2021-05-10, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Du vet at det ikke er samme iPad det er snakk om.....

Jeg mener det var jobb Ipaden som ble aktivert kl 09 08. Men, om det ikke er det er det ikke av noen avgjørende betydning.
Citera
2021-05-10, 22:28
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolony
MB skal selvsagt forklare seg mer, men om det ikke var TH hun hørte i bakgrunnen under samtalen med AEH kan det uklare rundt hvem som skulle til kvitfjell og når man skulle og ikke skulle reise oppklares da informasjonen fra en tredjeperson ble utslagsgivende.

På et tidlig tidspunkt etter sakens offentliggjøring ble det hevdet at TEH skulle være med, og sitte på i bilen, til Kvitfjell.

Men jeg har aldri hørt det bli hevdet at han hadde noe med å bestemme om turen ble noe av eller ikke.
Citera
2021-05-10, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Her snakker vi nok om to forskjellige ipader

Ok 😂
Citera
2021-05-10, 22:30
Medlem
Citat:
Jeg ser absolutt tankegangen og logikken i det. Men, hva om hen ble dratt inn i dette på strak arm og ante lite om helhetsbildet på det tidspunktet?

Prøver en gang til. Er det i så fall dette mulige lånet av en eller annen telefon du har siktet til tidligere for å inkludere hen i "operasjonen"?
Citera
2021-05-10, 22:30
Medlem
Citat:
På et tidlig tidspunkt etter sakens offentliggjøring ble det hevdet at TEH skulle være med, og sitte på i bilen, til Kvitfjell.

Men jeg har aldri hørt det bli hevdet at han hadde noe med å bestemme om turen ble noe av eller ikke.

Ut i fra det jeg har fått høre at de skulle være 3 eller 4 på turen. Poenget mitt er at informasjonen kan ha kommet fra en av disse to og det oppklarer hvorfor AEH skrev hva hun skrev til HBB om det nå var hun som skrev den sms'en.
Citera
2021-05-10, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coysman
Prøver en gang til. Er det i så fall dette mulige lånet av en eller annen telefon du har siktet til tidligere for å inkludere hen i "operasjonen"?

Jepp.
Citera
2021-05-10, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coysman

I en teori kan "hen" både ha svart i 0914-samtalen (og ikke AEH som ringte) og kan ha ringt AEHs telefon kl 0950
Citera
2021-05-10, 22:33
Medlem
Citat:
Såvidt jeg erindrer i forbifarten ble den aktivert kl 09 08.

Det er ikke opplyst noe klokkeslett når iPaden til AE ble aktivert i S4.
Imidlertid ble været på Kvitfjell sjekket på AEs iPad den morgenen.

Undersøkelser viser noen bevegelser på mobiltelefonen til AE rundt 7-tiden.
Men etter det skal det ikke ha vært noen aktivitet før kl. 08:45 i forbindelse med anropet til MB.
Citera
2021-05-10, 22:34
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ut i fra det jeg har fått høre at de skulle være 3 eller 4 på turen. Poenget mitt er at informasjonen kan ha kommet fra en av disse to og det oppklarer hvorfor AEH skrev hva hun skrev til HBB om det nå var hun som skrev den sms'en.

Han som kjørte leiebil til Kviitfjell 31 oktober, var han en av disse?

Historien skal ha det til at grunnen til reisen var et styremøte i Kvitfjell Eiendom.
Citera
2021-05-10, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Det er ikke opplyst noe klokkeslett når iPaden til AE ble aktivert i S4.
Imidlertid er det gjort kjent at været på Kvitfjell ble sjekket på AEs iPad den morgenen.

Undersøkelser viser noen bevegelser på mobiltelefonen til AE rundt 7-tiden.
Men etter det skal det ikke ha vært noen aktivitet før kl. 08:45 i forbindelse med anropet til MB.

At været på Kvitfjell ble sjekket passer jo perfekt inn når det gjelder å skape et bildet av de skulle på tur.
Men hvis hun ble drept natten, hvem sendte sms til datter og sa at uren ble avlyst? TH ønsker jo a skape inntrykk av det var full harmoni og at de skulle på tur...blir ikke klok på denne saken
Citera
2021-05-10, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
H-a-nn-a
Australiern fikk ferten av noe skummelt.
Citera
2021-05-10, 22:38
Medlem
Citat:
Han som kjørte leiebil til Kviitfjell 31 oktober, var han en av disse?

Historien skal ha det til at grunnen til reisen var et styremøte i Kvitfjell Eiendom.

Grunnen var, iflg. TH, møte med noen ingeniører
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in