2021-05-10, 21:38
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Är det bara jag som tycker xanor förstör cannabis-kicken?
Både ja och nej. Tycker Alprazolam förstör lite av charmen med THC ruset, men det klonkar ner dig hårdare vilket kan va en skön kombo
Citera
2021-05-10, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Låter som man ska hålla sig undan från dessa... thanx anyhow!

Ja, dom är luriga. Förmodligen hemmapress men väldigt många xanor (kslol) är hemmapress och dom fungerar ändå.
Citera
2021-05-10, 22:54
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blancotramco
Ja, dom är luriga. Förmodligen hemmapress men väldigt många xanor (kslol) är hemmapress och dom fungerar ändå.

Jo... känns som att man chansar för jämnan... dock! Aldrig - sorry för OT emedan klona! - råkat ut för ful-ikto, måhända något klena, men absolut verksamma. Thanx för feedback btw - låter som det är mest safe att stå på klona och zopi framgent...
Citera
2021-05-11, 19:50
Medlem
Citat:
Jo... känns som att man chansar för jämnan... dock! Aldrig - sorry för OT emedan klona! - råkat ut för ful-ikto, måhända något klena, men absolut verksamma. Thanx för feedback btw - låter som det är mest safe att stå på klona och zopi framgent...

Ot men jag kör på ikto (rivotril i blister) inte stött på någon som känns konstigt. Dock är rivotrilen mycket svagare än roches 2mg. Dom med en cirkel 2 cirkel på ena Sidan.
Citera
2021-05-11, 20:03
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blancotramco
Ot men jag kör på ikto (rivotril i blister) inte stött på någon som känns konstigt. Dock är rivotrilen mycket svagare än roches 2mg. Dom med en cirkel 2 cirkel på ena Sidan.

Samma här - käkar en och en halv om dagen, m a o 3 mg - men troligare 2 mg...
Citera
2021-05-11, 20:19
Medlem
Citat:
Samma här - käkar en och en halv om dagen, m a o 3 mg - men troligare 2 mg...

Precis, käkar själv 2 om dagen men 4 mg är de inte. Inte om man räknar att roches innehåller 2mg. Saknar tiden då dom fanns överallt, 600 för en 100 burk. Ah minnen..nu för tiden är de bara rivotril.
Citera
2021-05-12, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Både ja och nej. Tycker Alprazolam förstör lite av charmen med THC ruset, men det klonkar ner dig hårdare vilket kan va en skön kombo

Håller med till fullo! Mycket synd, får röka mycket mer för att bli bekvämt stekt när det är alprazolam inblandat. Kan känna lite liknande på vissa andra bensos men alprazolam sticker ut när det gäller dämpande av stekhet.
Citera
2021-05-13, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadHombres
Håller med till fullo! Mycket synd, får röka mycket mer för att bli bekvämt stekt när det är alprazolam inblandat. Kan känna lite liknande på vissa andra bensos men alprazolam sticker ut när det gäller dämpande av stekhet.

Håller med, kan röka hur mycket som helst när jag intagit alpra. Blir mest slöseri på röka men en liten gås sitter ändå fint med alpra.
Citera
2021-05-13, 21:40
Medlem
Någon här som har Galenika kartor, de jag menar är dessa https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.reddit.com%2Fr%2Fbe nzodiazepines%2Fcomments%2Flyxpv5%2Fanyone_seen_th ese_new_k salols_they_dont_have_the%2F&psig=AOvVaw1WG_xlvXrh XARUPro0TVh4&ust=1621021074520000&source=images&cd =vfe&ved=0CAIQjRxqFwoTCLCsyJ60x_ACFQAAAAAdAAAAABAD

Mina börjar på 52, någon som har samma nr. Kan även skriva hela numret om man får det.. Har rätt många blisters både av de "nya" där kartan inte går att dela oxå av de gamla.
Citera
2021-05-16, 16:59
Medlem
KillingSpres avatar
Bara jag som tycker dom blåbären som kommer i blister som man inte kan riva av på funkar bättre än dom i blister som går att dela?

Dessa som ej går att dela blistrer på smakar mycket mer alprazolam är vad dom som kommer i blister som går att dela gör..
Senast redigerad av KillingSpre 2021-05-16 kl. 17:02.
Citera
2021-05-17, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillingSpre
Bara jag som tycker dom blåbären som kommer i blister som man inte kan riva av på funkar bättre än dom i blister som går att dela?

Dessa som ej går att dela blistrer på smakar mycket mer alprazolam är vad dom som kommer i blister som går att dela gör..

Samma här jag har några blisters av de nya och jag tycker de funkar väldigt bra röcker med 1 så är ångest borta istället för att behöva poppa flera st av de gamla. Men de vekar som de "nya " oxå är ojämna någon här på fb skrev att de var skit och sämre än de gamla. Undrar hur deras ser ut vilket vilket nr står på din batch ? undrar om vi har samma mina börjar på 58 slutar på 2023
Citera
2021-05-17, 20:43
Medlem
52510 11 2023 Någon som har detta nr på sin batch av de nya blåbären där blistret inte går att dela. Någon som provat dessa och vet om de är bra eller inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in