2021-05-08, 12:47
  #2977
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utred
Instämmer tyvärr...Åkesson måste skärpa sig och komma i fysisk form och dessutom sluta med middagar och damer om ni förstår vad jag menar. Alldeles för många sällskapsdamer på krogarna runt Stureplan. Annars kommer SD aldrig få mer inflytande än så här...
Äh, det skiter väl folk i. Åkesson kan göra vad han vill utan att folk slutar rösta på partiet. Väljarna är hjärntvättade av "Messias Jimmie" och hans profetior om vad han skulle göra för att förändra Sverige. Att han fixar tänderna och pendlar i vikt visar att han har en dålig självkänsla. Spel, mat, kvinnor och sång kan han med sin missbrukarpersonlighet inte låta bli. En svag ledare.
Citera
2021-05-08, 18:07
  #2978
Medlem
Giant Squids avatar
Det är för tidigt att luta sig tillbaks och bli en mätt politikertjockis. Han har ju inte ens gått i mål än.
Nu behövs det lite Eye of the Tiger och på med handskarna.
Citera
2021-05-09, 00:14
  #2979
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x-factory-x
Glöm fräsch. Han var blek, fet, svettig och inte i form för debatt. Gick direkt i fällan att skylla alla Sveriges problem på invandrarna när det är regeringarnas fel. Uselt. Han måste fixa formen och bli betydligt vassare.

Han var i god form. Bleka är vi alla efter en ovanligt solfattig vinter. Nästan alla Sveriges problem härrör till massinvandringspolitiken, självklart även våld mot kvinnor. Det är regeringens fel att massinvandring fortfarande pågår, något annat har aldrig påståtts.

Citat:
Ursprungligen postat av SecretQ
Äh, det skiter väl folk i. Åkesson kan göra vad han vill utan att folk slutar rösta på partiet. Väljarna är hjärntvättade av "Messias Jimmie" och hans profetior om vad han skulle göra för att förändra Sverige. Att han fixar tänderna och pendlar i vikt visar att han har en dålig självkänsla. Spel, mat, kvinnor och sång kan han med sin missbrukarpersonlighet inte låta bli. En svag ledare.

Spel, mat, kvinnor och sång låter ju alldeles förträffligt. Bara bland incel-feminister det är något fult med att träffa kvinnor. Tänk en fet äcklig Virtanen som bara kan vända sig till drogvåldtäkter för att få kvinnor i säng.
__________________
Senast redigerad av MrMario 2021-05-09 kl. 00:16.
Citera
2021-05-09, 17:28
  #2980
Medlem
brianmolkos avatar
Vem är han ihop med (bekymrad)
Citera
2021-05-10, 14:20
  #2981
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Han var i god form. Bleka är vi alla efter en ovanligt solfattig vinter. Nästan alla Sveriges problem härrör till massinvandringspolitiken, självklart även våld mot kvinnor. Det är regeringens fel att massinvandring fortfarande pågår, något annat har aldrig påståtts.



Spel, mat, kvinnor och sång låter ju alldeles förträffligt. Bara bland incel-feminister det är något fult med att träffa kvinnor. Tänk en fet äcklig Virtanen som bara kan vända sig till drogvåldtäkter för att få kvinnor i säng.
Det är inte fel med lite spel, en bit mat, damer och svängom. Men när det kommer till missbruk och man spelar upp pengar man inte har, äter gränslöst, är otrogen med flera då är man sjuk. Då är det allvarliga problem och i sådana fall räcker inte antidepressiva.

Vill man ha en ledare med såna symtom och tendenser till att flippa ur? Ja, säger 20 % av folket och tror att han kommer att rädda Sverige. Vi andra som tillhör de 80 procenten menar att väljarna silar mygg och sväljer kameler. En psyksjuk (inget fel med att vara nervklen för det är många nu för tiden) partiledare som är instabil bör släppa rodret till någon annan, det går inte att delegera hur mycket som helst.

När Mattias Karlsson (som hade självinsikt) lyssnade på sig själv och och tog ett steg tillbaka på grund av känningar av utmattningssymtom, så ruskades det nog om i partiet. Den enda kvarvarande och karismatiska personen är en människa på gränsen till sammanbrott, och faller Jimmie så faller hela SD. Vem ska då stå på estraderna med ett korrigerat leende? Om det skulle bli Björn Söder med sin bleka och torra persona blir det morsning och good bye.
Citera
2021-05-10, 14:23
  #2982
Medlem
Så himla trött på bögar som han som skrev inlägget ovanför. Om det är så jävla dåligt, varför får då SD ingen chans att styra? För att när de väl börjar göra det så kommer ingen vilja gå tillbaka. Om det mot alla chanser går dåligt så kommer ni kunna säga att allt går dåligt. Men ni vet innerst inne att JIMMIE har rätt.
Citera
2021-05-10, 18:59
  #2983
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretQ
Det är inte fel med lite spel, en bit mat, damer och svängom. Men när det kommer till missbruk och man spelar upp pengar man inte har, äter gränslöst, är otrogen med flera då är man sjuk. Då är det allvarliga problem och i sådana fall räcker inte antidepressiva.

