på spanska nästa gång om du känner för det. Hela premissen är att targets inte lämnar pga sådana här saker.
Upprepningar kostar 15 kronor dom med, jag lovar.
Jag blir "upprörd" när folk är ute och cyklar, och så tillrättavisar jag och då replikerar vederbörande allt som oftast med ungefär samma som dig, ameh asså sluta jobba där dåå om de inte passar, eller dylikt. Det slår liksom aldrig fel, det går inte att erkänna att man hade fel, det är så skämmigt tydligen.
Detta är inte coola gurkan som skriver, det är trötta gurkan som borde skaffat en högskoleutbildning istället. Men fan kör detta på heltid i 6 år, och sen återkom med bestämda och högljudda åsikter om hur targets funkar, och inte funkar, vad som är rimligt, vad som inte är det, osv osv. I annat fall var tyst och lyssna och lär istället. Det gäller samtliga.