2021-05-11, 01:09
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Men snälla någon. Ojudith har alltid en urtvättad träningsbh på sig utan någon pushup medan Narcos har en trång, tight bh som trycker upp brösten till hakan. Hon har ju dessutom sagt att hon blivit beviljad en bröstförminskning av landstingen men att den inte blev av på grund av Corona, så vore väl märkligt att hon skulle ljuga ihop detta.
Nardos ljuger om det mesta och speciellt den skrönan att hon aldrig sett en kuk innan Simon hoppade i poolen. Trots det så sitter hon med putande läppar på en säng och bredvid ligger ett par kalsonger slängda. Att berätta hur svårt man haft det och hur synd det är om en är väl mer regel än undantag nu för tiden. Tusse håller på som värst och det är i varenda tävling där någon kan vinna. Morfar har dött, sjukdomar, elände, elände och ännu mer elände. Om du inte har upptäckt än hur falsk Nardos är så tillhör du gruppen naiva och lättlurade. Hon borde istället hålla käften och lära sig prata ordentlig svenska. Fattar du?
Medlem
Ridnes avatar
Tanja: Erkänn att det är du som sätter snorkråkor på väggen Simpa?
Simon: Nej nej 100% det är INTE jag.

Fan.. jag är så nyfiken på vem äcklet är. Kan inte produktionen avslöja det snart???
Medlem
Simon har gått från att vara lite utanför och bortglömd, till att passa perfekt in i gruppen med tjejerna! Jag gillar vad jag sett av honom de senaste dagarna
2021-05-11, 01:11
Medlem
Simon jävla stjärna
2021-05-11, 01:12
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne

Fan.. jag är så nyfiken på vem äcklet är. Kan inte produktionen avslöja det snart???
Snorkråkesmetaren är på väg till Lund. Han var en typisk sådan och han hade mycket tid över på toan. Att trycka ut så mycket käk tar sin tid och då kan det ju vara bra med lite rengöring under tiden.
2021-05-11, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Nardos ljuger om det mesta och speciellt den skrönan att hon aldrig sett en kuk innan Simon hoppade i poolen. Trots det så sitter hon med putande läppar på en säng och bredvid ligger ett par kalsonger slängda. Att berätta hur svårt man haft det och hur synd det är om en är väl mer regel än undantag nu för tiden. Tusse håller på som värst och det är i varenda tävling där någon kan vinna. Morfar har dött, sjukdomar, elände, elände och ännu mer elände. Om du inte har upptäckt än hur falsk Nardos är så tillhör du gruppen naiva och lättlurade. Hon borde istället hålla käften och lära sig prata ordentlig svenska. Fattar du?
Jag har aldrig gillat Narcos och litar inte ett ordcpå vad hon säger men vet inte vad hon har att vinna på att säga att hon fått en bröstförminskning beviljas. Det finns inget i hennes bröst som ser ut som de skylla vara silikon. Det är ju bara att jämföra med alla andra tjejer där inne som har silikonbröst. Tanja, Tess, Steff och Emelie är otroligt lätt att se att de har fake-bröst. Narcos har det inte.
2021-05-11, 01:13
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag sätter allt mitt hopp till Emelie nu. Jag vet att hon ser vad fan han håller på med och jag hoppas hon gör allt för att få han till soffan på måndag.

Han är en hal jävla orm som lever på övertid där inne. Han är kapabel till ALLT nu för att slippa hänga löst på måndag. Helt ärligt tror jag att produktionen vill att han är nästa deltagare ut från huset, så jag hoppas fan de att de styr i rätt riktning denna vecka.

Dina spekulationer kan helt klart stämma och jag hoppas verkligen att det händer något som får honom helt ur spel och antingen ger sig själv en auto eller att Emelie verkligen ser till att inte Madde klantar sig!
2021-05-11, 01:14
Medlem
Popcorn76s avatar
Jag har en sån hat-kärlek till Simon. Tycker han är skitbarnslig ibland när han beter sig som en röv och som en 5-åring ibland. Men utan honom i huset? Skulle bli skittrist. Är supersplittrad. Men helt klart ska han inte vinna. Det skulle göra mer skada än nytta för honom. Han behöver ett jobb och lite rutiner, Inte dagsfester på Marbella.
2021-05-11, 01:16
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag har aldrig gillat Narcos och litar inte ett ordcpå vad hon säger men vet inte vad hon har att vinna på att säga att hon fått en bröstförminskning beviljas. Det finns inget i hennes bröst som ser ut som de skylla vara silikon. Det är ju bara att jämföra med alla andra tjejer där inne som har silikonbröst. Tanja, Tess, Steff och Emelie är otroligt lätt att se att de har fake-bröst. Narcos har det inte.
Allvarligt skiter jag i vilket. Människan är en mytoman och direkt obehagligt med sitt gapande och attityd. Enligt mig skulle hon kunna platsa utanför ICA även om hon ser snygg ut mellan varven. Osminkad ser hon ut som en åldrande zigenarkärring.
2021-05-11, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne

Ja men med facit i hand så är det ju solklart Adrian. Hans mamma torkar väl bort snoret direkt från hans näsa annars och nu när hon inte varit där har han inte vetat vad man gör av snoret. Då blev det närmast sörjande - väggen eller kasta iväg kråkorna.
2021-05-11, 01:18
Medlem
Här sitter man och är hungrig och inte blir det bättre av att tänka på all mat som Podde frossar i nu Äntligen är han fri att förtära vad fan han vill
2021-05-11, 01:19
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Både Emelie och Judith tycker det är obehagligt när Nardos ignorerar dem och de har tidigare jämfört det med mobbning.

Ja det är konstigt att inte Instagram brinner när Nardos kör silent treatment och SJÄLV fryser ut folk. Men gud nåde den som inte trippar på tå för prinsessan eller vågar nominera henne... Då blir det havet stormar på instakontona

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in