2021-05-10, 14:57
Medlem
Mouchinos avatar
Vi kan inte ha AD kvar den sista tiden för det kommer bli olidligt tråkigt och hur mycket man än vrider och vänder på det så har han inte bjudit ett skvatt på sig själv. Jag försöker verkligen tänka men jag finner ingenting som bryter mot det vanliga.

Ska vi skicka ut Simon för att han vid några tillfällen haft en dålig tävlingsanda eller för att han gråter? Senaste tävlingarna har han ju verkligen skött sig utan vare sig aggressioner eller onödiga ordfraser när han blir arg.

Simon har också gett oss många skratt, upphöjda ögonbryn och många spontana ögonblick och jag anser att BB är över den dagen han lämnar för han har räddat denna säsong från att bli ingenting.

Min personliga åsikt är att rädda Simon och också de sista veckorna av detta fiasko till program! Ge honom en chans att avstyra detta från att bli ännu tråkigare. Vad man än tycker om honom så är han uppskattad av de flesta i huset, han behövs där inne.
2021-05-10, 14:57
Medlem
Satan vad desperata Adrians syrra och polare är på hans instagram. Lagt upp bild på oddsen och ber folk rösta. Aldrig sett något liknande på någon annan deltagares instagram.
2021-05-10, 14:59
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Satan vad desperata Adrians syrra och polare är på hans instagram. Lagt upp bild på oddsen och ber folk rösta. Aldrig sett något liknande på någon annan deltagares instagram.

har de slutat med att lägga upp det förinspelade klippet på Adrian där han ber om röster eller görs detta fortfarande?
2021-05-10, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chlorid
Jag undrar om Madde verkligen förstått att man kan se nästan allt de gör och säger 🤔
INGEN där inne fattar. Utom narcosen. Och Tanja. Resten: lost in space...Narcos fattar. Sa i dag : jag måste byta identitet. Yeees girl! Och hon kommer nog fixa bäst den shitstorm som väntar utanför. Hon är van. Ingen annan. Sorry... synd om alla. Tänk Simpa ex. Hoooked på fb. Så hatad. NEJ DET ÄR HAN INTE, men vad kommer han foka på? Ett troll...🤔
2021-05-10, 15:00
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Betsafe

Vem åker ut idag?

Adrian Podde
1.25
Madelene Billman
3.00
Simon Ejdertoft
6.00
Judith Nodby
6.00

Tycker spontant de är ute och cyklar med judith och Madde. Jag skulle bytt plats på dem.

Håller med. Det där såg mysko ut, Madde borde väl ligga bättre till än Judith?

Nåja, huvudsaken är att tråkmössan ligger sämst till. Jag hoppas hans vidriga familj svettas ordentligt nu när deras lilla guldklimp äntligen är på väg att åka ut.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-10, 15:00
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:

Du kanske inte var med förra året, men hysterin var 10 ggr större med att rösta ut eller kvar.
Det är småpotatis nu.
2021-05-10, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Ja för fasen. Det var så jävla skön tid förra året.
Jag blev också avstängd flera gånger. Vem minns inte Ursula och Rammi
Saknar verkligheten de åren då vi drog åt samma håll och alla nätter man var uppe. Men personerna inne i huset var så mycket intressantare dessutom.
På den tiden bråkade inte vi. Jo: Gemensamt! 🤣🤣🤣🤣 fan vi ska sluuuta retas! 2 v kvar. 😍
2021-05-10, 15:01
Medlem
Citat:
Herre min gös! Lägga upp odds och hålla på! Vi får väl hoppas att han åker ut med Mössan före.
2021-05-10, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
har de slutat med att lägga upp det förinspelade klippet på Adrian där han ber om röster eller görs detta fortfarande?

Jo, det jävla klippet har jag inte sett på ett tag nu. Tacka fan för det
2021-05-10, 15:03
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Har oddsen haft fel nån gång?
Absolut när Jesper åkte ut mot Katti o Pedram !
2021-05-10, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Har oddsen haft fel nån gång?
Flera gånger. När Jesper åkte, när Therese åkte (någon sajt ändrade dock två timmar innan sändning), någon gång när Steph satt hade dom även fel. Oddsen är inte ett facit.
2021-05-10, 15:07
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
På den tiden bråkade inte vi. Jo: Gemensamt! 🤣🤣🤣🤣 fan vi ska sluuuta retas! 2 v kvar. 😍

Hahaha.
Det är en del av underhållningen att "kivas" hehe.
Men två veckor kvar, man kanske skall lägga in en växel så man får lite extra slantar.
Lade en del på Tanja så jag hoppas att hon vinner.
Vi kan ju retas men bara liiiiiite

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in