Citat:
Hur ska jag veta om han "menade" allt han skrev? Och vad spelar det ens för roll vad han menade eller inte menade? Han har ju skrivit inläggen oavsett.
Eller ska jag gå runt och börja falskt anklaga alla män för våldtäkter kanske? Så kan du försvara mig efteråt eftersom att "hon kanske inte menade något med det, ja jo, hon har visserligen anklagat männen, fast hur ska någon veta vad hon menade med det?".
Och vadå "trots att han valt det namnet?" Brukar man "vara" sitt användarnamn? Det är ju snarare regel än undantag att folk, speciellt användare på Flashback, har "ironiska" användarnamn.
Sedan så är ingen så autistiskt bokstavlig som du vill få det att låta som. I så fall så måste ju du tro att personen bakom "afghan" kontot är en 1 årig afghan? Eftersom att det är en ett åring på hans visningsbild.
Eller ska jag gå runt och börja falskt anklaga alla män för våldtäkter kanske? Så kan du försvara mig efteråt eftersom att "hon kanske inte menade något med det, ja jo, hon har visserligen anklagat männen, fast hur ska någon veta vad hon menade med det?".
Och vadå "trots att han valt det namnet?" Brukar man "vara" sitt användarnamn? Det är ju snarare regel än undantag att folk, speciellt användare på Flashback, har "ironiska" användarnamn.
Sedan så är ingen så autistiskt bokstavlig som du vill få det att låta som. I så fall så måste ju du tro att personen bakom "afghan" kontot är en 1 årig afghan? Eftersom att det är en ett åring på hans visningsbild.
Ja om han inte skrev det seriöst så finns det ju inget att vara upprörd över. Eller? Blir du upprörd på skådespelare som spelar onda karaktärer också? Om du anklagar alla män för våldtäkt anonymt så är det ingen som blir det minsta upprörd. Ingen tar det seriöst. Men rasism är en slags lek. Vår tids kätteri. Vanligt folk är så trötta på det vid det här laget att de bara gäspar åt det. Det är inte att vänstern ropar varg (rasism) för ofta som är problemet. Det är att vänstern blivit så utvecklingsstörd att det enda ord de kan är rasism. Spelar ingen roll vad han skrev. Vanligt folk spyr snart på såna som dig. Det verkar luta åt att SD har råd att behålla honom trots att det är uppenbart att det var han.
...rena jävla utpressningsmetoderna haha