2021-05-10, 04:46
Medlem
GhostofDemocracys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tremendously
Mina teorier till varför Håkan varit försvunnen:

1. Bristen på eluttag har gjort det svårt för honom att ladda sin kamera.
2. Bristen på internet har gjort det svårt för honom att ladda upp filmer.
3. Systembolaget.
4. En kombination av de tre ovan punkterna har gjort det mödosamt att producera och ladda upp videos (än om en stadig fylla inte hindrat honom förut).

Hur ser du och ni andra på detaljer som mobbing och skvaller då? Denna tråd får ju samtalstonen i en syjunta att verka gravallvarlig och framstå som bibelläsning i en söndagsskola.

Om nu HB söker bekräftelse, varför då ge honom den? Vem säger det mest om och vad säger det om mänsklig psykologi? Har ni inga egna liv?
Citera
2021-05-10, 05:53
Medlem
Tremendouslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhostofDemocracy
Hur ser du och ni andra på detaljer som mobbing och skvaller då? Denna tråd får ju samtalstonen i en syjunta att verka gravallvarlig och framstå som bibelläsning i en söndagsskola.

Om nu HB söker bekräftelse, varför då ge honom den? Vem säger det mest om och vad säger det om mänsklig psykologi? Har ni inga egna liv?

Mobbning? Om det som skrivs här når Håkan har inget med oss att göra. Hans eget ansvar vad han vill läsa här i livet. Ingen tvingar honom heller att sitta och läsa blasktidnignar och dra rövarhistorier på Youtube.

Hade jag velat mobba Håkan så hade jag gjort det antingen på SMS, mejl eller direkt i kommentarsfältet på hans videos.

Om du tror att jag hänger i den här tråden ofta så är det ju bara att kolla min historik.

Säger som Calle Schulman, skit ska skit ha.

Sen, jag ger gärna Håkan lite bekräftelse på att han existerar. Han kan se det som en Swishdonation.
Senast redigerad av Tremendously 2021-05-10 kl. 05:55.
Citera
2021-05-10, 05:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ursula92
Tack ring och kolla och skriv här vad du får fram. Skulle vara jäkligt intressant och viktigt att veta ifall denna man fört sin genpool vidare

Ska göra det 😁
Citera
2021-05-10, 07:18
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Det lever. https://youtu.be/Oxb9Q4my_n8
Så cringe att jag knappt kunde se, nästan lika mysig stämning som i klippen "midsommarafton" (parkbänk + bord i Söderort) och den där övermysiga videon över lekplats-festande där en snubbe faller och inte kan resa sig.

Han har fått 500 nya prenumeranter sedan utmätningen, underar hur mycket Swish han får i snitt, per månad...?
Citera
2021-05-10, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Så cringe att jag knappt kunde se, nästan lika mysig stämning som i klippen "midsommarafton" (parkbänk + bord i Söderort) och den där övermysiga videon över lekplats-festande där en snubbe faller och inte kan resa sig.

Han har fått 500 nya prenumeranter sedan utmätningen, underar hur mycket Swish han får i snitt, per månad...?

Sektklippet i källarrummet verka creapy ..
Kronkalle vaktar nog swish numrets konto som en hök, då hela summan på 175K ska
tillbaka till fordringsägarna, inväntar med spänning att segelbåten läggs ut snart

- Lagstadgad utmätning, då dammsuger de allt vad inkomst heter ..
Senast redigerad av SKIL 2021-05-10 kl. 08:09.
Citera
2021-05-10, 08:11
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
Sektklippet i källarrummet verka creapy ..
Kronkalle vaktar nog swish numrets konto som en hök, då hela summan på 175K ska
tillbaka till fordringsägarna, inväntar med spänning att segelbåten läggs ut snart

- Lagstadgad utmätning, då dammsuger de allt vad inkomst heter ..
Ja, det är nu i maj man säljer båtar, så jag tror det sker snart.
Citera
2021-05-10, 10:06
Medlem
GhostofDemocracys avatar
Citat:
Mobbning? Om det som skrivs här når Håkan har inget med oss att göra. Hans eget ansvar vad han vill läsa här i livet. Ingen tvingar honom heller att sitta och läsa blasktidnignar och dra rövarhistorier på Youtube.

Hade jag velat mobba Håkan så hade jag gjort det antingen på SMS, mejl eller direkt i kommentarsfältet på hans videos.

Om du tror att jag hänger i den här tråden ofta så är det ju bara att kolla min historik.

Sen, jag ger gärna Håkan lite bekräftelse på att han existerar. Han kan se det som en Swishdonation.

Det är sannolikt att du redan har trakasserat honom via sms, mejl eller kommentarer till hans videor. Därför att du anser dig vara relativt sett moraliskt mer högstående.

Hur kom Calle Schulman in i bilden?
Det, som du eller han anser vara "skit" är väl enkelt att låta bli att lägga vantarna på?

Eller snarare lägga näsan i, likt en annan fluga i hästbajs.

Varför bekräfta det enligt er sjuka, genom att vara sjukare?
Citera
2021-05-10, 10:09
Medlem
GhostofDemocracys avatar
Citat:

Vilka är "oss"?
Citera
2021-05-10, 11:34
Medlem
Citat:
"De sökte igenom hela MIN båt"........................Har han svårt att skilja på sitt och andras? Han har ju erkänt 50 gånger minst att båten är hans......att den är skriven på någon annan är ju strunt samma i sammanhanget.

Klippet startar vid 00:48 https://youtu.be/vcNkfSYMn6s?t=48

Han får inte ens själv ihop det på slutet(de 5-6 sista videos) vem som äger Vad!
Förstår nog inte själv att det är hans egna videos på YT som ger precis all information som kronofogdemyndigheten behöver, de har nog t.o.m bara suttit och väntat på att HB ska placera sig permanent i båten för sommarens boende.
Som någon skrev på YT-"på land har HB ingen anknytning till båten, men HB i båten och båten i vattnet-Bingo för kronofogden "

själv är han helt övertygad om att det är inte mer än rätt att prenumeranterna ska betala hans skulder hos kronofogdemyndigheten,finns inget som helst konstigt/skamligt med det.

Hade faktiskt ingen aning om att fritidsbåt var en mänsklig rättighet.
Citera
2021-05-10, 13:26
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Han får inte ens själv ihop det på slutet(de 5-6 sista videos) vem som äger Vad!
Förstår nog inte själv att det är hans egna videos på YT som ger precis all information som kronofogdemyndigheten behöver, de har nog t.o.m bara suttit och väntat på att HB ska placera sig permanent i båten för sommarens boende.
Som någon skrev på YT-"på land har HB ingen anknytning till båten, men HB i båten och båten i vattnet-Bingo för kronofogden "

själv är han helt övertygad om att det är inte mer än rätt att prenumeranterna ska betala hans skulder hos kronofogdemyndigheten,finns inget som helst konstigt/skamligt med det.

Hade faktiskt ingen aning om att fritidsbåt var en mänsklig rättighet.

Mytomaner saknar grundläggande moralbegrepp.
Citera
2021-05-10, 14:20
Medlem
Citat:

Det var någon i kommentarsfältet på YT som önskade låten
-Jag hade en gång en båt!
Citera
2021-05-10, 14:53
Avslutad
Citat:

I bild syns även en svart man med en bongotrumma, vilket party.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in