2021-05-11, 17:27
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
Tror det är djupare än så. Hon pratar aldrig om sin pappa, verkar ha något trauma i barndomen.

Hon har nämnt honom en gång kom jag på, och då sa hon att hennes pappa och släktingar kom och hämtade henne till Eritrea när hon var liten, 4 år något..... 🙄
2021-05-11, 17:27
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Om Judith och Simon räknas som normala så vet jag inte längre vilket fack jag ska placera mig själv i.
..Jag är ioförsig också ganska körd i skallen..

Judith är en typisk människa som mer än gärna utnyttjar människor utan att ens ha ångest över det.
Som redan har tagits upp i tråden så hade hon varit utsparkad ur huset och polisanmäld om hon var man.
Man behöver inte vara geni för att se vad hon håller på med, med stolthet.
2021-05-11, 17:29
Medlem
nicamaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Hon har nämnt honom en gång kom jag på, och då sa hon att hennes pappa och släktingar kom och hämtade henne till Eritrea när hon var liten, 4 år något..... 🙄

hon har pratat om sin mamma, som är -79:a. det är jävligt ungt! hade hon inte typ fem syskon också?
2021-05-11, 17:30
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ok, men skitsnack och paktande gillar du?🙈
Absolut. Däremot avskyr jag hycklare vilket det drösar av i huset. Den enda som är rakryggad är Emelie och hon är min absoluta favorit. Har gillat henne från start och är inte ensam. Gamla bittra kärringar och gubbjävlar har nog svårare med henne då deras sunkighet blir ännu mer tydlig. Hon kommer inte vinna miljonen så du kan sluta ta dina tabletter. Hon vann prinsen istället.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Helvete vad smör Judith trycker ut i stekpannan

Hon har så sjukt mycket olja, smör och grädde i allt hon lagar så det är sjukt. Och för att inte glömma citronzesten såklart.
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hihihi! Det vore ju coolt ju.
De sätter igång världens fest. Grillar, super sig dyngraka, slåss och spelar Eddie Meduza på full volym.
MVH/Gnomegirl.

Hehe.
Jag hade satt mig i bilen och gjort de sällskap direkt. Älskar "come together" partyn på stora p-platser med musik. Då snackar vi musik, inte oljudet i huset.
Medlem
Ridnes avatar
Man trodde man skulle få en Adrianfri experience nu... Man slår på liven

Pedram: "Ja jag grät som fan när Adrian lämnade igår. Han var min best bro" böl böl
Sedan klipp till Judith och Simon i köket
Juddan: "Adrian älskade stuvat!"
Simon: "Det var jag som lärde honom det"
Klipp till Nardos: "Adrian är inte här.. du är nya Adrian" (till Simon)

De borde bli autonominerade om de nämner fanskapets namn en gång till! Nu ska vi glömma hans existens!!!!!
Medlem
xrlpyts avatar
Ooof, grovt av Nardos. "Simon! Vet du varför du vann idag? FÖR ATT ADRIAN INTE ÄR KVAR!"

2021-05-11, 17:31
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Adrian har uppdaterat Instagram, där han har ett så kallat ”snyggfilter” Hahah. Jag har aldrig varit med om en så fåfäng vuxen människa

Lite aldrig på en man som smuttar cider istället för att halsa öl
Putar med läpparna i spegeln
Och har snyggfilter på insta

Otroligt så motbjudande.
2021-05-11, 17:32
Medlem
ZzanZzibars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Hehe.
Tanjas familj lär komma i sin trailer och bo på parkeringen.
totchdown på den.
Familjen trash intar Farsta!!
Medlem
Nu kommer Sangrian!!!
Så otroligt tråkigt att dom har noll koll på Sällskapsresan och missar alla referenser.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Låter tungt. Skönt att höra att det tillslut blir bättre❤️
Ja, men så är ju livet! Det är nog mest jobbigt att inte ha sin kärnfamilj nära då man är väldigt ung. Man jämför sig. Men senare i livet så har man en egen plattform. Trist för barn att inte ha mormor etc, men samtidigt: mina barn kan jag garantera mått bättre utan. Och skammen vad de ägnade sig åt medans de levde får stå för dem. Jag är en egen individ. 😀👍👍👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in