2021-05-09, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Vad tror ni om självidentifierade T.I. Dr Katherine Horton som är högenergifysiker från Oxford? Hon har påstått sig vara under tung & daglig energivapenattack från underrättelsetjänster i två fulla år men de sista två åren inget tillsynes & hon verkar vara fullt frisk - inga uppenbara skador på kroppen eller hjärnan (tal, kognition osv.). Hon påstår också att hon har implantat. Under en tid gjorde hon tvåtimmars videos varannan dag samt hade bokstavligen på sig en foliehatt i flera av hennes tidiga videos sedan folievägg bakom sig. Själv har jag inte hört henne gå in på djup teknisk detalj i någonting om dessa vapen & teknologier.

Det finns ett skäl till att hon inte gick in på några djupare tekniska detaljer: Det finns inga detaljer att gå in på, det är en helt okänd teknik och ingen vet hur den antas fungera. Vidare är det en strategi att inte vara konkret eftersom man då inte kan bli motbevisad, i samma sekund som man t.ex hävdar att det rör sig om mikrovågor i 5GHz-området är det helt plötsligt något som går att mäta, kontollera och skydda sig emot.

Om Katrine Horton tror jag inte så mycket mer än att hon var en "äkta TI", jag delar inte uppfattningen att hon var något slags kontrollerad opposition. Men det vore kul om hon idag mår bättre och lärt sig leva med sin sjukdom.
Senast redigerad av WilleGarvin 2021-05-09 kl. 16:06.
Citera
2021-05-09, 15:12
Medlem
Citat:
Vad tror ni om självidentifierade T.I. Dr Katherine Horton som är högenergifysiker från Oxford? Hon har påstått sig vara under tung & daglig energivapenattack från underrättelsetjänster i två fulla år men de sista två åren inget tillsynes & hon verkar vara fullt frisk - inga uppenbara skador på kroppen eller hjärnan (tal, kognition osv.). Hon påstår också att hon har implantat. Under en tid gjorde hon tvåtimmars videos varannan dag samt hade bokstavligen på sig en foliehatt i flera av hennes tidiga videos sedan folievägg bakom sig. Själv har jag inte hört henne gå in på djup teknisk detalj i någonting om dessa vapen & teknologier.
Hon påstår även att 5G nätverk är massförstörelsevapen. Troligtvis har det slagit runt i skallen på henne. Tråkigt att höra kanske, men trovärdigheten är låg på denna dam, oavsett vad hon varit eller åstadkommit innan.
Citera
2021-05-09, 16:18
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Men om du börjar snacka om tex skalärvågor där det egentligen är vanligt ljud i olika frekvenser, som likt sömninlärning "undervisar" dig om något, så blir ju det svårare för folk att ta till sig och avslöja.

Du pratar också om fjärravläsning (via inplantat?) där det enklaste vore istället helt enkelt att spela in dina ögonrörelser , ansiktsuttryck och kroppsrörelser/språk och där med data program, som lärt sig dig och andra, förklara vad du möjligen tänker på. Det tror jag funkar.

För tänker du på låt säga röda bilar nu och sedan så kommer en massa röda bilar runt dig med udda uppträdande personer i så kan du ju lätt fundera på om "hur visste de det" och "de måste kunna läsa mina tankar".
Men om du istället kombinerar det med nattlig "utbildning" med röda bilar och sedan kanske väl vald reklam på datorn med röda bilar och sedan det som händer med de udda personerna och att man studerat dig med bildteknik så att man vet att du reagerar på de röda bilarna, så kanske du fattar att det finns flera metoder som kan göra det som ni tror är mikroship.
Och sedan ytterligare serverar dig inlägg med microchip i skallen och hjärnvågsavläsning så att du och andra sprider tex skalärvågs teknik på nätet , vilket få alla som beskriver trakasserier i denna tråd att homogent bli klassade som psykfall, istället för att bryta ner det hela i logiskt och känd teknik, vilka tror du vinner på det?

Problemet med era tekniker är att ingen kan säga att de inte existerar men ingen kan heller säga att de existerar och då hamnar ni som påstår det (och andra som skriver i samma tråd) i moment 22.

