2021-05-10, 13:41
Medlem
Mouchinos avatar
Åker inte AD ut ikväll så är det riggat och då består antagligen produktionen av 90% lovestruck tjejer och resten måste bara följa order! Annars förstår jag inte hur han kan vara kvar för det börjar bli tröttsamt att folk blundar för hans ego beteende och ögontjäneri!!! Ser nu hur han maxar det för fortfarande vet han att det finns tid kvar. Falskt!
2021-05-10, 13:43
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Appleintree
Dessa två verkar tro att de är på ngn hälsohem.. Träning, sova, vila och äta det som serveras..

Att vi ser AD torka bordet nu är bara för att fiska röster! Så återigen, han hade nog inte putsat det där bordet om han inte hade hängt löst!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Det finns, tyvärr, en viss risk att Simon lämnar ikväll pga Nardos och Emelies fans som stödröstat Adrian och Madde och att folk i övrigt förutsätter att Simon sitter safe.

Precis min tanke.. ska man satsa så satsa på att Simon åker för så verkar det när man läser runt här..
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Fan jag är svartsjuk, och då är jag inte ens i huset.
Man kan vara svartsjuk, eller menar du får inte vara?

Jo det får du vara erkänner mitt fel.
2021-05-10, 13:44
Medlem
Conny63s avatar
Ingen vill väl att Simon åker före dessa 3 Nötter! Så röstat Simon självklart .
2021-05-10, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Det finns, tyvärr, en viss risk att Simon lämnar ikväll pga Nardos och Emelies fans som stödröstat Adrian och Madde och att folk i övrigt förutsätter att Simon sitter safe.
Tyst nu! Det oroar jag inte ens tänka på. 🙉🙉🙉🙉🙉.
2021-05-10, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Åker inte AD ut ikväll så är det riggat och då består antagligen produktionen av 90% lovestruck tjejer och resten måste bara följa order! Annars förstår jag inte hur han kan vara kvar för det börjar bli tröttsamt att folk blundar för hans ego beteende och ögontjäneri!!! Ser nu hur han maxar det för fortfarande vet han att det finns tid kvar. Falskt!

Tror inte han åker. Nardos brudarna som räddar honom. Samma brudar som snackar om grlll pwwrrrrr när det passar dom men backar en toffla till man och gör tjejerna i huset till de värsta av fiender
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Peddi kan dessutom stundtals vara både oförarglig och humoristisk. Jag har sett det med egna ögon! 😁
😁
Ja och i jämförelse med vissa av dom andra skrikande uppmärksamhets-monsten, är han ju lungn som en filbunke!?

Men allt är ju relativt, han kan ju vara extremt pinsam och självömkande som en 6 åring men föredrar ändå som sagt honom alla dar i veckan, framför Nardos, Judith och Emelie.
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Att vi ser AD torka bordet nu är bara för att fiska röster!

Du är verkligen bäng och mer besatt av Adrian än Madde
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Men hööredu, det spelar väl jättestor roll. Du har rätt i att det spelar ingen roll vad du och jag tycker men om Emelie och Nardos tycker exakt samma så spelar det väl all jävla roll i världen?

Hörredu, du och jag pratar om olika saker. Jag tycker Madde förstör mycket därinne och ska ut, tycker du om na så förstår kalvat du ser på det annorlunda.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Härligt! Ja, det är riktigt bra odds på Judith. Jag vågar inte. Alla omröstningar visar på att Adrian är minst populär bland de som är nominerade.
Det var 250 spänn man kund lägga så för mig kanske det lindrar sorgen om horMössan stannar men Ojudith åker. Jag vill ju ha ut henne med men hon är inte det primära målet.
2021-05-10, 13:46
Medlem
Alltså, kom just på att jag glömt dricka kaffe idag. Huvudvärken är inte att leka med.
Hemmajobb (och big brother för den delen) gör en lite dum i huvet.

Nyfiken på era rutiner? Vad gör ni om dagarna? När somnar ni och när stiger ni upp?
Jag somnar vid 00, vaknar lite för sent dvs 09. Jobbar hemifrån. Ser big brother. Hänger här i tråden. Ja de va väl det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in