2021-05-10, 23:12
Medlem
bamdidams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Ja det ble også nevnt at det er helt vanlig at AA-medlemmer deltar på møter i flere år etter at de er tørrlagt.

Har det inte stått att dottern blev sur på vad medlemmarna hade sagt till polisen såpass att också dottern valte att gå ut av föreningen? Samt att AE hade tänkt sluta i den föreningen?
Citera
2021-05-10, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Er det Stoltenbergs 42 innlegg i kveld du beskriver her...

Da tror jeg du kan gange det med fem...
Citera
2021-05-10, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bolony
MB skal selvsagt forklare seg mer, men om det ikke var TH hun hørte i bakgrunnen under samtalen med AEH kan det uklare rundt hvem som skulle til kvitfjell og når man skulle og ikke skulle reise oppklares da informasjonen fra en tredjeperson ble utslagsgivende.
teh i bakgrunnen....
Citera
2021-05-10, 23:15
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bamdidam
Har det inte stått att dottern blev sur på vad medlemmarna hade sagt till polisen såpass att också dottern valte att gå ut av föreningen? Samt att AE hade tänkt sluta i den föreningen?

Det siste har jeg hørt, for det har TH påstått, og at det var derfor hun kan ha grått og vært lei seg, det første har jeg aldri hørt noe om, bortsett fra at datteren og familien forøvrig er sinte på alle som snakker negativt om familien.
Citera
2021-05-10, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
teh i bakgrunnen....

Det her er ikke noe jeg har fått høre om, men det virker ikke usannsynlig.
Citera
2021-05-10, 23:21
Medlem
Citat:
Tja. Etter 30 mnd med etterforskning finner jeg det vanskelig å tro at politiet ikke kom noen vei med det. Men. Det er jo mulig de er komplette idioter 😉
Først var det Tommy Brøske, så var det Haris Hrenovica og nå er Gjermund Hanssen. Hvor lenge holder han ut ?
Citera
2021-05-10, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
ingen får meg til å tro at alle alibier og hendelser i saken stemmer perfekt i et tilfeldig affektdrap. Umulig. Her er mer villedning på gang.

Utrolig hvor forskjellige folk er. For meg har Bolony sine innlegg gitt svar på det meste av løse tråder i saken. Men jeg har mest tro på at TH har vært uvitende om hva som har skjedd.
Citera
2021-05-10, 23:24
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Det her er ikke noe jeg har fått høre om, men det virker ikke usannsynlig.

Er du fornøyd. nå som det du har åpenlyst hintet om i evigheter, blir satt ord på av noen andre slik at du ikke kan beskyldes for å ha sagt det selv?
Citera
2021-05-10, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Nå blir jeg mer og mer nysgjerrig på hva slags aktivitet som vises på AEH's telefon før dette.

Når ble den lagt ned sist, hva viser bevegelsene fra de kom hjem til huset til de visstnok skal ha lagt seg for natten...

Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Hun hadde i hvert fall ingen anelse om hva som skulle skje den dagen. Helt meningsløst å tro TH hadde med seg kona på teater og vennetreff, kvelden før en planlagt drap.

Alt var tydeligvis i sin skjønneste orden, kvelden før kidnappingen.
hvem er denne forretningspartneren. Har han interesse i at imperiet ikke sprekker opp ved aehs krav.
Citera
2021-05-10, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Da tror jeg du kan gange det med fem...
Du synes det er slitsomt å lese innlegg om kidnapping i tråden om kidnappingen av AEH, du også

Dere er ikke i konspirasjonsteori delen av forumet, hvor det er helt greit å finne på så mye tull dere bare orker. Siden dere er her, må der tåle et par innlegg om det som er trådens emne, selv om det da går hull på balongen.
Citera
2021-05-10, 23:29
Medlem
[quote=Niffy|75829450]dp
Senast redigerad av LH07 2021-05-10 kl. 23:52.
Citera
2021-05-10, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Er du fornøyd. nå som det du har åpenlyst hintet om i evigheter, blir satt ord på av noen andre slik at du ikke kan beskyldes for å ha sagt det selv?

Det var en besynderlig konklusjon som står i stil med stadige forstyrrelser og evigvarende konspirasjonsteorier.

Jeg forstår du er besatt av meg, men jeg har jo allerede vinket deg adjø.

I det minste til det kommer noe konstruktivt og besettelsen avtar 😉
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in