2021-05-10, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
hvem er denne forretningspartneren. Har han interesse i at imperiet ikke sprekker opp ved aehs krav.
Er det jeg sier, du er den fødte romanforfatter LH07.

Men sant, hadde vært interessant å vite hvem det er hvis de snakket om kryptovaluta. Men antagelig er også dette bare et TV2 påfunn, eller en fordreining av opplysningene så det skal virke interessant og litt spennende
Citera
2021-05-10, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bolony
Det er mulig TH lyver. Men, hvorfor og mener man først at han er en kriminell mesterhjerne kan man ikke komme og påstå at det er fordi han er helt idiot og ikke forstår at han vil bli konfrontert med det.

Hvis VE ikke hadde snakket med AEH denne dagen eller gjennom MB så gjenstår det bare en person som skulle være med og som visste dette sa SMS ble sendt til HHB.
så ve snakker venninneprat med th på telefon. Har lansert dette før, men mer praktisk enn jaktradio og bakhon som signaliserer hjerteinfarkt.
Citera
2021-05-10, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Kanskje det er noe TEH burde vurdere?
noen treffer spikern på hodet. Du er vel ikke snekker.
Citera
2021-05-10, 23:36
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Det var en besynderlig konklusjon som står i stil med stadige forstyrrelser og evigvarende konspirasjonsteorier.

Jeg forstår du er besatt av meg, men jeg har jo allerede vinket deg adjø.

I det minste til det kommer noe konstruktivt og besettelsen avtar 😉

Det er du som har sagt du ikke vil snakke mer med meg, jeg forbeholder meg retten til å svare på akkurat det jeg vil, selv om det kommer fra deg. Jeg finner det ikke problematisk for min del.
Citera
2021-05-10, 23:39
Medlem
Citat:
Tja. Etter 30 mnd med etterforskning finner jeg det vanskelig å tro at politiet ikke kom noen vei med det. Men. Det er jo mulig de er komplette idioter 😉
th og ikke teh er siktet. Er det kun for å røyke ut teh. Tror ikke teh er mesterhjernen. Han er rydde, vaske og lampeknuser. Sikkert også hjerteknuser.
Citera
2021-05-10, 23:39
Medlem
Citat:
noen treffer spikern på hodet. Du er vel ikke snekker.
Kanskje han er elektrikeren ?
Citera
2021-05-10, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Det er du som har sagt du ikke vil snakke mer med meg, jeg forbeholder meg retten til å svare på akkurat det jeg vil, selv om det kommer fra deg. Jeg finner det ikke problematisk for min del.

Men fra en som klager på at enkelte spammer og andre ting tror jeg du innser at du har hatt bedre bidrag enn i dag hvor du har vært mest opptatt av å krangle om uvesentligheter og gå glipp av poeng i samme slengen.

Det er ikke farlig å være uenig og jeg tror alle har godt av litt konstruktive bidrag og det inkluderer også meg selv til tider.
Citera
2021-05-10, 23:42
Medlem
Citat:
th og ikke teh er siktet. Er det kun for å røyke ut teh. Tror ikke teh er mesterhjernen. Han er rydde, vaske og lampeknuser. Sikkert også hjerteknuser.
De er nok siktet fordi politiet tror begge eller en av dem vet hvem kidnapperen/morderen er. Og at de skal si det, bare de blir presset nok.
Senast redigerad av OleStoltenberg 2021-05-10 kl. 23:44.
Citera
2021-05-10, 23:44
Medlem
Citat:
Men fra en som klager på at enkelte spammer og andre ting tror jeg du innser at du har hatt bedre bidrag enn i dag hvor du har vært mest opptatt av å krangle om uvesentligheter og gå glipp av poeng i samme slengen.

Det er ikke farlig å være uenig og jeg tror alle har godt av litt konstruktive bidrag og det inkluderer også meg selv til tider.

Hvis jeg oppfattet det riktig så ble du fornærmet og sur for at du tok feil av hvilken ipad det var snakk om.
Citera
2021-05-10, 23:44
Medlem
Citat:
hvem er denne forretningspartneren. Har han interesse i at imperiet ikke sprekker opp ved aehs krav. Teateret er ikke så tilfeldig.

Bare 5 dager før restaurantmiddagen med teaterbesøk, så skal altså TH ha vist liten interesse for å markere bryllupsdagen med en middag.
Citera
2021-05-10, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Hvis jeg oppfattet det riktig så ble du fornærmet og sur for at du tok feil av hvilken ipad det var snakk om.

Da opprettholder du din normale standard og gikk glipp av poenget som antydet at noen kan ha sørget for at TH ankom futurum noe senere enn antatt.
Citera
2021-05-10, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Bare 5 dager før restaurantmiddagen med teaterbesøk, så skal altså TH ha vist liten interesse for å markere bryllupsdagen med en middag.
Har du sett Fawlty Towers episoden hvor Basil later som han har glemt bryllupsdagen ?
Senast redigerad av OleStoltenberg 2021-05-10 kl. 23:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in