Citat:
Ursprungligen postat av
Rati
Jimmie Åkesson är väl den partiledare i riksdagen som suttit längst. Sedan 2005. Hur länge klarar man det uppdraget och under hur lång tid är det lämpligt att ha en och samma partiledare?
Jimmie gör ett mycket bra jobb för det första, och som vi såg så blev han sjukskriven.
Så jobbet är nog inte ingen dans på rosor direkt.
För många partiledare är såklart den höga lönen en sporre

Lönen gör nog att man orkar kämpa
några extra år kan jag tänka mig.