2021-05-10, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Köp en Tassimo, fruktansvärt lättsam och bara att hiva in en kapsel så har du gott kaffe på under en minut.
Inget jävla jobbigt slafsande med sump som i en espresso maskin, och hundra gånger godare än vanligt skit bryggkaffe.

Av alla sorters kapslar är det dock bara tre som är tillräckligt starka för min smak iaf. 😉

Ja en sak är då säker, Big Brother må vara av sämre kvalitet nuförtiden men orsakar fortfarande en jävla sömnbrist! 😁

Har en Nespresso vertuo-maskin så det är inte jobbigt men helt plötsligt kan det gått flera timmar och jag inte ens tänkt på kaffe. Finns en del stark köppar. Tyvärr råkar jag alltid köpa svaga med som jag sedan tvingar i mig själv.

Vi får väl se om vi får mer sömn om ett par veckor. Eller så lägger man tiden på serier av god kvalitet som är värt att förlora sömn för. 😀
2021-05-10, 14:10
Medlem
Viktigt Adrian kollar till så utrustningen sitter rätt hela tiden, så han kan likna en ninja
2021-05-10, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
På dom flesta omröstningar jag har sett (mest på instagram) verkar Madde ligga bäst till vilket är så sjukt med tanke på vad hon har bidragit till (ingeting förutom konstant tjat om Adrian)

Fattar helt ärligt inte hur hon kan vara så populär. Det enda som kommit ur hennes käft är tjat om Adrian, Adrian och mer Adrian. Visst hon är snäll, men man kan ju inte bara rösta kvar någon för den är snäll och inget mer?! Dock ska hon absolut inte ut före Adrian.
2021-05-10, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Det blir dubbelmoral för det man talar om gäller bara för alla andra och själv har man rätten att göra det man sitter och säger emot! Hyckleri

Det är den, lite av Nardos expertis. Skulle Nardos ta sitt egna råd skulle hon inte ha rört Adrian och absolut inte sova i samma säng som honom. Hon vet precis vad hon gjort och jag tror hon är låg för att hon har ångest över det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Och lite lektion om träning och diet från Pedram "lönnfettot" Agabeh ..
Med input från Narcos som börjar bli lite rund.
Medlem
Vem har mest DC tid? 🤪

(jobbar så hinner inte kolla)
2021-05-10, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Varför har aldrig Tanja vunnit någon omröstning i huset om hon nu är så poppis? Där har Emelie eller nardos varit överlägsna.
Simon verkar inte ha funderat på det heller

Vänta du tills Judith/Pedram/Madde åker så kommer majoriteten av dom rösterna hamna på Tanja. Då kan vi börja se vem som verkligen är mest populär av dom som är kvar. Är det Nardos, Emelie och Tanja i final är Tanja den enda neutrala att rösta på också för dom andra två är ganska ogillade av många
2021-05-10, 14:13
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Med input från Narcos som börjar bli lite rund.
hon är en riktig liten köttbulle
2021-05-10, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haloalla
Vem har mest DC tid? 🤪

(jobbar så hinner inte kolla)

Madde har haft absolut minst tid.
Sen tycker jag Judith, Simon och Adrian varit jämna.
Kanske att Judith haft mest? Men väldigt jämnt.
2021-05-10, 14:15
Medlem
Citat:

Tack för svar 😍
2021-05-10, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
hon är en riktig liten köttbulle

Nu spelar Mössan putta burk med ett glas, de får ju inte in konservburkar tack vare denna lek men ändå verkar de inte fatta att tittarna och produktionen avskyr detta.
2021-05-10, 14:17
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:

Är det något sorts tecken också
Nej det står inget i bibeln om Palestina och Israel som Nardos påstår.
Däremot om jordbävningar och krig i hela världen. - Uppenbarelseboken

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in