Anta att du hävdar att det försvinner en strumpa i tvätten varje gång du tvättar och trotts att du satt upp kamera in till tvättstugan så fångar du inget och då börjar hävda att det är osynliga män eller ufon som tar strumpan, där jag hävdar att man stört ut kameran och sedan plockat ut en strumpa.
Vilket av alternativen är lättsmältast (jag har en ide på osynlighets mantel men inte klar med den ännu) ditt eller mitt?
Effekten av dessa scenario är ju den samma du blir bestulen på en strumpa men slipper hamna i moment 22 med min förklaringsmodell och då du får fler vittnet till detta som testar kameran för att lösa strumpstölden än att de ska famlar mellan "är han tokig" och "finns ufon på jorden / osynlighets teknik", och istället fångar strumptjyven.
Oavsett om skalärvågor existerar inte så har jag inte nämnt dessa, eller hur?!

Sömninlärning har inget att göra med detta - se vetenskapliga studier, enda skillnaden är som sagt att detta görs på distans.

Om människor är 'uppkopplade' där t.ex. deras olika signaler hela tiden övervakas så är det givetvis mer effektivt att nyttja dessa även nattetid istället för ansiktssuttryck och dylikt d.v.s. mer 'primitiva' (kropps)signaler.

Bara för att man sett eller reagerat på t.ex. röda bilar dagtid så är det långt ifrån den företeelse som jag syftar på alltså att en AI helt eller i hög grad kan styra över hur drömmar utvecklas.

Att vissa människor har sensorer/chip/implantat i sina kroppar är måhända sensationellt, svårbegripligt, främmande och svårt att ta in för några men inte alla då det finns experter som har analyserat kroppsprover där resultatet bekräftar att så är fallet.

Din logik är kanske inte den bästa - det är nämligen sanningen som jag redogör för. Huruvida du eller andra menar att man därmed kan ses som ett psykfall får står för dig. Det kommer en dag när även du (ni) börjar hänga med i utvecklingen. Det är alltså du och din icke-kunskapsbaserade verklighetstolkning som utgör en black om foten.

Din liknelse om strumpan håller inte då det faktiskt finns bevis för att människor exempelvis har sensorer i sina kroppar (och det är ett faktum att AI jobbar med mönsterigenkänning av stora datamängder). Teknik finns för att läsa av sensorer på distans. Man bör dock hålla dig ifrån att nämna ufon som du gör.
Senast redigerad av statsterrorist 2021-05-09 kl. 16:22.
Citera
2021-05-09, 16:26
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Reaktion är vad de verkar kolla efter. Jag kan intyga att de använder en datoriserad psykologisk krigföring via exempelvis inlägg & algoritmer på sociala medier. Allmänheten vet redan att det här förekommer genom Netflix-dokumentären "The Great Hack". De har använt det mot mig sedan 2013 dock & det är åratal före Cambridge Analytica använde det för att vinna USA-valet 2016. Flertal företag har access till manipulation av algoritmer av exempelvis Facebook såsom Peter Thiels privata dataanalys "Palantir" som då i realitet är delstyrt av NSA & CIA. Militären & underrättelsetjänster har alltid sett Internet som ett vapen & varit först med att implementera vapen i informationskrigföring & psykologisk krigföring. Därför finns det många "f.d." underrättelsepersoner i sällskapet om Targeted Individuals - de vet att det förekommer & är åtminstone intresserade att undersöka om vissa vittnesmål är sanna - om det nu är en främmande makt som utvecklat nytt vapen på Internet. Generellt sett finns det ett extremt intresse att åtminstone experimentera & undersöka om fenomenet i fråga.

Min fråga är fortfarande varför personer överallt i samhället som jag inte har kontakt med via internet eller annat sätt blir kontaktade & rekryterade till "informatörsnätverket" om mig för att i princip bli civila agenter & informatörer - det här gäller allt från myndighetspersonal, universitetspersonal, politiker på högre nivåer, butikspersonal, servicepersoanal etc. - alltså är det här koordinerat online & offline. Det ser ut som en total infiltration av ens liv för syfte av psykologisk krigföring med i princip alla medel & främst dator/mobil. Inte nog med det - alla dessa forum har några som gör inlägg som psykologisk tilltalar en själv & i vissa fall med privatinformation så vi utsatta vet att de har fått information från någonstans & därmed är "agenter" även om deras profil (flesta är fejk) talar om att de i princip är drogbrukande low-lives i vissa fall men i andra fall är det väldigt intelligenta användare som delar tillsynes användbar information.

