2021-05-10, 21:23
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slynan.Britt
Fattiga gubbjävlar. Inte konstigt att de aldrig får till det.
Hahaha kombon Hårig kuk och fattig har aldrig funkat
2021-05-10, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Var fan jobbar ni? Jag har full fart.

Amen du ser ju, ser du hur sneknullad kön är? Haha

Aja, ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN FÅTT IHOP MINA FITTIGA 600 FITTANS MEDDELANDEN, det tog tammefan typ 8 timmar idag, helt otroligt jävla fitt långsamt får nå fel
2021-05-10, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av artigas
Haha du har då inte skrivit med han som ser ut som en Lidl-variant av Johannes Brost som alltid skriver att han ska tortera targets fittor? Amir är harmlös och har säkert någon cp-skada. Johannes Brost-mannen är däremot vältalig och en sjuk profilbild.
Jodå tro mig jag har pratat med han, ser ut som Hagamannen..
Riktigt sjuk är han, han verkar lägga mycket pengar på att få ut sina sjuka fantasier.
2021-05-10, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Hahaha kombon Hårig kuk och fattig har aldrig funkat

😅 Då och då men ganska sällan dyker det ju upp någon rakad snygging med stor kuk, magrutor och fet plånbok. Det är det värsta. Det är då man inser att man antagligen bör hålla sig långt bort från alla män, inte bara håriga gubbar.
2021-05-10, 21:55
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av living4free
Jodå tro mig jag har pratat med han, ser ut som Hagamannen..
Riktigt sjuk är han, han verkar lägga mycket pengar på att få ut sina sjuka fantasier.

Citat:
😅 Då och då men ganska sällan dyker det ju upp någon rakad snygging med stor kuk, magrutor och fet plånbok. Det är det värsta. Det är då man inser att man antagligen bör hålla sig långt bort från alla män, inte bara håriga gubbar.
Snygg och stor plånbok är falsk marknadsföring 😂 Mig lurar dom inte. Håller mig jävligt långt borta
2021-05-10, 21:57
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Amen du ser ju, ser du hur sneknullad kön är? Haha

Aja, ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN FÅTT IHOP MINA FITTIGA 600 FITTANS MEDDELANDEN, det tog tammefan typ 8 timmar idag, helt otroligt jävla fitt långsamt får nå fel
Det var jävligt bra jobbat av dig
2021-05-10, 22:35
Medlem
Den här homosapiens snubben alltså, kan ju fara och flyga med sina romaner och alla bilder som fuckar systemet
2021-05-10, 22:37
Medlem
Citat:
Kan inte du och Moppsan göra en girl on girl video då snälla lova det obs NI MÅSTE HA nylon strumpor på er ni måste lova att ni har det okej måste gå nu frugan kommer puss på dig älskar dig mer än ord kan beskriva så kåt på dig puss på ljumsken
2021-05-10, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Kan inte du och Moppsan göra en girl on girl video då snälla lova det obs NI MÅSTE HA nylon strumpor på er ni måste lova att ni har det okej måste gå nu frugan kommer puss på dig älskar dig mer än ord kan beskriva så kåt på dig puss på ljumsken

Vad fan säger du? Jag är ju bög.
Men jag tar gärna din kuk långt ner i halsen, har övat med en banan nu hela veckan bara för din skull.
2021-05-10, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Den här homosapiens snubben alltså, kan ju fara och flyga med sina romaner och alla bilder som fuckar systemet

Han är helt jävla störd.

VARFÖR KAN DESSA INGENJÖRER OCH FÖRETAGSLEDARE INTE STAVA FÖR FEM ÖRE
2021-05-10, 22:57
Medlem
Citat:
Vad fan säger du? Jag är ju bög.
Men jag tar gärna din kuk långt ner i halsen, har övat med en banan nu hela veckan bara för din skull.
ååååååh jag kan känna din tunga i min anus nu ååååååhhhhhhhhhh
2021-05-10, 23:00
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in