Vill man ha en ledare med såna symtom och tendenser till att flippa ur? Ja, säger 20 % av folket och tror att han kommer att rädda Sverige. Vi andra som tillhör de 80 procenten menar att väljarna silar mygg och sväljer kameler. En psyksjuk (inget fel med att vara nervklen för det är många nu för tiden) partiledare som är instabil bör släppa rodret till någon annan, det går inte att delegera hur mycket som helst.

När Mattias Karlsson (som hade självinsikt) lyssnade på sig själv och och tog ett steg tillbaka på grund av känningar av utmattningssymtom, så ruskades det nog om i partiet. Den enda kvarvarande och karismatiska personen är en människa på gränsen till sammanbrott, och faller Jimmie så faller hela SD. Vem ska då stå på estraderna med ett korrigerat leende? Om det skulle bli Björn Söder med sin bleka och torra persona blir det morsning och good bye.

Blandat svammel från din sida. Heja Jimmie.
Vill du komma åt psykiskt sjuka partiledare, kolla då in miljöpartiet och pedofilpartiet (c).
Citera
2021-05-10, 19:18
  #2984
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Blandat svammel från din sida. Heja Jimmie.
Vill du komma åt psykiskt sjuka partiledare, kolla då in miljöpartiet och pedofilpartiet (c).
Fast nu är det här en skvallersida av Jimmie Åkesson och inte något annat. Gå in på respektive parti som du nämner och skvallra där istället.
Citera
2021-05-10, 20:32
  #2985
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretQ
Fast nu är det här en skvallersida av Jimmie Åkesson och inte något annat. Gå in på respektive parti som du nämner och skvallra där istället.

Jimmie är bra. Eftersom du söker psyksjuka partiledare så tog jag mig friheten att rekommendera, ursäkta om det strider mot din aspergers att göra så
Citera
2021-05-11, 10:17
  #2986
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretQ
Det är inte fel med lite spel, en bit mat, damer och svängom. Men när det kommer till missbruk och man spelar upp pengar man inte har, äter gränslöst, är otrogen med flera då är man sjuk. Då är det allvarliga problem och i sådana fall räcker inte antidepressiva.

Vill man ha en ledare med såna symtom och tendenser till att flippa ur? Ja, säger 20 % av folket och tror att han kommer att rädda Sverige. Vi andra som tillhör de 80 procenten menar att väljarna silar mygg och sväljer kameler. En psyksjuk (inget fel med att vara nervklen för det är många nu för tiden) partiledare som är instabil bör släppa rodret till någon annan, det går inte att delegera hur mycket som helst.

När Mattias Karlsson (som hade självinsikt) lyssnade på sig själv och och tog ett steg tillbaka på grund av känningar av utmattningssymtom, så ruskades det nog om i partiet. Den enda kvarvarande och karismatiska personen är en människa på gränsen till sammanbrott, och faller Jimmie så faller hela SD. Vem ska då stå på estraderna med ett korrigerat leende? Om det skulle bli Björn Söder med sin bleka och torra persona blir det morsning och good bye.

Hur vet du att han är psyksjuk?
Känner du honom eller fantiserar efter att ha läst skvallerpressen?
Citera
2021-05-11, 13:01
  #2987
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Hur vet du att han är psyksjuk?
Känner du honom eller fantiserar efter att ha läst skvallerpressen?
Det är Jimmie själv som talat ut om det. Depression plus missbruksproblematik är detsamma som samsjuklighet, och med det psykisk ohälsa. Psykisk ohälsa=psyksjuk. Det kan ju aldrig bli psykfrisk om man har dessa diagnoser
Citera
2021-05-11, 18:32
  #2988
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretQ
Det är Jimmie själv som talat ut om det. Depression plus missbruksproblematik är detsamma som samsjuklighet, och med det psykisk ohälsa. Psykisk ohälsa=psyksjuk. Det kan ju aldrig bli psykfrisk om man har dessa diagnoser

Ja, han har talat om det. Att han hade depression och ohälsa.
Men resten, det där om psyksjuk och psykfrisk är dina egna tokiga tankar och funderingar.

Hade han varit ledare för Sveriges ibland näst största parti och varit psyksjuk, så hade han definitivt haft den posten han har idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in