Jag tyckte initialt att denna artikel beskrev det jag upplevde väldigt specifik gällande deras metoder: https://exposinginfragard.blogspot.com/2013/12/online-psyops-and-perception-management.html - personligen tror jag inte på att V2K & DEW används på de flesta. Det används inte på mig. Det är troligen mer en psykologisk operations som använder sofistikerad propaganda & desinformation för att påverka de utsatta som letar sig ut på Internet & dess forum om ämnen i fråga. Däremot är det bevisat att DEW existerar & används samt att begränsad form av V2K existerar dock jag har inte sett övertygande bevis att de har teknologi för att nå alla överallt - det är högst sannolikt desinformation & propaganda för att skapa & höja paranoia.

Den blogg du nämner - exposinginfragard.blogspot.com - vet inte hur detta går till elller vad som är möjligt. Den är tyvärr inte mycket att ha förutom att den kan ha rätt i att både 'de' och 'tekniken'/AI vill verka mäktigare än vad de i själva verket är men samtidigt finns det tillfällen då AI visat vad den faktiskt är kapabel till (där den nästan försökt imponera och visa hur skicklig den är) så det kan lika gärna vara åt andra hållet (mer sannolikt faktiskt).

Är säker på att svenska försvaret - och svenska staten - absolut har samma kunskaper vad gäller 'uppkoppling' av människor och nivå vad gäller AI som krävs för att utföra denna slags AI-styrda experimentering som USA. Kanske samarbetar de också delvis i dessa frågor, vem vet.

Tror faktiskt inte att 'de' får uppdateringar i realtid av agenter, eller att det skulle handla om en total infiltration utan det handlar nog snarare om att en AI som både manipulerar din omgivning (personer) och läser av dig; vad du gör och tänker (åtminstone vibrationer och 'mönster' i halsen/inre röst som sedan tolkas mot tidigare historik - språk/tal vs vibrationer), och hur du använder olika slags kommunikationsmetoder.

Voice to skull kan nå överallt, både djupt under marken och högt upp - olika tekniker kan användas måhända för detta. Oavsett är voice to skull mycket avancerat och utvecklat. Paranoia skapas av tekniken/frekvenserna tillsammans med en persons intryck och tolkning/reaktioner.

Tillägg; redan 1975 kunde man göra detta:

In 1975, an article by neuropsychologist Don Justesen discussing radiation effects on human perception referred to an experiment by Joseph C. Sharp and Mark Grove at the Walter Reed Army Institute of Research during which Sharp and Grove reportedly were able to recognize nine out of ten words transmitted by "voice modulated microwaves".
Senast redigerad av statsterrorist 2021-05-09 kl. 17:04.
Citera
2021-05-09, 16:33
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Det är just det med distans som är problemet. Ett förmodat chip som är mindre än det som sitter på ett vanligt bankkort, ska kunna dels sända, dels ta emot information, på väldigt långa avstånd. Det fungerar inte. Prova att blippa en halvmeter från apparaten nästa gång du handlar och se om det fungerar för jämförelse.

Tror du att man kan kommunicera på väldigt långa avstånd t.ex. till månen eller än längre? Tror du att astronauter och stridspiloter får sina sina hjärnsignaler avlästa? Tror du att man med fjärrteknik såsom olika slags RF-signaler både kan läsa av minimala sensorer och påverka dem? Fundera sedan på vad du vet om världen, egentligen.
Citera
2021-05-09, 16:45
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:

Kolla om du hittar något här; https://stop007.org/home/the-nazi-hunt/#JIT_website

Se även detta Memorandum till Trump - underskrivet av bl.a. Horton.

