2021-05-10, 13:48
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Tror inte han åker. Nardos brudarna som räddar honom. Samma brudar som snackar om grlll pwwrrrrr när det passar dom men backar en toffla till man och gör tjejerna i huset till de värsta av fiender

Ja jag kan hålla med dig i det för AD har ju lindat de alla runt sitt finger och det är det jag inte fattar! T.om Nardos följare har han kurtiserat och lurat!
2021-05-10, 13:48
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Alltså, kom just på att jag glömt dricka kaffe idag. Huvudvärken är inte att leka med.
Hemmajobb (och big brother för den delen) gör en lite dum i huvet.

Nyfiken på era rutiner? Vad gör ni om dagarna? När somnar ni och när stiger ni upp?
Jag somnar vid 00, vaknar lite för sent dvs 09. Jobbar hemifrån. Ser big brother. Hänger här i tråden. Ja de va väl det

Kaffe är A och O.
Har semester från idag sex veckor framåt
Nu kan jag se fullt det sista.
2021-05-10, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
98 spänn, haha. Men till 6.00. Vid nästa uppdatering kommer hon ligga betydligt lägre.
Att hon skulle vara populärare än exempelvis Madde har jag mycket svårt att tro.
Jag fick lägga 201 kronor. Vi får ändå hoppas på att Mössan lämnar huset idag. Den enda jag vill ha kvar är Simon så om övriga lämnar blir jag inte direkt ledsen.
2021-05-10, 13:50
Medlem
Adrian testar: hacka en schalottenlök
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja jag kan hålla med dig i det för AD har ju lindat de alla runt sitt finger och det är det jag inte fattar! T.om Nardos följare har han kurtiserat och lurat!

Han är för dum för att linda någon runt fingret. Eller menar du att han har världens pokerfejs och lurar alla till höger och vänster.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Åker inte AD ut ikväll så är det riggat och då består antagligen produktionen av 90% lovestruck tjejer och resten måste bara följa order! Annars förstår jag inte hur han kan vara kvar för det börjar bli tröttsamt att folk blundar för hans ego beteende och ögontjäneri!!! Ser nu hur han maxar det för fortfarande vet han att det finns tid kvar. Falskt!

Börjar tveka på om produktionen låter prinsessan af Farstas trygghet åka ut. Tror också på rigg, klart de hellre skickar ut Judith som vågar säga emot prinsessan.
2021-05-10, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Hörredu, du och jag pratar om olika saker. Jag tycker Madde förstör mycket därinne och ska ut, tycker du om na så förstår kalvat du ser på det annorlunda.

Hörredduuuu det här handlar inte om vem man gillar eller inte. Det finns inget logiskt i det du säger helt enkelt. Man kan inte sitta och grina om att någon är svartsjuk när man själv är det och sitter och påstår att det beeeetyyyyyder nått för kvinnor när en man rör vid en kvinna och att man själv inte kan dela säng med en annan man för att det betyyyyyyyyyyder nått Nardos och Emelie har själv jättehöga krav på vad man får och inte får göra, hur saker ser ut och allt fan de snackar om så på den fronten ska de helt enkelt bara hålla käft
2021-05-10, 13:51
Medlem
Det va fan så mycket bättre när Adrian hade mössa! Halva håret är fan grönt och det verkar bara växa fram till! Katastrof
2021-05-10, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Alltså, kom just på att jag glömt dricka kaffe idag. Huvudvärken är inte att leka med.
Hemmajobb (och big brother för den delen) gör en lite dum i huvet.

Nyfiken på era rutiner? Vad gör ni om dagarna? När somnar ni och när stiger ni upp?
Jag somnar vid 00, vaknar lite för sent dvs 09. Jobbar hemifrån. Ser big brother. Hänger här i tråden. Ja de va väl det
Ungefär samma här. Jobbar bara hemma, glömmer ofta bort kaffet.

Vill sova vid 00 men blir ofta senare och stiger upp runt 8-9 beroende på möten mm. Sedan är liven alltid på. Hur koncentrerad jag är beror på vad jag gör på jobbet, möten mm.
2021-05-10, 13:54
Bannlyst
Ut med Adrian!
2021-05-10, 13:54
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag fick lägga 201 kronor. Vi får ändå hoppas på att Mössan lämnar huset idag. Den enda jag vill ha kvar är Simon så om övriga lämnar blir jag inte direkt ledsen.

Hmm. Fick du lägga såpass.
Spelar ingen egentlig roll vem ryker när det är 14 dagar kvar.
Hoppas själv på Judith, hon älskar huset mer än livet så hon kommer lida mycket
Fan känner mig elak nu.
Bara Tanja vinner så jag får mer cash till verandan så är det finemang.
2021-05-10, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ungefär samma här. Jobbar bara hemma, glömmer ofta bort kaffet.

Vill sova vid 00 men blir ofta senare och stiger upp runt 8-9 beroende på möten mm. Sedan är liven alltid på. Hur koncentrerad jag är beror på vad jag gör på jobbet, möten mm.

Ja rutinerna är inte de bästa. Man är ju inte överdrivet effektiv på jobbet om de inte är möten eller samtal, helst under bb-månaderna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in