2021-05-10, 18:39
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Ingen vill väl att Simon åker före dessa 3 Nötter! Så röstat Simon självklart .

Givetvis.. Simon får alltid mina röster om han inte sitter mot Tanja. Då får de varsin
2021-05-10, 18:40
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambivalent006
Men vad har du på dig Tanja??
Sommarklädsel😀
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Nardos är den snyggaste tjejen därinne osminkad som sminkad. Hon pratar vettigt också. Älskar henne. Shit vilken fin tjej

Tror du hon smakar chocklad?
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Nardos är den snyggaste tjejen därinne osminkad som sminkad. Hon pratar vettigt också. Älskar henne. Shit vilken fin tjej
hehe den var bra
2021-05-10, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag har sagt sedan förra Måndagen att produktionen vill få ut Madde. Tyvärr tror jag att jag får rätt..

* De kommer inte skicka hem idiotmössan för att BBs Prinsessa Nardos kanske blir ledsen i ögat då. och det kan de inte stå ut med. Dessutom måste han vinna nästa veckas immunitet åt henne också innan de kan skicka honom. De är bara tre killar kvar, och de vill dessutom inte splitta blattetrion med "familjen" Pedram, Nardos och Adrian ännu.

*Madde har dels fått Dikmens domstol på sig PLUS de otroligt fulvinklade frågorna under BB Honesty där hon felaktigt uppmålats som en bitch och skitsnackare. Dessutom är folk trötta på hennes tjat om Adrian. Produktionen vill nog inte heller att en tv4-anställd ska kunna ta sig längre än så här då det kan anses som jäv eller dylikt (fattar egentligen inte ens hur hon fick gå in i huset från början men...)

*Judith är med i BBs guldkvartett och kommer ta sig åtminstone 5-6a, om inte längre. De låter inte henne heller åka hem ikväll.

Så.. Madde åker ikväll. Mössdjävulen blir kvar. EN ENDA Måndag har jag varit nöjd och det var när Mergim åkte. Alla andra gånger har fel person lämnat.
Usch, detta scenario låter så rätt när du skriver såhär. Men faan vill ha ut Adrian!
2021-05-10, 18:43
Medlem
Citat:
Ni hade varit en Perfect Match
2021-05-10, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Ut med Tanja!

24 maj går hon ut, en miljon rikare! 👍
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Usch, detta scenario låter så rätt när du skriver såhär. Men faan vill ha ut Adrian!

Jag hoppas av hela mitt hjärta att jag har fett fel och att Adrian får åka hem. Kanske därför hans familj pushar så för att han ska vara kvar..? De vet att de kommer få slita arslet av sig igen när han kommer hem. Laga mat och passa upp på honom igen. De har ju haft semester när han varit inlåst i BB med betald mat och pigor som städar och fixar åt honom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Får de inte in salt?! Ett påstående och en tanke som höjer blodtrycket betydligt mer än salt i sig, vill jag lova.
🤣🤣🤣🤣Jag har varit sjuk stressad indiers dagar mår de lagar mat utan salt. Hade inte kunnat äta något som inte dränkts i salt.
2021-05-10, 18:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
24 maj går hon ut, en miljon rikare! 👍

Och sväljer en dosa snus..så gör man väl inte?
2021-05-10, 18:46
Medlem
pukkas avatar
Hur kan tanja vara 22? Hon ser ut att vara minst 30.
2021-05-10, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
🤣🤣🤣🤣Jag har varit sjuk stressad indiers dagar mår de lagar mat utan salt. Hade inte kunnat äta något som inte dränkts i salt.

Men.. det är alltså sant? VARFÖR får de inte in salt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in