2021-05-11, 00:53
Medlem
Vad tror vi? Sitter podde någonstans och trycker käk? Han måste vara i extas över att äntligen få äta så mycket som han vill
2021-05-11, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Nu har Nardos sagt 3 gånger under kvällen att hon minsann ska till Lund och Umeå för att träffa sina närmsta. Och Ystad vägrar hon nämna. Men ingen reaktion från Emelie, Em har redan synat Nardos utfrysningsförsök.

Ja. Kolla Maddes min varje gång hon nämner Lund. Nardos har börjat psyka
2021-05-11, 00:54
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Nu har Nardos sagt 3 gånger under kvällen att hon minsann ska till Lund och Umeå för att träffa sina närmsta. Och Ystad vägrar hon nämna. Men ingen reaktion från Emelie, Em har redan synat Nardos utfrysningsförsök.
Jag tror Emelie snarare är lättad över att inte negressen kommer till Ystad. Dessutom är Emelie stark i sig själv och knappast intresserad av gaphalsens vänskap.
2021-05-11, 00:55
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Det tror jag inte. Såna där som sitter under hakan är inte äkta. Naturliga brukar hänga ner över magen när dom är i den storleken. Titta på Judit. Dom sitter någonstans mellan bilringarna.
Hallå det hänger på BHn
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Ja. Kolla Maddes min varje gång hon nämner Lund. Nardos har börjat psyka
Jaaa det tänkte jag inte ens på! Vilken bitch
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Madde för HELVETE ta av dig mössan.

Trodde ni skojade. Men nej fan. Hon tog direkt över rollen som mössbärare
Medlem
Citat:
Det tror jag inte. Såna där som sitter under hakan är inte äkta. Naturliga brukar hänga ner över magen när dom är i den storleken. Titta på Judit. Dom sitter någonstans mellan bilringarna.
Det är därför hon vill förminska dom ?
Medlem
Jag ser inte hur Madde kan lägga sin 2:a på någon annan än Pedram, även om Simon också röstade på henne att få extra nomineringspoäng. Madde och Pedram är för långt ifrån varandra och det ska mycket till om han ska lyckas smöra bort det på en vecka.

Lägger hon sin 2:a på någon annan så blir det ju Nardos, om hon fryser ut henne denna veckan.
2021-05-11, 00:57
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Vad tror vi? Sitter podde någonstans och trycker käk? Han måste vara i extas över att äntligen få äta så mycket som han vill
Jag tror han ligger och gråter. Hormössan var övertygad om att han var snyggast i Sverige och skulle vinna miljonen. Madde hjälpte till att få honom att tro detta.
2021-05-11, 00:57
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:

Hon har alltid bh. En kupa kan hålla upp dom längsta taxöronen.
2021-05-11, 00:58
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Skulle ej tacka nej till 1 mille men det borde va mer pengar i robinson än bb. i Robinson får man ingen mat och svälter mm. Bb är ju lyxhotell. Bb som är lättare har mer pengar att ge vinnaren än robinson där man ska dyka, va nergrävd, sitta i en bur mm
Men de måste ju bajsa på utegården typ 3-4 dagar och äta ärtsoppa typ 4 dagar
2021-05-11, 00:59
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Hon har alltid bh. En kupa kan hålla upp dom längsta taxöronen.
Nu har dom inte hunnit bli taxöron än men med tiden blir dom långa och smala. Ifall dom är äkta vill säga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in