2021-05-10, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
En av Latrians systers motiveringar till att hon tvunget vill han ska vara kvar en vecka till, såg deras Live: Att snart ska kanske anhöriga hälsa på och det vill hon ju inte missa? Ja eller kan du träffa honom ute ikväll? Vill de bli en kändisfamilj?

Ang Nardos som backar för Adrian pga Madde, Emelie gjorde samma sak. Adrian borde se ett samband och inse att hans andra relationer fuckas upp pga hans besatta låtsastjej.

Problemet med din logik är att du inte verkar fatta att hade Madde hållit på med någon som de var intresserade av hade de kokkkkkkat över Du verkar verkligen ha missat hur Nardos ser på relationer mellan män och kvinnor i huset.
2021-05-10, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Provade 1000 kr, manuell granskning gick ej. Maxgränsen för att satsa på BB är 864 kr. Det gick igenom.
La precis maxgränsen på Tanja. Men ska man lägga en slant på Ojudith att hon åker ut kanske. Tror och hoppas på Mössan men det finns en viss risk (eller chans beroende på hur man ser det) att Ojudith åker...
2021-05-10, 13:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Problemet med din logik är att du inte verkar fatta att hade Madde hållit på med någon som de var intresserade av hade de kokkkkkkat över Du verkar verkligen ha missat hur Nardos ser på relationer mellan män och kvinnor i huset.

Hörredu, det spelar ingen roll. Madde kan inte vara svartsjuk runt en kille som inte är hennes. Även om han var hennes kille så är det sjukt beteende.
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
La precis maxgränsen på Tanja. Men ska man lägga en slant på Ojudith att hon åker ut kanske. Tror och hoppas på Mössan men det finns en viss risk (eller chans beroende på hur man ser det) att Ojudith åker...

Jag lade en slant på tafsaren.
Medlem
Alla är i köket i hjälper till utom mössan och peddot
2021-05-10, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Jag lade en slant på tafsaren.
Jag med. Man fick ju inte lägga särskilt många kronor dock.
2021-05-10, 13:39
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Hörredu, det spelar ingen roll. Madde kan inte vara svartsjuk runt en kille som inte är hennes. Även om han var hennes kille så är det sjukt beteende.
Fan jag är svartsjuk, och då är jag inte ens i huset.
Man kan vara svartsjuk, eller menar du får inte vara?
Medlem
Citat:

Men hööredu, det spelar väl jättestor roll. Du har rätt i att det spelar ingen roll vad du och jag tycker men om Emelie och Nardos tycker exakt samma så spelar det väl all jävla roll i världen?
Medlem
Citat:
Det finns, tyvärr, en viss risk att Simon lämnar ikväll pga Nardos och Emelies fans som stödröstat Adrian och Madde och att folk i övrigt förutsätter att Simon sitter safe.
2021-05-10, 13:40
Medlem
Citat:
Härligt! Ja, det är riktigt bra odds på Judith. Jag vågar inte. Alla omröstningar visar på att Adrian är minst populär bland de som är nominerade.
2021-05-10, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Alla är i köket i hjälper till utom mössan och peddot

Dessa två verkar tro att de är på ngn hälsohem.. Träning, sova, vila och äta det som serveras..
2021-05-10, 13:41
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Jag med. Man fick ju inte lägga särskilt många kronor dock.

98 spänn, haha. Men till 6.00. Vid nästa uppdatering kommer hon ligga betydligt lägre.
Att hon skulle vara populärare än exempelvis Madde har jag mycket svårt att tro.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in