Memorandum on Domestic US Torture Programs, Running Under Cover of Surveillance,
Covert US Military/Intel/Justice Physical Mutilation of the Population, EMF Weapons, Neuro-Weapons, Bio-Terrorism, & Organized Stalking Date: 25 January 2017 --- To President Donald J. Trump

https://everydayconcerned.net/2017/01/26/memorandum-to-president-donald-j-trump-on-domestic-us-torture-programs-running-under-cover-of-survei llance/
Citera
2021-05-09, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klaspen.
Jag kan tillägga att läkaren i mitt fall är en"*alin Hamr*n" som är överläkare på NUS på en årslön på 1,5 Mkr. Hon jobbar åt s_po, för hon remitterar patienter nattetid nedsövda med gas till neurologen där implantaten sätts i kroppen i smyg. Jag kan poängtera att vissa av mina rösterna kommer bara från höger öra så alltså är det inte psykos eller schizofreni jag har.

Jag kan uppdatera med en ny inspelad ljudfil av s_po s röster. Rrösterna i fläktbruset i ljudfilen kan jag höra från bågge öronen medan en del av rösterna jag hör i andra sammanhang bara kommer från höger öra. Det är när jag vistas i knäpptysta miljöer som rösterna från högerörat uppkommer.

https://easyupload.io/hx51f6
Citera
2021-05-09, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av statsterrorist
... Tror du att man med fjärrteknik såsom olika slags RF-signaler både kan läsa av minimala sensorer och påverka dem? Fundera sedan på vad du vet om världen, egentligen.

Nej, absolut inte. Det närmaste du kommer är IoT utrustning för 5G och det handlar ju direkt inte om "minimala" sensorer. Ganska stora, klumpiga, energikrävande och helt omöjliga att operera in i en person.

Tror du att du både har en mobiltelefon inopererad i huvudet och dessutom är utsatt för påhittade skalärvågor? Inget hejd på eländet men du kan trösta dig med att inget av det du tror är verkligt.
Citera
2021-05-09, 21:50
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av statsterrorist
Oavsett om skalärvågor existerar inte så har jag inte nämnt dessa, eller hur?!

Sömninlärning har inget att göra med detta - se vetenskapliga studier, enda skillnaden är som sagt att detta görs på distans.

Om människor är 'uppkopplade' där t.ex. deras olika signaler hela tiden övervakas så är det givetvis mer effektivt att nyttja dessa även nattetid istället för ansiktssuttryck och dylikt d.v.s. mer 'primitiva' (kropps)signaler.

Bara för att man sett eller reagerat på t.ex. röda bilar dagtid så är det långt ifrån den företeelse som jag syftar på alltså att en AI helt eller i hög grad kan styra över hur drömmar utvecklas.

Att vissa människor har sensorer/chip/implantat i sina kroppar är måhända sensationellt, svårbegripligt, främmande och svårt att ta in för några men inte alla då det finns experter som har analyserat kroppsprover där resultatet bekräftar att så är fallet.

Din logik är kanske inte den bästa - det är nämligen sanningen som jag redogör för. Huruvida du eller andra menar att man därmed kan ses som ett psykfall får står för dig. Det kommer en dag när även du (ni) börjar hänga med i utvecklingen. Det är alltså du och din icke-kunskapsbaserade verklighetstolkning som utgör en black om foten.

Din liknelse om strumpan håller inte då det faktiskt finns bevis för att människor exempelvis har sensorer i sina kroppar (och det är ett faktum att AI jobbar med mönsterigenkänning av stora datamängder). Teknik finns för att läsa av sensorer på distans. Man bör dock hålla dig ifrån att nämna ufon som du gör.

Frågan är vad som är viktigast för dig, beskriva jätte avancerade tekniker som du inte har länkar till, eller beskriva vad dessa utsätter dig för och vad för effekter det får på dit liv?

Metoden/verktyget är ganska oviktig, effekten det får och hur man leder det i bevisning är viktigast.

Om man spelar hartsfiol eller mikrar någon på natten får ju samma effekt, det tröttar ut då sömnen blev störd. Så var har dessa drömmar för effekt på dej ? Personligen vaknade jag upp med en klar ovanlig dröm en morgon och tänkte "varför drömde jag om den 80-tals prylen" och kör för ovanlighetens skull ca 10 mil på morgonen till en ny plats för att hämta arbetsredskap och där ligger samma ovanliga sak jag drömt om. Och med de pikar jag fått av folk som inte borde veta något om mig som brukade ha detta redskap så lade jag ihop detta med tidigare klara drömmar med mera.

