2021-05-10, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Har jobbat sen 00:30, och även fast jag har tagit pauser, så har jag fått mess löpande. För mig dör chatten runt 03:30.

Systemet CC har måste ju vara fucked då, upplever att det stannar av alldeles för ofta precis som laxen
2021-05-10, 02:43
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Systemet CC har måste ju vara fucked då, upplever att det stannar av alldeles för ofta precis som laxen
Uppdaterade mitt svar till dig

Ja, men det måste vara nåt knas med era konton eller nåt. Stannar det upp för mig så kör jag bara statistik>meddelanden-knepet och sen rullar det på igen.
2021-05-10, 02:48
Medlem
--2--s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Får du det utan avbrott alls menar du? Har saktat ned sig senaste 20 minuterna för mig, var en timme sedan eller så det var segt också och jag reloadar sidan då. Tror ni dom har en lista man kan hamna på? Inte för att jag tror att jag har gjort det lol, har inte fått feedback på 3 veckor snart och tycker jag gör ett bra jobb

jag får mess hela tiden nu mannen, och de e 5-10 min de väntat på svar så kö finns

det finns flera listor mannen
- en med alla nya. Dom har extra koll på dig då
- en med dom "under bevakning". de som gjort fel ofta, skriver dålig, skriver för mkt utan att va vip, retat upp coacherna. Dom får lägre kö många, inte tillbaka "sina" gubbar lika mkt.
- en för oss VIP. vi får extra bra kö, feedback var 3e månad bara, extra bonus som dom ger oss via skype, idag 15 eur om 500 mess, klar med den om en timme. vi fick extra "klirr bonus" förra veckan för dom ville jäklas me andra operatörer haha, betalade inte ut eran bonus gav till oss ist jao

kämpa mannen
Senast redigerad av --2-- 2021-05-10 kl. 02:52.
2021-05-10, 03:47
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --2--
jag får mess hela tiden nu mannen, och de e 5-10 min de väntat på svar så kö finns

det finns flera listor mannen
- en med alla nya. Dom har extra koll på dig då
- en med dom "under bevakning". de som gjort fel ofta, skriver dålig, skriver för mkt utan att va vip, retat upp coacherna. Dom får lägre kö många, inte tillbaka "sina" gubbar lika mkt.
- en för oss VIP. vi får extra bra kö, feedback var 3e månad bara, extra bonus som dom ger oss via skype, idag 15 eur om 500 mess, klar med den om en timme. vi fick extra "klirr bonus" förra veckan för dom ville jäklas me andra operatörer haha, betalade inte ut eran bonus gav till oss ist jao

kämpa mannen
Nu jagar vi kaninerna gullet
2021-05-10, 08:33
Medlem
Hur gör ni för att hantera allt statiskt stillasittande. Ej bra för kroppen detta.
Tips?
2021-05-10, 10:10
Bannlyst
Ny vecka och ny seg jävla cp kö, hallelulja!
2021-05-10, 10:12
Medlem
lvl22skeletons avatar
Vad kör ni för setup grabbar?
Kört med mekaniskt tangentbord men tycker det går segare, skriver fortast på min air, helst sittandes i soffan.
runt 130-135 wpm enligt typeracer
2021-05-10, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lvl22skeleton
Vad kör ni för setup grabbar?
Kört med mekaniskt tangentbord men tycker det går segare, skriver fortast på min air, helst sittandes i soffan.
runt 130-135 wpm enligt typeracer

Jag slänger upp laptopen på din mammas rygg och sen så bara kör jag, i dubbel bemärkelse!
2021-05-10, 10:36
Medlem
lvl22skeletons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle
Jag slänger upp laptopen på din mammas rygg och sen så bara kör jag, i dubbel bemärkelse!

Oj oj, då behövs glid kan jag säga dig
2021-05-10, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lvl22skeleton
Oj oj, då behövs glid kan jag säga dig

Joking aside. Snittar väl 70, men det är inte hastigheten som är key. Det är att formulera vad du ska skriva så snabbt som möjligt i huvudet. Där man tjänar tid.
2021-05-10, 11:15
Medlem
ThetingGoezWilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle
Joking aside. Snittar väl 70, men det är inte hastigheten som är key. Det är att formulera vad du ska skriva så snabbt som möjligt i huvudet. Där man tjänar tid.

Precis, i så fall går det väldigt snabbt att få iväg ett mess. Dom bästa messen är alltid dem, enligt min mening, där man flumma till sig rejält.

Hej din styva, du är ju en otrolig hård buse som gärna får smaka på min fiffis ljuvliga safter.
En saft som skänker liv ifrån ovan, är du hård nu baby? Puss på ollonet.
2021-05-10, 11:31
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThetingGoezWild
Precis, i så fall går det väldigt snabbt att få iväg ett mess. Dom bästa messen är alltid dem, enligt min mening, där man flumma till sig rejält.

Hej din styva, du är ju en otrolig hård buse som gärna får smaka på min fiffis ljuvliga safter.
En saft som skänker liv ifrån ovan, är du hård nu baby? Puss på ollonet.
Forced af.
Hej min lilla prins, ligger här och tar på mig själv har spanat in dig hela kvällen.. Kan inte du bara komma hit och knulla mig nu?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in