Bokstavligt talat? De kommer att avrätta dig rent byråkratiskt.
Sedan kommer de hänga upp dig ute på ett torget som ett praktexempel för andra förbipasserande.
Betala skatt för dina 4 euro.
P.S SKV finns med i tråden enligt mina källor.
Senast redigerad av ThetingGoezWild 2021-05-11 kl. 11:20.
Sätt på bra musik, jag brukar köra nån 24/7 stream, typ low-fi hiphop utan sång då det förstör flowet att höra röster när jag läser någons text och ska tänka.
Annars bara att låta bli mobilen och inte öppna andra flikar i läsaren så länge det finns mess. När man ser hur mycket mer man hunnit med så triggar ju det en att forsätta.
Någon som har tips på hur man kan disciplinera sig bättre/ta jobbet mer seriöst? Har hamnat i en svacka där jag inte tar jobbet seriöst och multitaskar konstant osv. så tjänar inte så bra som jag skulle kunnat.
Tänk bara på allt som du själv gått igenom och vad vi andra också gått igenom för att få ha ett jobb som detta. All energi och tid vi lagt ned på utbildningen och annat. Tänk dig de som knappt gått ut gymnasiet och måste vara elektroingenjörer, läkare, banktjänstemän och så vidare? Är det där man vill vara? Inget fel på det; alla behövs i samhället och alla jobb är viktiga. Men det motiverar mig ibland då disciplinen är lite off; att just tänka i de banorna. Att vi gör skillnad på riktigt och är många gånger den enda ljuskällan i dessa människors liv som vi dagligen jobbar med. Glöm aldrig bort det. Det är inte vem som helst som kan göra det vi gör och få erhålla titeln "kåt kvinna". Love&Kisses.
@fanvaslitet, HAHAAHA. Gud ja, i s fall skulle han ha blivit prisbelönad för sin skapelse!
hahahah helt klart, ser framför mig hur han ska hålla tack-tal vid oscarsgalan efter att han blivit nominerad och vunnit och Kjell från ingenstans kör en Kanye och avbryter mitt i speechet och börjar med sitt "mer var finns du då? Efter att jag pumpat dig skönt bakifrån kommer jag slutligen att komma i ett björnvrål..." Kjell #mikrofon_gawd riktig old school MC, dags o börja köra ett till pass hörs sen kåtis hihi puss