2021-05-10, 14:39
Medlem
wolfiess avatar
Har oddsen haft fel nån gång?
2021-05-10, 14:42
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Har oddsen haft fel nån gång?

Tror vid något tillfälle när Katti satt.
Senast redigerad av GangBangTanja 2021-05-10 kl. 14:44.
2021-05-10, 14:42
Medlem
Mouchinos avatar
Emelie sa ju till Simon för någon kväll sen att hon skulle inte palla om han inte var där för hans humor räddar mycket. Hon har sagt det förut också och hon har rätt!
2021-05-10, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Fattar helt ärligt inte hur hon kan vara så populär. Det enda som kommit ur hennes käft är tjat om Adrian, Adrian och mer Adrian. Visst hon är snäll, men man kan ju inte bara rösta kvar någon för den är snäll och inget mer?! Dock ska hon absolut inte ut före Adrian.
KAN det bero på att denna vecka tar man parti? Madde vs idiotsnorkråkamössa???🤔
2021-05-10, 14:48
Medlem
amiliasharborstes avatar
Adrian 1,25 i odds att lämna
2021-05-10, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Hahaha.
Jag tvingade under hot alla på jobbet rösta på Jullan sedan på Sami.
Alla medel är tillåtna
Jag behövde inte göra någonting. Höll på Sami från v.3 då han vakna till liv. Grodan, det minns du. Vi kämpade för Jullan ihop. Jag var öppen om jag hade annat nick då från början. Vart avstängd. 1000 ggr känns det som. Jävlar vad man fick kämpa. 🤣🤣🤣🤣😍
2021-05-10, 14:51
Medlem
Jag undrar om Madde verkligen förstått att man kan se nästan allt de gör och säger 🤔
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Som jag försökte antyda så pratar vi inte om samma sak. Faktum är att både Emelie och nu Nardos backat från Adrian, däremot tror jag Emelie gjorde det på riktigt av rätt anledning medans Nardos bara gör det de att få Madde att se elak ut. Men vidhåller att Madde visat att hon är svartsjuk kring Adrian obefogat. Som när hon grät när han pratade lite med Tanja.

Jag säger inte ens emot dig om att Madde varit överdrivet svartsjuk, jag är själv inte ett dugg svartsjuk så fattar inte den grejen alls. Däremot har jag heller ingen aning om hur ens psyke blir av att vara i huset, kanske påverkar det mer än vad man tror. Det enda jag menar är att man inte ska leka offer om man själv är lika svartsjuk och har konstiga tankar om relationer mellan män och kvinnor.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Adrian 1,25 i odds att lämna

Hmmm, så de vet redan att han kommer åka.. han verkar väldigt populär på instagram ändå
2021-05-10, 14:54
Medlem
Kan vi vänligen komma ihåg att oddsen baseras på hur de som spelar väljer att spela också så behöver ingen bli förstörd ikväll när usten är kvar i huset Jag kan erkänna att mina pengar hamnade på en annan deltagare den här gången
2021-05-10, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Jag säger inte ens emot dig om att Madde varit överdrivet svartsjuk, jag är själv inte ett dugg svartsjuk så fattar inte den grejen alls. Däremot har jag heller ingen aning om hur ens psyke blir av att vara i huset, kanske påverkar det mer än vad man tror. Det enda jag menar är att man inte ska leka offer om man själv är lika svartsjuk och har konstiga tankar om relationer mellan män och kvinnor.

Problemet är väl också Adrians otydlighet, när han säger till henne och Pedram att han gärna vill ge det en chans ute och ändå gett henne lite att greppa efter och sen säger hans handlingar en annan sak, dvs han spenderar inte mycket tid med henne, hade han gett henne mer än uppmärksamhet så kanske inte hon hade behövt känna "fan alltid deep talk med Nardos på fester "
Såklart att saker blir förvirrade och i det huset där man inte kan få distans till saker heller gör det säkert svårare
2021-05-10, 14:55
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Jag behövde inte göra någonting. Höll på Sami från v.3 då han vakna till liv. Grodan, det minns du. Vi kämpade för Jullan ihop. Jag var öppen om jag hade annat nick då från början. Vart avstängd. 1000 ggr känns det som. Jävlar vad man fick kämpa. 🤣🤣🤣🤣😍

Ja för fasen. Det var så jävla skön tid förra året.
Jag blev också avstängd flera gånger. Vem minns inte Ursula och Rammi
Saknar verkligheten de åren då vi drog åt samma håll och alla nätter man var uppe. Men personerna inne i huset var så mycket intressantare dessutom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in