2015-06-12, 00:00
  #1777
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Jag menade de som käkar korv.
Jaja dom ja.! Dom är SD-sympatisörer allihopa..!!!
Citera
2015-06-12, 10:21
  #1778
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AMcCoy
Jimmie stog även och sålde korv på SwedenRock..! Något han brukar.!? Ingår det i arbetsträning.:-) Dryga ut kassan.!? Ja i vilket fall blev man lång i snoken i alla fall.!!!
Hade han stånd på Sweden Rock? Hur såg det ut?
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Soul
Jimpa badar bubbelpool med sambon, Oscar Sjöstedt och random sverigevänner.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153352845230499&set=a.10150313261 285499.384852.705255498&type=1&theater
Fascinerande att de kan få en stor bubbelpool att se ut som en tunna för två.
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Soul
His back!
Nej tack, den slipper jag helst se.
Citera
2015-06-18, 08:49
  #1779
Medlem
Åkesson och vår nya wt-prinsessa är lika omedvetna om att tänderna utgör en tydlig klassmarkör.
http://www.svt.se/cachable_image/1434608860/svts/article3034747.svt/alternates/large_cinema/akesson1280-jpg
Citera
2015-07-20, 12:04
  #1780
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Jimmie Åkesson är väl den partiledare i riksdagen som suttit längst. Sedan 2005. Hur länge klarar man det uppdraget och under hur lång tid är det lämpligt att ha en och samma partiledare?


Jimmie gör ett mycket bra jobb för det första, och som vi såg så blev han sjukskriven.
Så jobbet är nog inte ingen dans på rosor direkt.

För många partiledare är såklart den höga lönen en sporre Lönen gör nog att man orkar kämpa
några extra år kan jag tänka mig.
Citera
2015-07-26, 21:00
  #1781
Medlem
otukts avatar
Jimmie hänger med Ultima thule.
https://mobile.twitter.com/interasistmen/status/625379096705560576/photo/1
Citera
2015-07-26, 21:50
  #1782
Medlem
bringeroflights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otukt
Jimmie hänger med Ultima thule.
https://mobile.twitter.com/interasistmen/status/625379096705560576/photo/1
Han hade tydligen en trädgårdsfest med ett sjuttiotal personer och UT stod för underhållningen.
Citera
2015-07-26, 22:24
  #1783
Medlem
Dreamstates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otukt
Jimmie hänger med Ultima thule.
https://mobile.twitter.com/interasistmen/status/625379096705560576/photo/1

Haha, vilka jävla fjantar i kommentarerna.
"Nu rasar nog SD i opinionen"... Jamenvisst! dröm på...

Ultima Thule är ju också uttalat antirasister, och de har till och med hotat folk som stått och heilat på deras konserter med stryk, så inget fel i att Jimmie visar sig med Sveriges främsta nationalistiska band.
Vänstermupparna kommer så klart gnälla, men de kan ju lika gärna gå och suga av de där extremisterna i Kartellen istället för att böla, då gör de iaf lite nytta med att hålla de nötterna upptagna.
Citera
2015-07-27, 00:18
  #1784
Medlem
Thornhills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otukt
Jimmie hänger med Ultima thule.
https://mobile.twitter.com/interasistmen/status/625379096705560576/photo/1
Härlig bild på mina gamla tonårsidoler och Jimmie!
Citera
2015-07-27, 06:22
  #1785
Medlem
fishANDchipss avatar
Jimmie spelar piano och hans polare sjunger. Fädernaslandet av Ultima Thule. https://www.youtube.com/watch?v=7JRTEWTY63M
__________________
Senast redigerad av fishANDchips 2015-07-27 kl. 06:49.
Citera
2015-07-27, 12:42
  #1786
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otukt
Jimmie hänger med Ultima thule.
https://mobile.twitter.com/interasistmen/status/625379096705560576/photo/1


På de bilder som sprids från denna fest skymtas också moderatpolitikern Emilie Pilthammar i Sölvesborg men hon skriver inget om detta i sin blogg: http://emiliepilthammar.blogspot.se/
Källa: http://www.svt.se/nyheter/regionalt/blekinge/ultima-thule-gastade-sd-fest
__________________
Senast redigerad av 2006 2015-07-27 kl. 13:28.
Citera
2015-07-27, 22:40
  #1787
Medlem
Dreamstates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
På de bilder som sprids från denna fest skymtas också moderatpolitikern Emilie Pilthammar i Sölvesborg men hon skriver inget om detta i sin blogg: http://emiliepilthammar.blogspot.se/
Källa: http://www.svt.se/nyheter/regionalt/blekinge/ultima-thule-gastade-sd-fest

Inget konstigt, både hon och hennes bror Fredrik är gamla barndomsvänner med Jimmie, är det olagligt att ha vänner nu också?
Jag känner dem båda, och har träffat Jimmie lite smått genom åren genom gemensamma vänner, inget konstigt att trevliga människor graviterar mot varann.
Citera
2015-07-28, 13:36
  #1788
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamstate
Inget konstigt, både hon och hennes bror Fredrik är gamla barndomsvänner med Jimmie, är det olagligt att ha vänner nu också?
Jag känner dem båda, och har träffat Jimmie lite smått genom åren genom gemensamma vänner, inget konstigt att trevliga människor graviterar mot varann.

Då stämmer ju devisen att "lika barn leka bäst" där människor med liknande utseende eller åsikter har en tendens att sluta sig samman, bilda par, slå sig ihop. Kanske är det rent utav en gammal ungdomsförälskelse ....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in