2021-05-11, 03:08
Medlem
Buttson69s avatar
Ähh vad fan nog borde brudarna gett Andy ett bättre födelsedagsfirande än det där!!
2021-05-11, 03:10
Avslutad
Senast redigerad av SegPanda 2021-05-11 kl. 03:14.
2021-05-11, 03:39
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buttson69
Ähh vad fan nog borde brudarna gett Andy ett bättre födelsedagsfirande än det där!!

2021-05-11, 03:59
Medlem
2021-05-11, 04:59
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Verkar som att första dagen för inspelningarna var den 22 juli förra året. Andreas fyller år i dagens avsnitt av Gränslandet.
Så 23:e augusti idag då.
2021-05-11, 05:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Så 23:e augusti idag då.
Japp. Om det nu verkligen är dag 32 som skildras i dagens avsnitt. Det närmar sig slutet nu, bara elva dagar kvar vad jag förstår.
2021-05-11, 06:24
Medlem
Scalpings avatar
Ut med surpuppan joanna snart. haft svårt för henne sen hon anlände. men helt ärligt så kan man inte bry sig mindre om vem som vinner skiten. gillar ingen.

var nog 20 år sen jag såg Robinson och senaste jag öht såg en dokusåpa så var Naken-Janne med...
2021-05-11, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scalping
Ut med surpuppan joanna snart. haft svårt för henne sen hon anlände. men helt ärligt så kan man inte bry sig mindre om vem som vinner skiten. gillar ingen.

var nog 20 år sen jag såg Robinson och senaste jag öht såg en dokusåpa så var Naken-Janne med...
Hur vet du att Joanna är sur om du inte har sett Robinson på 20 år? Jag tycker att du är klok om du avstår för att du tycker om programmet men då ska du inte kolla i smyg för att lura dig själv heller, än mindre följa trådar om det på sociala medier.

Du kanske ändå gillar dokusåpor lite grand utan att riktigt våga erkänna det för dig själv....?
2021-05-11, 06:51
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Hur vet du att Joanna är sur om du inte har sett Robinson på 20 år?
Va? Är det tjugonde året Joanna är med? Erkänner villigt att jag inte heller följt eländet mer än högst sporadiskt genom åren men det räcker gott och väl att se årets spektakelt för att konstatera att människan är just sur.
Ändå lite lustigt att man slaviskt måste följa Robinson år efter år för att kunna avgöra hur personer är?
2021-05-11, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerniWha
Va? Är det tjugonde året Joanna är med? Erkänner villigt att jag inte heller följt eländet mer än högst sporadiskt genom åren men det räcker gott och väl att se årets spektakelt för att konstatera att människan är just sur.
Ändå lite lustigt att man slaviskt måste följa Robinson år efter år för att kunna avgöra hur personer är?
En till fluktare som bara måste se Robinson för att se att det är ett spektakel. Det borde nästan inrättas kliniker för sådana som förnekar sitt beroende av att titta på program som är så dåliga att man måste skriva ett anonymt inlägg på Flashback för att berätta. Det är kanske någon variant av att äta snorkråkor i smyg?
2021-05-11, 07:59
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
En till fluktare som bara måste se Robinson för att se att det är ett spektakel. Det borde nästan inrättas kliniker för sådana som förnekar sitt beroende av att titta på program som är så dåliga att man måste skriva ett anonymt inlägg på Flashback för att berätta. Det är kanske någon variant av att äta snorkråkor i smyg?
Näe faan, inte snorkråkor i smyg inte!
2021-05-11, 08:15
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Verkar som att första dagen för inspelningarna var den 22 juli förra året. Andreas fyller år i dagens avsnitt av Gränslandet.

Andreas fyller år 23 augusti om man söker lite och inspelningarna började 20 augusti.

Dom får hitta på alla sätt att mata deltagarna. Det finns helt enkelt ingenting att äta förutom lite bär. Men jag tycker mest dom äter i varje program.
Senast redigerad av OlleViero 2021-05-11 kl. 08:20.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in