2021-05-10, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Situationen Madde-Adrian-Nardos är väldigt enkel, hade Nardos haft problem med att killen som hon är kär i ligger och kramas och med en annan tjej i flera timmar varje natt? Det vet alla svaret på. Hon kan sluta låtsas som att hon inte fattar vad problemet är. Hon kunde inte sova med Joel för att det skulle uppfattas fel men gör allt detta med Adrian? Hon vet exakt vad hon gjort och hon har haft panik sedan frågorna för att hon vet hur det ser ut på utsidan.

Två möjliga förklaringar
1. Hon är lite (eller mycket) förtjust i Adrian och vill ha honom nära trots att hon hävdar annat.

2. Hon tycker, trots att hon kanske hävdat att hon tagit avstånd från sina tidigare åsikter, inte att det är OK med homosexuella och att det skulle uppfattas illa av hennes vänner om hon delade säng med en bög.

Antingen eller, hon är inte ärlig.
Och som du säger hade hon INTE gillat om någon hon var kär i delade säng och så mycket tid med en annan tjej.
2021-05-10, 14:19
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren

Nu spelar Mössan putta burk med ett glas, de får ju inte in konservburkar tack vare denna lek men ändå verkar de inte fatta att tittarna och produktionen avskyr detta.

Det är bättre de ligger i soffan och rummet
2021-05-10, 14:22
Medlem
Mössan kunde inte äta vegetarisk utan var tvungen att skära ner ett paket skinka i som mat. Han behöver pruttein och ust!
2021-05-10, 14:25
Medlem
Contragulationss avatar
(FB) Big Brother 2021

Citat:
Även Tanjas 2.75 till att vinna hela skiten kommer droppa redan imorgon - mycket spelvärd just nu. Hon vinner i år.

Och där sjönk Tanja till 2.30.
2021-05-10, 14:26
Medlem
GangBangTanjas avatar
Hahaha.
Simon störde sig på Jackie med like a fart in the night,
Nu kör han samma sak och sjunger nonsens
2021-05-10, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Hahaha.
Simon störde sig på Jackie med like a fart in the night,
Nu kör han samma sak och sjunger nonsens
Han verkar ha stört sig på väldigt mkt som jackie gjorde för han gör narr av henne titt som tätt fast hon inte är kvar i huset
2021-05-10, 14:36
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Han verkar ha stört sig på väldigt mkt som jackie gjorde för han gör narr av henne titt som tätt fast hon inte är kvar i huset

Har inte märkt det så mycket men om det är sant så är det riktigt svinigt.
Men han gör väl narr av alla i princip.
2021-05-10, 14:37
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Haha nån jävla måtta får det vara, skaffa ett liv gå till grannen för att be den rösta i Big Brother? Jag hade skämts till den grad att jag var tvungen att flytta därifrån. Hur är det ens möjligt att ta så allvarligt på ett tvprogram? Är rädd för människor som dig.

Hihihi. Sådär desperat var jag också förra året när Jullan satt.
Jag ringde runt till folk och till och med mutade min pappa med starköl för att rädda henne.

Tyvärr lyckades det inte då hon åkte ändå.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-10, 14:38
Medlem
Idiotmössan tillför aldrig något i konversationer förutom att ställa intetsägande frågor. ALLT är en fråga om INGENTING. Sedan tar det stopp helt.
2021-05-10, 14:38
Avslutad
Citat:
Hörredduuuu det här handlar inte om vem man gillar eller inte. Det finns inget logiskt i det du säger helt enkelt. Man kan inte sitta och grina om att någon är svartsjuk när man själv är det och sitter och påstår att det beeeetyyyyyder nått för kvinnor när en man rör vid en kvinna och att man själv inte kan dela säng med en annan man för att det betyyyyyyyyyyder nått Nardos och Emelie har själv jättehöga krav på vad man får och inte får göra, hur saker ser ut och allt fan de snackar om så på den fronten ska de helt enkelt bara hålla käft

Som jag försökte antyda så pratar vi inte om samma sak. Faktum är att både Emelie och nu Nardos backat från Adrian, däremot tror jag Emelie gjorde det på riktigt av rätt anledning medans Nardos bara gör det de att få Madde att se elak ut. Men vidhåller att Madde visat att hon är svartsjuk kring Adrian obefogat. Som när hon grät när han pratade lite med Tanja.
2021-05-10, 14:39
Medlem
Vem tror ni lämnar idag??

Någon som vet hur oddsen ser ut?
2021-05-10, 14:39
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hihihi. Sådär desperat var jag också förra året när Jullan satt.
Jag ringde runt till folk och till och med mutade min pappa med starköl för att rädda henne.

Tyvärr lyckades det inte då hon åkte ändå.

MVH/Gnomegirl.

Hahaha.
Jag tvingade under hot alla på jobbet rösta på Jullan sedan på Sami.
Alla medel är tillåtna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in