"Med mera" är en bra detektor så jag vet att jag är på rätt spår, med enkelt ljud som man kan köpa /hyra utrustning för att detektera.
Senast redigerad av regafra 2021-05-09 kl. 21:56.
Citera
2021-05-09, 22:30
Medlem
ynk21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klaspen.
Jag kan uppdatera med en ny inspelad ljudfil av s_po s röster. Rrösterna i fläktbruset i ljudfilen kan jag höra från bågge öronen medan en del av rösterna jag hör i andra sammanhang bara kommer från höger öra. Det är när jag vistas i knäpptysta miljöer som rösterna från högerörat uppkommer.

https://easyupload.io/hx51f6

Jag hör bara BRUS BRUS BRUS från din länkade ljudfil. Vad är det man skall kunna höra förutom brus?
Citera
2021-05-10, 18:52
Medlem
RiktigTIs avatar
Sådana forum är fulla med konspirationsteoretiker som tror att jorden är platt & att A.I. styr världen genom direkt fjärrpåverkan i hjärnan är bara att beklaga men förståeligt eftersom människor får tro vad de vill & uttrycka sig. Däremot det jag skriver om i mitt fall sker med modern teknologi & vanliga metoder inom psykologisk krigföring & informationskrigföring som är beprövade i realitet.

Egentligen smutsar jag ner min trovärdighet genom att vistas här med mitt fall men jag har lärt mig än mer vad som är sant & falskt i den enorma skithög av information om ämnet ifråga. Jag har även upptäckt en hel del som är "agenter" här (utan tvekan).

Den ansvariga gruppen utför psykologisk krigföring mot individer & det här är mer ett sätt att testa deras metoder & teknologier i samhället. Som Dr James Giordano har sagt så många gånger i hans föreläsningar om krigföring genom neurovetenskap, information & psykologi så räcker det att de ansvariga övertygar en doktor att implanterar lite felaktig information i ens journal så att personen (fienden) får felaktig behandling & därmed skadas (oskadliggöras).

Det handlar alltså om hur en bit av information sprids mellan människor & händelser samt hur denna spridning påverkar en persons psyke, neurobalans, psykologi, beteende etcetera. Hur ska galna vetenskapsmän som Giordano testa sina neurovapen/-teknologier annars om inte i skarpa miljöer där de i princip övertar ett offers perception & verklighet genom att implantera information i en genom familj, vänner, bekanta, arbetskollegor etcetera?

Det här betyder att ett (eller flera) potentiell informatörs- & påverkansnätverk troligen missbrukas troligen genom statlig grupp för att skada en person via civila vilka de flesta finns i en persons sociala krets.

Det här handlar utan tvekan om psykologisk påverkan i första hand genom alla möjliga medel som jag skrivit om förut. När vi klagar om det till sociala kretsen försöker de samtidigt få oss att tro att vi är psykiskt sjuka vilket i realitet är "gaslighting" (erkänd psykologisk tortyr). Det spelar ingen roll vad folk här skriver egentligen om personer som påstår vara utsatta - det är psykologisk tortyr att gaslighta folk vilket kan leda till att personer begår självmord eller värre saker - förstörda liv, karriärer, vänskap, relationer, förlorad inkomst etcetera.

Det är väldigt sadistiskt men som sagt verkar de flesta gå med på det & skyddar identiteten bakom de ansvariga som då gör det här öppet mot individer. Frågan är vilka i realitet är under påverkan - offret eller offrets omgivning? I annan mening handlar det här nog minst lika mycket om hur att få individer att ge sig på en specifik person som orelaterad grupp via en form av informations- & påverkansnätverk som då skapas & underhålls av den ansvariga gruppen.

Jag har frågat efter de ansvarigas identitet sedan 2013 eftersom jag ville polisanmäla dem redan då när jag upptäckte operationen. Polisen kan inte göra något utan namn & bevis på det som sker i första hand. Ett enda vittnesmål hade räckt för mig att kunna polisanmäla dem & få ett avslut men icke! Ingen vill ställa upp som vittne. Jag har erbjudit vänner & bekanta mellan 10 000 till 100 000 kr & mer för att ställa upp med bevis & vittna i en rättegång.

