2021-05-11, 17:33
Medlem
spritabstinensen slog till
2021-05-11, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Som sagt. Ingen familj. Jag vet hur det känns. Pappa och mamma gick bort i mitt fall, men det var kaos även innan. Saknaden blir så tydlig. Vad alla har, och man skäms. Jävla skitsituation. Fast det blir bättre! I dag bryr jag mig inte, men det är en resa. Ifred är en sak. Ensam är förjävligt.
❤️ Ja livet är inte alltid helt lätt
2021-05-11, 17:34
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Hehe.
Jag hade satt mig i bilen och gjort de sällskap direkt. Älskar "come together" partyn på stora p-platser med musik. Då snackar vi musik, inte oljudet i huset.

Jaa! Du är välkommen.
Moonshines klubbhus ligger bara ett stenkast ifrån, så vi kan nog få igång en riktig raggarfest. Jag lovar att bjuda upp både dig och Tanjas farsa på en riktig bugg.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-11, 17:35
Medlem
Kom precis in.. Har Pedram fått sitt besök?
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Nardos verkar ha en knepig familjesituation, tycker synd om henne. Känns som stor del av sitt liv lämnats ensam eller har nåt trauma i barndomen. Hoppas några nära vänner kommer iallafall ❤️

Ja jag har förstått det också! ❤️
Medlem
ZzanZzibars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Man trodde man skulle få en Adrianfri experience nu... Man slår på liven

Pedram: "Ja jag grät som fan när Adrian lämnade igår. Han var min best bro" böl böl
Sedan klipp till Judith och Simon i köket
Juddan: "Adrian älskade stuvat!"
Simon: "Det var jag som lärde honom det"
Klipp till Nardos: "Adrian är inte här.. du är nya Adrian" (till Simon)

De borde bli autonominerade om de nämner fanskapets namn en gång till! Nu ska vi glömma hans existens!!!!!
OhnArdian! Räknas det? -Madde undrar
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Absolut. Däremot avskyr jag hycklare vilket det drösar av i huset. Den enda som är rakryggad är Emelie och hon är min absoluta favorit. Har gillat henne från start och är inte ensam. Gamla bittra kärringar och gubbjävlar har nog svårare med henne då deras sunkighet blir ännu mer tydlig. Hon kommer inte vinna miljonen så du kan sluta ta dina tabletter. Hon vann prinsen istället.

Här måste jag hålla med till alla % möjliga.
Brutal ärlighet är i längden det absolut bästa. Det kommer ibland lite fel ur Emelie men är ändå långt mer förstklassigt än det synliga hycklandet som nästan alla håller på med. Emelie säger det andra tycker framför rutan. Önskar hon kunde vara ännu brutalare i många situationer.
2021-05-11, 17:36
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Man trodde man skulle få en Adrianfri experience nu... Man slår på liven

Pedram: "Ja jag grät som fan när Adrian lämnade igår. Han var min best bro" böl böl
Sedan klipp till Judith och Simon i köket
Juddan: "Adrian älskade stuvat!"
Simon: "Det var jag som lärde honom det"
Klipp till Nardos: "Adrian är inte här.. du är nya Adrian" (till Simon)

De borde bli autonominerade om de nämner fanskapets namn en gång till! Nu ska vi glömma hans existens!!!!!
Som jag antytt tidigare, Så billigt med detta hyckleri. Är man där för att vinna eller skaffa sig en bror?
2021-05-11, 17:37
Medlem
Är det ingen av dem som sett sällskapsresan? En av Svensk films största klassiker!
2021-05-11, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZzanZzibar
OhnArdian! Räknas det? -Madde undrar

Är ändå överraskad att Madde inte fällde så många tårar över Adrian igår
2021-05-11, 17:38
Medlem
amiliasharborstes avatar
Jag pratade med Nardos kontoansvariga i DM, det är dem som kommer besöka Nardos imorgon. Skönt ändå ❤️
2021-05-11, 17:38
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Lite aldrig på en man som smuttar cider istället för att halsa öl
Putar med läpparna i spegeln
Och har snyggfilter på insta

Otroligt så motbjudande.
Hormontabletterna har nog inte verkat fullt ut så det är kvinnlig fåfänga. Med tiden kanske han får en stor kuk och ett adamsäpple.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in