2021-05-11, 17:38
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja

Judith är en typisk människa som mer än gärna utnyttjar människor utan att ens ha ångest över det.
Som redan har tagits upp i tråden så hade hon varit utsparkad ur huset och polisanmäld om hon var man.
Man behöver inte vara geni för att se vad hon håller på med, med stolthet.
Vems fel är det? Inte Adrians väl?
2021-05-11, 17:38
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Som jag antytt tidigare, Så billigt med detta hyckleri. Är man där för att vinna eller skaffa sig en bror?

Pedram är patetisk... Bror, syster fru och fasters kusinbarn hit och dit med kreti och pleti. Han ska ut härnäst!
2021-05-11, 17:39
Medlem
ZzanZzibars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Lite aldrig på en man som smuttar cider istället för att halsa öl
Putar med läpparna i spegeln
Och har snyggfilter på insta

Otroligt så motbjudande.
Lugn bara lugn! Han har inte läst flashbacktråden än. Då lär både han och filtret försvinnaaaaaaa (hör ljudet av trAdians avgrundsvrål när han försvinner på tom mage ut i matrix)
2021-05-11, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
Tror det är djupare än så. Hon pratar aldrig om sin pappa, verkar ha något trauma i barndomen.
Kanske är det därför som hon inte har haft en sexuell relation...
2021-05-11, 17:40
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jaa! Du är välkommen.
Moonshines klubbhus ligger bara ett stenkast ifrån, så vi kan nog få igång en riktig raggarfest. Jag lovar att bjuda upp både dig och Tanjas farsa på en riktig bugg.
MVH/Gnomegirl.

Du vet hur man lockar en stackars Groda.
Morsan är själv en gammal raggare i unga år och jag fick vara med i stora bilar och vind i håret.
Många härliga turer till Värmland och Dalarna i blodet.
Idag räcker det att sitta med henne och hennes polare och bli hög på all rök (Marlboro Light ) och numera rötjut. Hehe.
Jag kör en rain check på ditt erbjudande gnome.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Som jag antytt tidigare, Så billigt med detta hyckleri. Är man där för att vinna eller skaffa sig en bror?

Det är inget konstigt alls att det skapas starka band i huset snabbt. Dom är inte ett gäng iskalla dårar utan känslor därinne, faktum är att vissa av dom saknar AD.
Medlem
Visst syftar grisfest på att man hade fest på stranden på typ Mallorca och grillade en hel gris? Hoppas de får en gris att steka upp ute på gården.
2021-05-11, 17:41
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZzanZzibar
Lugn bara lugn! Han har inte läst flashbacktråden än. Då lär både han och filtret försvinnaaaaaaa (hör ljudet av trAdians avgrundsvrål när han försvinner på tom mage ut i matrix)

Då kommer han tröstäta ust och burkputtgråta sig till sömns..
Visst första 10000 sidorna kanske han gläds av då han framställs som en underbar officer av ett par stycken, men resten är inte så smickrande för fjanten
2021-05-11, 17:41
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Är ändå överraskad att Madde inte fällde så många tårar över Adrian igår
Dom kanske har tagit slut? Sen vet hon ju att mössan står utanför och tar emot henne med öppna armar. Om hon har miljonen med sig.
2021-05-11, 17:42
Medlem
Blir väldigt besviken om produktionen inte tycker sig ha råd med STIM-pengarna så dom kan spela Sällskapsresan musiken under grillfesten.

Ingen riktig Grisfest utan Bengt Palmers musik!
https://www.youtube.com/watch?v=PaxF6EY8ZGs
2021-05-11, 17:42
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vems fel är det? Inte Adrians väl?

Hehe.
Han är ute inte en dag för sent men jag vann inte min femhundring. Fattar fortfarande inte vem röstar på Judith. Och det är definitivt hans fel
2021-05-11, 17:43
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Här måste jag hålla med till alla % möjliga.
Brutal ärlighet är i längden det absolut bästa. Det kommer ibland lite fel ur Emelie men är ändå långt mer förstklassigt än det synliga hycklandet som nästan alla håller på med. Emelie säger det andra tycker framför rutan. Önskar hon kunde vara ännu brutalare i många situationer.
Så när hon pratar illa om Madde med Nardos och sen pratar skit med Madde om Nardos, är ärligt och juste?😀

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in