2021-05-10, 20:26
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Har det skjedd en partering i badekaret?

Tenkte det samme. Utbeiningskniver er j**lig skarpe, TEH kan ha kuttet seg på en sånn.

Denne saken er beksvart, ser det ut til.
Citera
2021-05-10, 20:27
Medlem
Citat:
Mener noen her kjente til AE og sa at hun var tørrlagt og ikke har smakt alkohol på mange år.

Der verserer det litt motstridende rykter tror jeg. Men som sagt, det var et gammelt innlegg. Bytt ut rusa tilstand med krangel med sønn etter teatret. Uansett synes jeg dette ser ut som et affektdrap eller en stygg ulykke med døden til følge, og forsøk på å dekke over dette.

En forklaring på at TH kontakta politiet så fort kan være rett og slett at de var pressa, de visste de kom til å få spørsmål fra familie og venner, det hasta med å få på plass en historie og en forklaring. Og hvem klarer å holde hodet helt kaldt i en sånn situasjon?

Æsj, det gjør egentlig litt vondt med disse spekulasjonene, for ønsker så inderlig at ingen av dem skal ha noe med saken å gjøre. Og jeg får vondt av TH, synes han ser helt ødelagt ut.
Citera
2021-05-10, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Fra boka:

"Han har også sagt at han ikke ringte til kona mens han var
hjemme, selv om anropsloggen viser at noen ringte fra
fasttelefonen til hennes mobiltelefon klokken 13.46"

Det burde han vel ha husket. Hvem ringte i så fall, hvis det ikke var TH?

Igjen kan man spørre seg hvorfor han ikke hørte mobiltelefonen til AE kl. 13:46
Det står et annet sted i boka at han skal ha vært bare noen meter unna telefonen til AE da han ringte.
Senast redigerad av Jayce 2021-05-10 kl. 20:32.
Citera
2021-05-10, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katastrofetanken
Der verserer det litt motstridende rykter tror jeg. Men som sagt, det var et gammelt innlegg. Bytt ut rusa tilstand med krangel med sønn etter teatret. Uansett synes jeg dette ser ut som et affektdrap eller en stygg ulykke med døden til følge, og forsøk på å dekke over dette.

En forklaring på at TH kontakta politiet så fort kan være rett og slett at de var pressa, de visste de kom til å få spørsmål fra familie og venner, det hasta med å få på plass en historie og en forklaring. Og hvem klarer å holde hodet helt kaldt i en sånn situasjon?

Æsj, det gjør egentlig litt vondt med disse spekulasjonene, for ønsker så inderlig at ingen av dem skal ha noe med saken å gjøre. Og jeg får vondt av TH, synes han ser helt ødelagt ut.

Kudos. Det er flere som deler det siste du skriver og viser en person med et godt hjerte.
Citera
2021-05-10, 20:31
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Mener noen her kjente til AE og sa at hun var tørrlagt og ikke har smakt alkohol på mange år.

Jeg vet ikke helt hvor stor klype salt jeg skal legge til det, men det er jo påstått her at foreningen som AEH var med i, som hun brøt sammen i, var AA.
Citera
2021-05-10, 20:32
Medlem
Det står i boken at TH pratet med en forretningsforbindelse kl 10.38 på forsvinningsdagen. Det virker som de snakket om kryptovaluta.. TH mener denne samtalen kom overraskende på og hindret han i å ringe AEH.. Han påstår denne fyren normalt virket kjempe uinteressert i samarbeid men i denne samtalen var han kjempe engasjert og interessert.. TH står visst også fast ved at denne personen plutselig utav det blå ringte han den dagen men anropsloggen viser at det var TH som ringte han og at de prater ganske lenge..

Har det kommet fram noen sted at han pratet med den siktede "kryptomannen" samme dag hun forsvant? Det må jo være han? Eller har han andre "partnere" som interesserer seg for bitcoin..

At TH skjuler noe er jo tydelig. Han lyger jo om alt mulig.
Citera
2021-05-10, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Jeg vet ikke helt hvor stor klype salt jeg skal legge til det, men det er jo påstått her at foreningen som AEH var med i, som hun brøt sammen i, var AA.

Ja det ble også nevnt at det er helt vanlig at AA-medlemmer deltar på møter i flere år etter at de er tørrlagt.
Citera
2021-05-10, 20:34
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sozzen
Det står i boken at TH pratet med en forretningsforbindelse kl 10.38 på forsvinningsdagen. Det virker som de snakket om kryptovaluta.. TH mener denne samtalen kom overraskende på og hindret han i å ringe AEH.. Han påstår denne fyren normalt virket kjempe uinteressert i samarbeid men i denne samtalen var han kjempe engasjert og interessert.. TH står visst også fast ved at denne personen plutselig utav det blå ringte han den dagen men anropsloggen viser at det var TH som ringte han og at de prater ganske lenge..

Har det kommet fram noen sted at han pratet med den siktede "kryptomannen" samme dag hun forsvant? Det må jo være han? Eller har han andre "partnere" som interesserer seg for bitcoin..

Var det ikke en "forretningsforbindelse" av TH som fikk "vær stille" ripet på bilen sin?
Citera
2021-05-10, 20:37
Medlem
Citat:

Dette er sannsynligvis RU og TH hinter til politiet om at denne "forretningsforbindelsen" er en som kan tenkes å stå bak.

Hvorfor ringte han til RU denne dagen og i tillegg lyver om hvem som ringte hvem?
Citera
2021-05-10, 20:40
Medlem
Citat:
Har det skjedd en partering i badekaret?
Kanskje kidnapperen fylte badekaret med syre og så bare dro ut proppen når det var over ?
Citera
2021-05-10, 20:41
Medlem
Citat:

TH satt i møte med VE denne morgenen. Det kan ha vært slik at denne ringte kontoret mens TH var i møte og TH ringte tilbake fra mobilen litt senere.

Men, dette vil jeg presisere at jeg ikke gjør annet enn å lufte en forklaring.

Det har tross alt intet avgjørende å si for TH da han visste det ikke nytter å lyve da loggen ville vise dette.

Det kan samtidig også indikere at noen ønsket å oppholde TH så lenge som mulig og det er vrient å spå om dette var nok en tilfeldighet denne dagen eller om det er av betydning.
Citera
2021-05-10, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Du kødder ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in