Citat:
Ursprungligen postat av
bottenslam
Ja, vi får se vad den forensiska utredningen ger. Tydligen har det begärts en audit i Michigan också. Vad säger du om man hittar valfusk efter 30 veckor? Eller efter 35 veckor? Gills inte det pga att det gått lång tid då eller?
Kan du länka till den utredning som visat att Trump begick valfusk? Det borde ju finnas en dom då? Kan du länka?
Jag har fortfarande kvar min sandhög här, intresserad?
Det jag säger är att vi inte har ett enda systematiskt valfusk och vi har ett försök att få delstater att "hitta röster.
Och efter
tjugosju veckor, så står vi här med inget och sen påstår man att systematiskt valfusk finnes och man är övertygad om detta.
Men vad har man att visa upp nu 27 veckor senare?
= Inget
Och ja, trumpen försökte sig på ett systematiskt valfusk, och det vet vi redan om och de vägrade till rumpens förtret.
I din sandhög verkar fakta ha svårt att ta sig in som strider emot talepunkter om saker som inte existerar.
I min så är fakta, forskning och saklighet med en röd tråd för uppnå konsensus som gäller, varför gäller inte det i din :lol
Frågan är hur kan man vara så övertygat nått existerar, och sen inte ens snudda på att påvisa ett systematiskt valfusk.
Låter mer som en mytoman än en människa som vill komma fram till nått.
Så hur många veckor till ska vi vänta?
Börjar bli tradigt att vänta på något som ni aldrig levererar, jag tror nu vid denna punkten att ni bara är sketna lögnare som inte ens bryr sig om vem som vann valet, då det är fascistisk diktatur ni vill ha i USA.
Som inte är en nyhet och med tanke på hur man ser valen och konstutionen som ett hinder för bananrepublikaner.
Hur många veckor till ska vi vänta, och kan ni sluta skriva nonsens i tråden tills dessa bevis kommer.
För alla dessa inlägg om inget är rätt pinsamt för er.