2021-05-10, 18:47
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Han verkar ha stört sig på väldigt mkt som jackie gjorde för han gör narr av henne titt som tätt fast hon inte är kvar i huset

Har också lagt märke till det och gillar INTE! Jaqi var en snäll och go tjej.
2021-05-10, 18:47
Medlem
xrlpyts avatar
Vafan, har Tanja också space buns nu? Fan vad hon kopierar alla hela tiden, först Simon och nu Madde..
2021-05-10, 18:48
Medlem
wowverkligens avatar
Eftersom jag jobbar 6/7 dagar i veckan these days missar jag allt på liven och vad jag läst mig till här vill man (jag) inte se avsnitten för att """komma ikapp""" pga bara nardos (?) så kanske missat en hel del men faaan vad jag är nervig att Simon ska åka ikväll. Är detta befogat eller är det bara vinet som gör mig såhär orolig? Var god lugna mig lite
2021-05-10, 18:48
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrje61
Adrian är hal falsk jävel som jag inte vill ha kvar. Simon är ett pucko men kul ibland. Juddan älskar ju Tanja men blir för mycket med jämna mellanrum. Madde smyger under radarn men kanske kan växa om vi skickar ut mössan.
Tror Tanja skulle växa enormt, om hon inte ständigt hade en flåsande Tyrannojudith Rex klampade efter henne, och som ständigt följer varje steg hon tar med sin galet brunstiga blick och snålvattnet rinnandes nerför hennes enorma käft!
2021-05-10, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Men.. det är alltså sant? VARFÖR får de inte in salt?
Ingen aning. Produktionen har väl inte orkar handla?! Oftast när något viktigt är slut dyker det upp i slussen inom någon dag. Eller så vill de jävlas med dem?
2021-05-10, 18:49
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowverkligen
Eftersom jag jobbar 6/7 dagar i veckan these days missar jag allt på liven och vad jag läst mig till här vill man (jag) inte se avsnitten för att """komma ikapp""" pga bara nardos (?) så kanske missat en hel del men faaan vad jag är nervig att Simon ska åka ikväll. Är detta befogat eller är det bara vinet som gör mig såhär orolig? Var god lugna mig lite

Finns ingen chans att han åker.

2021-05-10, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Vafan, har Tanja också space buns nu? Fan vad hon kopierar alla hela tiden, först Simon och nu Madde..
Fast om jag inte minns fel var det Tanja som började med det för många veckor sedan. Efter ett tag började både Emelie och Madde köra det.
2021-05-10, 18:54
Medlem
SphincterAnis avatar
Simon känner fett mycket folk. Sprid ordet.
2021-05-10, 18:54
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Fast om jag inte minns fel var det Tanja som började med det för många veckor sedan. Efter ett tag började både Emelie och Madde köra det.
Hm, vill inte höra på det örat.
2021-05-10, 18:56
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambivalent006
Men vad har du på dig Tanja??
Tanja är WT personifierad. En random tant på Ullareds camping
2021-05-10, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hm, vill inte höra på det örat.
Så är det dock! Emelie och Madde är de som kopierar, om något.
2021-05-10, 18:58
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Tror Tanja skulle växa enormt, om hon inte ständigt hade en flåsande Tyrannojudith Rex klampade efter henne, och som ständigt följer varje steg hon tar med sin galet brunstiga blick och snålvattnet rinnandes nerför hennes enorma käft!
Tror du har fel där. Om Judith får gå in i annex/uppdragsrummet, få vi höra vem hon vill ha kvar.
Jag tror hon säger Judith.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in