Ta mig fan de har stulit flera år av mitt liv genom deras olagliga operation som skadat mig! Riktiga skador uppkommer från är av krigföring, stalking & sabotage såsom PTSD & kronisk stress eller oro samt inte minst alla de negativa effekter av isolation, ekonomiska svårigheter, förstörda karriärer & relationer - ska alla låtsas som att denna operation INTE har negativa effekter (bara negativa)? Det är ju alla de ansvariga som har oriktiga föreställningar om det de deltar i men de kommer tyvärr undan för enkelt & därför gör de det de gör. Det är inte en hemlighet om hur det fungerar &varför men desinformatörer VILL låta otroliga & misskreditera vanliga fenomen som ÄR olagliga såsom stalking, spionage, sabotage, övervakning etcetera men inte minst användning av psykologiska vapen & metoder mot civila.

Missta inte det här för vad det är. Det ÄR olagligt, oetiskt & skadligt. Tyvärr finns inga seriösa forum om ämnet - allt som har med "Gang Stalking" & "Targeted Individuals" att göra är bara en fälla för desinformation, propaganda, missinformation & --framförallt-- psykologiska operationer riktade mot de få riktiga utsatta som finns.

Dessa forum fungerar lika effektivt med att förlöjliga utsatta som att ge eld för de civila i informatörs- & påverkansnätverket för att fortsätta delta i operationen i all oändlighet efter offret "skriver om konstiga saker bland uppenbart sjuka människor"-typ av perception managemet. Å andra sidan kan inte de som är ärliga & ser sanningen undvika all fakta om att det här är byggt på manipulation, lögner, desinformation & psykologisk krigföring som bara fortsätter utan stopp. De måste väl fråga sig varför inte en person bara kan låtas vara & få veta vilka de är som ansvarar istället för att låta det fortgå & därmed skada personen än mer.

Ni som är del av skitet måste inse att det ni deltar i medför att ni blir skyldiga den dagen något händer oss eller när operationen blir avslöjad. Jag garanterar utifrån min erfarenhet & research att hundratals om inte tusentals självmord & mord i Sverige kan kopplas till operationen ifråga. Det är ni som är med i de facto organiserad brottslighet av den hemliga typen på samhällsnivå.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-05-10 kl. 19:39.
Citera
2021-05-10, 22:10
Medlem
Citat:
Sådana forum är fulla med konspirationsteoretiker som tror att jorden är platt & att A.I. styr världen genom direkt fjärrpåverkan i hjärnan är bara att beklaga men förståeligt eftersom människor får tro vad de vill & uttrycka sig. Däremot det jag skriver om i mitt fall sker med modern teknologi & vanliga metoder inom psykologisk krigföring & informationskrigföring som är beprövade i realitet.

Egentligen smutsar jag ner min trovärdighet genom att vistas här med mitt fall men jag har lärt mig än mer vad som är sant & falskt i den enorma skithög av information om ämnet ifråga. Jag har även upptäckt en hel del som är "agenter" här (utan tvekan).

Den ansvariga gruppen utför psykologisk krigföring mot individer & det här är mer ett sätt att testa deras metoder & teknologier i samhället. Som Dr James Giordano har sagt så många gånger i hans föreläsningar om krigföring genom neurovetenskap, information & psykologi så räcker det att de ansvariga övertygar en doktor att implanterar lite felaktig information i ens journal så att personen (fienden) får felaktig behandling & därmed skadas (oskadliggöras).

Det handlar alltså om hur en bit av information sprids mellan människor & händelser samt hur denna spridning påverkar en persons psyke, neurobalans, psykologi, beteende etcetera. Hur ska galna vetenskapsmän som Giordano testa sina neurovapen/-teknologier annars om inte i skarpa miljöer där de i princip övertar ett offers perception & verklighet genom att implantera information i en genom familj, vänner, bekanta, arbetskollegor etcetera?

Det här betyder att ett (eller flera) potentiell informatörs- & påverkansnätverk troligen missbrukas troligen genom statlig grupp för att skada en person via civila vilka de flesta finns i en persons sociala krets.

