2021-05-10, 22:39
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Undersøkelser viser noen bevegelser på mobiltelefonen til AE rundt 7-tiden.
Men etter det skal det ikke ha vært noen aktivitet før kl. 08:45 i forbindelse med anropet til MB.

Nå blir jeg mer og mer nysgjerrig på hva slags aktivitet som vises på AEH's telefon før dette.

Når ble den lagt ned sist, hva viser bevegelsene fra de kom hjem til huset til de visstnok skal ha lagt seg for natten...
Citera
2021-05-10, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Det er ikke opplyst noe klokkeslett når iPaden til AE ble aktivert i S4.
Imidlertid ble været på Kvitfjell sjekket på AEs iPad den morgenen.

Undersøkelser viser noen bevegelser på mobiltelefonen til AE rundt 7-tiden.
Men etter det skal det ikke ha vært noen aktivitet før kl. 08:45 i forbindelse med anropet til MB.

Jeg mener Ipaden eller var det bare en pc på futurum tilhørende eller normalt brukt av TH er registrert pålogget kl 09 08. Ikke AEH sin. Men, det er mulig jeg erindrer feil. Må sjekke dette nærmere selv om det trolig er uvesentlig for selve saken.
Citera
2021-05-10, 22:41
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolony
Jeg mener Ipaden eller var det bare en pc på futurum tilhørende eller normalt brukt av TH er registrert pålogget kl 09 08. Ikke AEH sin. Men, det er mulig jeg erindrer feil. Må sjekke dette nærmere selv om det trolig er uvesentlig for selve saken.

So what, det er ikke det vi snakker om.
Citera
2021-05-10, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Det er heldigvis bare Havhest og Hellsculls som støtter at ektepakten er gyldig.
§ 54.Formene for ektepakt.
Ektepakt må inngås skriftlig. Ektefellene må samtidig i nærvær av to vitner som begge ektefeller har godtatt, og som er til stede sammen og vet at det er en ektepakt som skal inngås, underskrive ektepakten eller vedkjenne seg sin tidligere underskrift. Også vitnene skal underskrive ektepakten mens ektefellene er til stede.
Citera
2021-05-10, 22:43
Medlem
Dette var sms-en til datter:

Hei N.N. ("Silje", red. anm.). Var fint teater i går, hyggelig å møte N.N.
(forretningspartneren, red.anm.) og kona. Vi skal visst ikke dra før i morgen tidlig
antagelig pga et møte Lillehammer ca kl 11. Da kan jeg jo være barnepike i
kveld/natt.

Så hun sier likevel ikke at den var avlyst, kun utsatt
Citera
2021-05-10, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Han som kjørte leiebil til Kviitfjell 31 oktober, var han en av disse?

Historien skal ha det til at grunnen til reisen var et styremøte i Kvitfjell Eiendom.

Tja. VE har jo vært gullgutten til AEH på tross av at noen her inne har gjort mye av at hun glemte å gratulere ham på FB på bursdagen sin.

Jeg sliter litt med å få VE inn i bildet i saken uavsett løsning da jeg med flere anser ham som vel " puddingaktig ". Da tror jeg det må ha vært en rolle i etterkant.

Leiebilen i seg selv er interessant og muligens det at han forklarte seg feil vedrørende dato, men det kan ha vært tilfeldig som så mye annet såklart.
Citera
2021-05-10, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Kommer frem i boka at samtalen med MB ikke hadde noe med TEH å gjøre, som i alle fall jeg har trodd lenge.

Det gir mindre grunn til at AE skulle ringe til TEH kl 0914.

Kan det ha vært en annen enn TEH som svarte i hans mobil hjemme hos han?

Kan TEH i stedet vært den som ankom kl 0856. MB forklarer at hun hører en del støy i bakgrunnen
Forklarer hvorfor kidnapper var så lenge på stedet og ingen valp som alarmerte.
Citera
2021-05-10, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
So what, det er ikke det vi snakker om.

Det har jeg poengtert også. Men det kan gi en pekepinn mot at TH var der fysisk eller at noen sørget for at det skulle se ut som han var der på det klokkeslettet, men jeg forstår at du ikke er så interessert i så mye annet enn å krangle om uvesentligheter og avstår derfor dine kommentarer fremover og forholder meg til de som er litt mer konstruktive.
Citera
2021-05-10, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Dette var sms-en til datter:

Hei N.N. ("Silje", red. anm.). Var fint teater i går, hyggelig å møte N.N.
(forretningspartneren, red.anm.) og kona. Vi skal visst ikke dra før i morgen tidlig
antagelig pga et møte Lillehammer ca kl 11. Da kan jeg jo være barnepike i
kveld/natt.

Så hun sier likevel ikke at den var avlyst, kun utsatt

Ja. Men det har jeg jo fortalt hele tiden og kan vel ikke være noen overraskelse?

Det interessante er HVOR denne infoen kom fra til AEH ?

Lyver TH eller kom den fra en av de to andre som trolig skulke være med og hvordan??
Citera
Medlem
Nevner boken kidnappingen av AEH ? Eller er det bare svada ?
Citera
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolony
Det har jeg poengtert også. Men det kan gi en pekepinn mot at TH var der fysisk eller at noen sørget for at det skulle se ut som han var der på det klokkeslettet, men jeg forstår at du ikke er så interessert i så mye annet enn å krangle om uvesentligheter og avstår derfor dine kommentarer fremover og forholder meg til de som er litt mer konstruktive.

Det konstruktive er å ikke prøve å avlede med å snakke om når TH's ipad på jobben ble brukt, når vi snakker om aktivitet på AEH's iPad hjemme.
Citera
2021-05-10, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Nemlig, TH var aldri inne i huset etter jobb. MGM betjente fasttelefonen og snakket med eldstedatter 1340. Jo færre detaljer, desto mindre å glemme, derfor fortalte ikke «TH» om noe unormalt fra huset han ikke hadde vært inne i.
Teh snakket med presten og det dryppet på klokkeren. Full fest i sv da aeh ble borte, jf julefeiring og ny bil for th.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in