2021-05-10, 15:24
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
ABSOLUT BÄSTA KOMMENTAR 2020: "Läste en kommentar på BBs insta som löd: "En röst på Sami är att stödja narkotikabrott".

*Vi alla är knarkare här inne, nu vet ni det allihopa!

Lennie fansen är fan desperata nu, det märks."
DENNA LADES AV HERPESVÅRTA: KING!!!!🤣🤣🤣😍

Herpesvårta är en Queen
2021-05-10, 15:25
Bannlyst
Jag spelar alltid på utröstningen.
Det har aldrig hänt denna säsong att nån börjat så lågt som Adrian 1.25.
T.o.m Jackie hade högre odds än Adrian.

Det enda som kan rädda Adrian är om Nardos fans röstade tidigt på honom, för nu verkar många ha ändrat sig om Adrian, dom tror han undviker Nardos 👮🏽‍♀️🦜😂
Medlem
Mouchinos avatar
Undrar vilken Sami har som favorit? Jag gissar att det kan vara Simon!
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
ABSOLUT BÄSTA KOMMENTAR 2020:Läste en kommentar på BBs insta som löd: "En röst på Sami är att stödja narkotikabrott".

*Vi alla är knarkare här inne, nu vet ni det allihopa!

Lennie fansen är fan desperata nu, det märks. DENNA LADES AV HERPESVÅRTA: KING!!!!🤣🤣🤣😍

Det var tider. Amilia gick helt loss på Instagram över Lennie. Med live nästan varje dag.
Och Samis morsa och polare satt och sände på Instagram hos Glasman och sedan även hos Jullan där de bodde. Snacka om engagemang förra året. Och här satt vi till 6 på morgonen med fullt ös.
Saknar det mycket
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Haha läste om det här i tråden. Riktigt sjyyykt. Sa hon inte någonting om att de älskar att han hatar att diska också? Fyfan vilken jävla mansbebis alltså. Man behöver inga kids om man blir tillsammans med honom.

Det värsta är ju att det inte är ett ovanligt beteende hos män. Hur många män förväntar sig inte att få hyllningar när de typ städar eller diskar i ett hem som de bor i och ansvarar lika mycket över liksom. Och det kommer ju någonstans ifrån, dvs att de är uppvuxna utan krav på sig och ofta i en familj där mannen/pappan inte tar det ansvaret. De får inte lära sig att hushållssysslor är lika mycket mannens ansvar.

Så det är inte KONSTIGT att han är såhär, hans familj har ju till och med bekräftat hans beteende, men lika jävla störigt för det.
Värsta var de 30 sekunder jag stod ut att se hans bästa polare halsa rödvin och dilla och full(t) förvirrade syrra stirra in i kameran.
2021-05-10, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Haha läste om det här i tråden. Riktigt sjyyykt. Sa hon inte någonting om att de älskar att han hatar att diska också? Fyfan vilken jävla mansbebis alltså. Man behöver inga kids om man blir tillsammans med honom.

Det värsta är ju att det inte är ett ovanligt beteende hos män. Hur många män förväntar sig inte att få hyllningar när de typ städar eller diskar i ett hem som de bor i och ansvarar lika mycket över liksom. Och det kommer ju någonstans ifrån, dvs att de är uppvuxna utan krav på sig och ofta i en familj där mannen/pappan inte tar det ansvaret. De får inte lära sig att hushållssysslor är lika mycket mannens ansvar.

Så det är inte KONSTIGT att han är såhär, hans familj har ju till och med bekräftat hans beteende, men lika jävla störigt för det.
Han sa ju det till och med själv när de var hemma hos honom. Tycker han framstog som en vidrig människa och det var på några minuter. Ja, finns nog fler män som är curlade än kvinnor. Har haft flera ex som haft ett liknande beteende men inte alls i närheten av detta. Mitt ex var så förvånad över hur mycket tid det tog att gnotts då jag tvättade allt under åren vi bodde ihop. Men när vi bodde ihop då tyckte han givetvis inte att det var en jobbig uppgift.
Medlem
Madde hade viljat åka till Adrian Hahah
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
De har behandlat honom som ett litet handikappat barn upp i 30 års ålder. Rent mentalt har han stannat av i växten vid fem års ålder. De göder hans dåliga beteende av någon konstig anledning. Det är något incestiöst över det. Han kommer aldrig bättre på sig då det sitter för djupt inom honom och hans familj aldrig kommer sluta att curla honom.
2021-05-10, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Herpesvårta är en Queen
OBS! KING ÄR QUEEN! SJÄLVKLART. 🤩🤩🤩
2021-05-10, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Undrar vilken Sami har som favorit? Jag gissar att det kan vara Simon!

han höll på steph och jackie när dem var i huset sen sög han väl av mergim också när denne fortsatt befann sig i huset

känner man han rätt håller han säkert på nardos/emelie nu tyvärr
2021-05-10, 15:29
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
han höll på steph och jackie när dem var i huset sen sög han väl av mergim också när denne fortsatt befann sig i huset

känner man han rätt håller han säkert på nardos/emelie nu tyvärr

Han håller på Nardos, tyvärr.
2021-05-10, 15:29
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Har en Nespresso vertuo-maskin så det är inte jobbigt men helt plötsligt kan det gått flera timmar och jag inte ens tänkt på kaffe. Finns en del stark köppar. Tyvärr råkar jag alltid köpa svaga med som jag sedan tvingar i mig själv.

Vi får väl se om vi får mer sömn om ett par veckor. Eller så lägger man tiden på serier av god kvalitet som är värt att förlora sömn för. 😀
Aha Vertuo, visst är det den som har dom nya större kapslarna med rund botten?

Ja alltså, varje jävla morgon dom senaste månaderna har man ju förbannat sig själv varför i helvete man inte slutat kolla på liven i tid?
Samma tankar varenda dag: "Det är inte värt det! Ikväll ska du i säng i tid, din dumma jävel!" 😁

Groundhog Day!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in