Det här handlar utan tvekan om psykologisk påverkan i första hand genom alla möjliga medel som jag skrivit om förut. När vi klagar om det till sociala kretsen försöker de samtidigt få oss att tro att vi är psykiskt sjuka vilket i realitet är "gaslighting" (erkänd psykologisk tortyr). Det spelar ingen roll vad folk här skriver egentligen om personer som påstår vara utsatta - det är psykologisk tortyr att gaslighta folk vilket kan leda till att personer begår självmord eller värre saker - förstörda liv, karriärer, vänskap, relationer, förlorad inkomst etcetera.

Det är väldigt sadistiskt men som sagt verkar de flesta gå med på det & skyddar identiteten bakom de ansvariga som då gör det här öppet mot individer. Frågan är vilka i realitet är under påverkan - offret eller offrets omgivning? I annan mening handlar det här nog minst lika mycket om hur att få individer att ge sig på en specifik person som orelaterad grupp via en form av informations- & påverkansnätverk som då skapas & underhålls av den ansvariga gruppen.

Jag har frågat efter de ansvarigas identitet sedan 2013 eftersom jag ville polisanmäla dem redan då när jag upptäckte operationen. Polisen kan inte göra något utan namn & bevis på det som sker i första hand. Ett enda vittnesmål hade räckt för mig att kunna polisanmäla dem & få ett avslut men icke! Ingen vill ställa upp som vittne. Jag har erbjudit vänner & bekanta mellan 10 000 till 100 000 kr & mer för att ställa upp med bevis & vittna i en rättegång.

Ta mig fan de har stulit flera år av mitt liv genom deras olagliga operation som skadat mig! Riktiga skador uppkommer från är av krigföring, stalking & sabotage såsom PTSD & kronisk stress eller oro samt inte minst alla de negativa effekter av isolation, ekonomiska svårigheter, förstörda karriärer & relationer - ska alla låtsas som att denna operation INTE har negativa effekter (bara negativa)? Det är ju alla de ansvariga som har oriktiga föreställningar om det de deltar i men de kommer tyvärr undan för enkelt & därför gör de det de gör. Det är inte en hemlighet om hur det fungerar &varför men desinformatörer VILL låta otroliga & misskreditera vanliga fenomen som ÄR olagliga såsom stalking, spionage, sabotage, övervakning etcetera men inte minst användning av psykologiska vapen & metoder mot civila.

Missta inte det här för vad det är. Det ÄR olagligt, oetiskt & skadligt. Tyvärr finns inga seriösa forum om ämnet - allt som har med "Gang Stalking" & "Targeted Individuals" att göra är bara en fälla för desinformation, propaganda, missinformation & --framförallt-- psykologiska operationer riktade mot de få riktiga utsatta som finns.

Dessa forum fungerar lika effektivt med att förlöjliga utsatta som att ge eld för de civila i informatörs- & påverkansnätverket för att fortsätta delta i operationen i all oändlighet efter offret "skriver om konstiga saker bland uppenbart sjuka människor"-typ av perception managemet. Å andra sidan kan inte de som är ärliga & ser sanningen undvika all fakta om att det här är byggt på manipulation, lögner, desinformation & psykologisk krigföring som bara fortsätter utan stopp. De måste väl fråga sig varför inte en person bara kan låtas vara & få veta vilka de är som ansvarar istället för att låta det fortgå & därmed skada personen än mer.

Ni som är del av skitet måste inse att det ni deltar i medför att ni blir skyldiga den dagen något händer oss eller när operationen blir avslöjad. Jag garanterar utifrån min erfarenhet & research att hundratals om inte tusentals självmord & mord i Sverige kan kopplas till operationen ifråga. Det är ni som är med i de facto organiserad brottslighet av den hemliga typen på samhällsnivå.

Men kommer det någonsin uppdagas? En journalist som skulle göra en granskning, och kunna påvisa allt du säger, skulle direkt vinna en Pulitzer.

Så om det är så omfattande som du påstår, varför har några granskande journalister aldrig gjort något banbrytande reportage? Något ledande fråga, men det kan ju ha att göra med att det inte existerar.

Man kan ju tycka att det borde finnas någon journalist i modern tid som borde ha granskat detta..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in