2021-05-10, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Ja det kan nog vara så. Jag röstade på Madde. Rösta på Juddan tog emot för mycket 🤢 egentligen är jag glad vem som än lämnar.

Men allra gladast om Judith OCH Adrian åker hem ikväll

Det står mellan Judith och Adrian vem som åker. Madde är stensäker, