2021-05-10, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Problemet är dock att Adrian vill umgås med Nardos och att Adrian inte känner något för Madde. Helt sjukt hur Madde som inte ens är i ett förhållande med Adrian indirekt begränsar honom. Måste vara ett helvete att vara tillsammans med henne (som tydligen från ingenstans nu i huset har blivit svartsjuk)

Problemet är att Adrian inte säger rätt ut om han inte vill det. Andra problemet är som jag försökt upprepat att Nardos tallat på Adrian hela säsongen trots att hon vet att någon annan brud är intresserad av honom så nu har hon feteeeee ångest
2021-05-10, 16:32
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Problemet är dock att Adrian vill umgås med Nardos och att Adrian inte känner något för Madde. Helt sjukt hur Madde som inte ens är i ett förhållande med Adrian indirekt begränsar honom. Måste vara ett helvete att vara tillsammans med henne (som tydligen från ingenstans nu i huset har blivit svartsjuk)

Lät lite annorlunda när han snackade med Gamnacken i lördags
Adrian lelle har nog ett litet öga för mmmmm Madde.
2021-05-10, 16:34
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
ABSOLUT BÄSTA KOMMENTAR 2020: "Läste en kommentar på BBs insta som löd: "En röst på Sami är att stödja narkotikabrott".

*Vi alla är knarkare här inne, nu vet ni det allihopa!

Lennie fansen är fan desperata nu, det märks."
DENNA LADES AV HERPESVÅRTA: KING!!!!🤣🤣🤣😍

Herpesvårta gav oss även det odödliga ordet "gonorréaura". En sann hjältinna.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-10, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Problemet är att Adrian inte säger rätt ut om han inte vill det. Andra problemet är som jag försökt upprepat att Nardos tallat på Adrian hela säsongen trots att hon vet att någon annan brud är intresserad av honom så nu har hon feteeeee ångest

Fast Madde får vad hon förtjänar, samma sak gjorde hon mot Emelie (men hon påstod att hon inte hade sett programmet men ändå var dö intresserad av Adrian från första sekunden)
2021-05-10, 16:35
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
NU är Nu. Det gör ont att lära sig leva i verkligheten. Citat av Per Oscarsson, smeta in en hundskit i ansiktet på blågången, tcentralén....

Jag är en riktig nostalgo. Älskar att svamla om svunna tider.
Det är kanske därför jag läser nästan bara historia eller biografier.
Men det kan vara underbart en vacker svensk sommardag i nuet
2021-05-10, 16:38
Medlem
Helt sjukt att de inte får in salt?? Hade inte klarat mig en dag ens utan salt
2021-05-10, 16:38
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Fast Madde får vad hon förtjänar, samma sak gjorde hon mot Emelie (men hon påstod att hon inte hade sett programmet men ändå var dö intresserad av Adrian från första sekunden)

Emelie förstörde helt för sig själv när han började visa lite intresse. Att snacka om jättekukar och släta över Alex mitt framför ögonen är ingen bra taktik
2021-05-10, 16:42
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Hehe.
Hängt med sedan 2000. Såg endaste väldigt lite 2014 och 2015.
2011 var väldans kul och det var i det närmaste ohyggliga kommentarer.
Det var extrema original på den tiden, inte bara Gurkan eller Roddan.
Gillade dessutom Gry.
Helt klart!
Det var fan tider det!

Snacka om att det var annorlunda samhällsklimat då, alla från den tiden, från produktionen till deltagarna hade väl åtalats för hets mot folkgrupp i dagens så extremt lättkränkta PK-samhälle. 😁

Och det sjuka är att det "bara" var 10 år sen!?
Va fan gick snett egentligen?

Gry var grym!
2021-05-10, 16:43
Medlem
Citat:

Och nu får Nardos vad hon förtjänar
2021-05-10, 16:44
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Man förstår ju varför Adrian är som han är. Hela hans familj verkar fett dysfunktionell.

Skulle vilja vara en fluga på väggen hos dem. Vad pratar de om vid middagsbordet? Ust och Lynds dumkyrka? Hur många gånger säger Adrian "wow va sjykt" på en kväll? 1000 spänn på att det är mamman som gör 100% av alla hushållssysslor.

Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl

Hos Gnomegirl betting får man 0,1 i odds på det.

MVH/Gnomegirl.

Så härligt att se 2 fina vänner återförenas!
2021-05-10, 16:45
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
De har behandlat honom som ett litet handikappat barn upp i 30 års ålder. Rent mentalt har han stannat av i växten vid fem års ålder. De göder hans dåliga beteende av någon konstig anledning. Det är något incestiöst över det. Han kommer aldrig bättre på sig då det sitter för djupt inom honom och hans familj aldrig kommer sluta att curla honom.

Nu ska jag vara lite djup här, jag lovar att det inte ska bli någon vana. Men detta kan också vara en förklaring till hans ohämmade glufsande.

Han har sedan barnsben fått sig itutat att alltid äta upp maten och fått beröm för hur duktig han är när han gjort det.
Sedan har det rullat på och i hans enkelspåriga hjärna är han duktigare ju mer han äter. Han tror att tittarna står upp i soffan och applåderar när han trycker i sig sin fjärde portion, precis som mamma och pappa brukade göra.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-10, 16:45
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Helt klart!
Det var fan tider det!

Snacka om att det var annorlunda samhällsklimat då, alla från den tiden, från produktionen till deltagarna hade väl åtalats för hets mot folkgrupp i dagens så extremt lättkränkta PK-samhälle. 😁

Och det sjuka är att det "bara" var 10 år sen!?
Va fan gick snett egentligen?

Gry var grym!

Hon var Grym

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in