2021-05-10, 16:27
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hängde du här under dom två allra sista, riktigt bra säsongerna (2011/12)?

Minns att jag bara kollade på det enormt underhållande "kommentarers-fältet" i realtid som fanns på BBs hemsida, när man streamade liven på datorn.
Kommer aldrig glömma när Basehunter limmade på Sara, och Martin satt fast i Sibirien tror jag det var?
Ohyggliga roliga kommentarer då!

Hehe.
Hängt med sedan 2000. Såg endaste väldigt lite 2014 och 2015.
2011 var väldans kul och det var i det närmaste ohyggliga kommentarer.
Det var extrema original på den tiden, inte bara Gurkan eller Roddan.
Gillade dessutom Gry.
2021-05-10, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Adrian är ju inte helt perfekt men personen som har förstört mest för honom (från hans sida och inte från vår sida som tittare) är helt klart Madde!

Den mest irriterande är hennes dubbelmoral, hon visar två olika sidor framför honom och framför dom andra när han inte är där.

Obehaglig människa som säkert nu tänker ”jag kanske inte vinner miljonen men jag har iallafall vunnit Adrians hjärta”
DET behöver de inte fundera på. WTF??? PÅ IG🤣🤣🤣🤣🤣
Medlem
Nardos har dålig magkänsla.
Kanske för Adrian ska lämna?
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Och nu händer ingenting. TUR jag inte betalar för myrornas krig, i en annan del av Farsta.

Ta du då en titt på den här så länge: https://www.instagram.com/p/COsajWEHizx/

Simon är ett revhöl.

One löv ❤❤❤
2021-05-10, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Oljudith undrar varför Emelie aldrig vill bada pool med henne.
Tycker det är komiskt att se hur obekväm Emelie blir när Juddan vill vara nära henne, inte minst i poolen 😉
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Situationen Madde-Adrian-Nardos är väldigt enkel, hade Nardos haft problem med att killen som hon är kär i ligger och kramas och med en annan tjej i flera timmar varje natt? Det vet alla svaret på. Hon kan sluta låtsas som att hon inte fattar vad problemet är. Hon kunde inte sova med Joel för att det skulle uppfattas fel men gör allt detta med Adrian? Hon vet exakt vad hon gjort och hon har haft panik sedan frågorna för att hon vet hur det ser ut på utsidan.

Problemet är dock att Adrian vill umgås med Nardos och Adrian känner inte något för Madde (vilket desperata Madde vägrar förstå). Helt sjukt hur Madde som inte ens är i ett förhållande med Adrian indirekt begränsar honom. Måste vara ett helvete att vara tillsammans med henne (som tydligen från ingenstans nu i huset har blivit svartsjuk)
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Man förstår ju varför Adrian är som han är. Hela hans familj verkar fett dysfunktionell.

Skulle vilja vara en fluga på väggen hos dem. Vad pratar de om vid middagsbordet? Ust och Lynds dumkyrka? Hur många gånger säger Adrian "wow va sjykt" på en kväll? 1000 spänn på att det är mamman som gör 100% av alla hushållssysslor.

Hos Gnomegirl betting får man 0,1 i odds på det.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-10, 16:30
Medlem
Har nardos blivit tanjas hund elr
Medlem
Undra om två personer ryker ikväll!?

Simon känns säker då jag tror att han har störst stöd av dom som sitter löst sen tror jag att hans fans inte spammar sönder insta som vissa andra.....

Simon blir räddad först och Madde, AD och Juddan får gå in i annexet. Där räddas Madde.

Mössan MÅSTE åka ikväll. Att han och Pedram ens är kvar till topp 10 är helt obegripligt.
Senast redigerad av -Luilv- 2021-05-10 kl. 16:38.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Adrian är ju inte helt perfekt men personen som har förstört mest för honom (från hans sida och inte från vår sida som tittare) är helt klart Madde!

Den mest irriterande är hennes dubbelmoral, hon visar två olika sidor framför honom och framför dom andra när han inte är där.

Obehaglig människa som säkert nu tänker ”jag kanske inte vinner miljonen men jag har iallafall vunnit Adrians hjärta”
Han har förstört för sig själv!
2021-05-10, 16:31
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrje61
Jo, det är ett vacuum i mitten. Var ju aldrig någon större blandning men det är nog få i önskad grupp som söker…
Tror du det?
Tycker man får för sig, att vanliga reguljära 30-40 åringar inte är önskvärda av produktionen?
2021-05-10, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Hehe.
Hängt med sedan 2000. Såg endaste väldigt lite 2014 och 2015.
2011 var väldans kul och det var i det närmaste ohyggliga kommentarer.
Det var extrema original på den tiden, inte bara Gurkan eller Roddan.
Gillade dessutom Gry.
NU är Nu. Det gör ont att lära sig leva i verkligheten. Citat av Per Oscarsson, smeta in en hundskit i ansiktet på blågången, tcentralén....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in