2021-05-11, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Emelie måste tala henne till rätta för Pedram är den falskaste i huset och det visade han klart och tydligt när han backstabbade Simon förra veckan.

Kommer du ihåg när han var i lilla BB när han satt och planerade taktik med små legobitar EXAKT hur deras taktik skulle se ut för att sno alkoholen och tog på sig den rollen direkt?

Ja den minns man, han tänker ju inte fel, det handlar om att vinna en miljon men han gör det väldigt falskt och fult med sitt snack om kärlek och respekt och att ingen får pakta.

Så är han storpaktaren själv.
2021-05-11, 00:48
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Då är han alltså Peddots broscha också? Om jag förstått ekvationen rätt.

Typ..? Antar jag. Det viktiga är att lyckliga "familjen" är splittrad nu
Medlem
Höll på att trilla av stolen. Mössan hade ju Hökens attif som sitt magiska ord och nu frågade Pedros vad attif var baklänges. Alla i köket blev lika förvånad sån jag! Jag googlade fan på attif flera gånger men hade inte en tanke på att mössan skulle haft Hökens fitta som trollformel. 😮😮😮😮😮
Medlem
Ridnes avatar
De lever fan på Billys pizzor och piroger...Inte konstigt att alla gått upp +10 kg
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Har inte sett den!
Hittade!
https://imgur.com/a/xqRkbCz
2021-05-11, 00:49
Medlem
Madde, säg inte Hökens Attif nu, för då kommer produktionen klippa ihop det och påstå att du säger fula ord igen!
2021-05-11, 00:49
Medlem
Citat:
Pedram har fått Simon dit han vill, Tanja, Nardos och Judith att inte nominera honom och nu försöker han med Madde! Ja han kommer göra allt, helt klart.
Ja, det är tragiskt. Den största spelaren, paktaren och hycklaren i huset!
2021-05-11, 00:51
Medlem
Ridnes avatar
Förresten... Med tanke på att Madde (tyvärr) fick den extra nomineringsrösten så torde det inte vara någon immunitetstävling denna vecka! Det är jäkligt positivt. Ingen ska vara immun så här sent in i spelet!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Madde för HELVETE ta av dig mössan.

Hon är så fruktansvärt efterbliven. Hon är 33 år men beter sig som en nykär 12 åring, pinsammaste tjejen där inne definitivt!!
Medlem
Citat:
Emelie måste tala henne till rätta för Pedram är den falskaste i huset och det visade han klart och tydligt när han backstabbade Simon förra veckan.

Kommer du ihåg när han var i lilla BB när han satt och planerade taktik med små legobitar EXAKT hur deras taktik skulle se ut för att sno alkoholen och tog på sig den rollen direkt?

Jag sätter allt mitt hopp till Emelie nu. Jag vet att hon ser vad fan han håller på med och jag hoppas hon gör allt för att få han till soffan på måndag.

Han är en hal jävla orm som lever på övertid där inne. Han är kapabel till ALLT nu för att slippa hänga löst på måndag. Helt ärligt tror jag att produktionen vill att han är nästa deltagare ut från huset, så jag hoppas fan de att de styr i rätt riktning denna vecka.
2021-05-11, 00:52
Avslutad
Nu har Nardos sagt 3 gånger under kvällen att hon minsann ska till Lund och Umeå för att träffa sina närmsta. Och Ystad vägrar hon nämna. Men ingen reaktion från Emelie, Em har redan synat Nardos utfrysningsförsök.
2021-05-11, 00:52
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nej, nej, nej, om det är något som är äkta med Nardos så är det hennes tuttar. <3
Det tror jag inte. Såna där som sitter under hakan är inte äkta. Naturliga brukar hänga ner över magen när dom är i den storleken. Titta på Judit. Dom sitter någonstans mellan bilringarna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in