2021-05-10, 13:56
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja

Du är verkligen bäng och mer besatt av Adrian än Madde

Som du i Tanja då eller? Fast det finns en stor skillnad mellan dig och mig och den är att jag håller mig på en nivå där jag objektivt ser till hans beteende. Du har gått på helt jävla irrelevanta grejer om Tanja så kalla inte mig för besatt och jag skriver vad fan jag vill så länge jag inte bryter mot reglerna!
2021-05-10, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Alltså, kom just på att jag glömt dricka kaffe idag. Huvudvärken är inte att leka med.
Hemmajobb (och big brother för den delen) gör en lite dum i huvet.

Nyfiken på era rutiner? Vad gör ni om dagarna? När somnar ni och när stiger ni upp?
Jag somnar vid 00, vaknar lite för sent dvs 09. Jobbar hemifrån. Ser big brother. Hänger här i tråden. Ja de va väl det

Jobbar också hemma. Somnar vid 02, upp 07.30. Har på skiten från att jag vaknar tills jag somnar. Ja det var väl det.

Ska absolut skaffa ett liv efter detta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Alltså, kom just på att jag glömt dricka kaffe idag. Huvudvärken är inte att leka med.
Hemmajobb (och big brother för den delen) gör en lite dum i huvet.

Nyfiken på era rutiner? Vad gör ni om dagarna? När somnar ni och när stiger ni upp?
Jag somnar vid 00, vaknar lite för sent dvs 09. Jobbar hemifrån. Ser big brother. Hänger här i tråden. Ja de va väl det
Vaknar runt 10-11, kollar runt olika forum hänger lite i liven medans kaffet intas. Går ut nån gång efter lunch på ngt ärende, tex handlar eller bara tar en promenad. Sen hemåt igen, dusch, mat hänger i soffan mest, har alltid BB på, men sitter samtidigt antingen och spelar poker el kollar nån match. Ev kommer någon vän över och vi intar ngn form av njutningsmedel brukar bli en foodora beställning på kvällen också. håller mig vaken rätt länge, somnar alltid till någon serie rätt sent, långt efter de somnat i huset.
Medlem
xrlpyts avatar
Nardos får "lära" sig om när solen sprängs från Peddi.. "Det är flera miljoner år fram" säger Peddi... herregud.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ungefär samma här. Jobbar bara hemma, glömmer ofta bort kaffet.

Vill sova vid 00 men blir ofta senare och stiger upp runt 8-9 beroende på möten mm. Sedan är liven alltid på. Hur koncentrerad jag är beror på vad jag gör på jobbet, möten mm.

Vi verkar vilja samma sak här i livet, sova i tid Den här säsongen har jag skrivit uppsats och jobbat när det funnits tid vissa veckor. Har på liven i bakgrunden då det är skönt med lite ljud när man bara sitter för sig själv och skriver.
2021-05-10, 13:58
Medlem
När ska Nardos förstå att det går ganska illa ihop att helt ut tro på både bibeln, horoskop och stjärntecken, och spöken och onda andar???
2021-05-10, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jobbar också hemma. Somnar vid 02, upp 07.30. Har på skiten från att jag vaknar tills jag somnar. Ja det var väl det.

Ska absolut skaffa ett liv efter detta.

Fan va starkt av dig att sova så lite. Jag har alarm typ 07.30 men lyckas alltid sova till 09 snåret. Om jag inte har ett möte kl 08 typ. Men annars vet ju ingen vad jag gör så blir för lätt att sova längre
2021-05-10, 13:59
Medlem
Är det sant att det står i bibeln att om Israel och palestinier blir sams så är livet slut, alltså jordens undergång? Blev chockad att höra det. Varför står det sånt i bibeln och då kommer det väl aldrig lösas därborta för dom vill ju inte ha jordens undergång
2021-05-10, 14:00
Medlem
xrlpyts avatar
Och lite lektion om träning och diet från Pedram "lönnfettot" Agabeh ..
2021-05-10, 14:01
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Hörredduuuu det här handlar inte om vem man gillar eller inte. Det finns inget logiskt i det du säger helt enkelt. Man kan inte sitta och grina om att någon är svartsjuk när man själv är det och sitter och påstår att det beeeetyyyyyder nått för kvinnor när en man rör vid en kvinna och att man själv inte kan dela säng med en annan man för att det betyyyyyyyyyyder nått Nardos och Emelie har själv jättehöga krav på vad man får och inte får göra, hur saker ser ut och allt fan de snackar om så på den fronten ska de helt enkelt bara hålla käft

Det blir dubbelmoral för det man talar om gäller bara för alla andra och själv har man rätten att göra det man sitter och säger emot! Hyckleri
Medlem
xrlpyts avatar
Det gör fysiskt ont att lyssna på Pedram och Nardos.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nardos får "lära" sig om när solen sprängs från Peddi.. "Det är flera miljoner år fram" säger Peddi... herregud.

"Det står i bibeln att när Israel och Palestina gör fred, då vet man, asså då är det slutet"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in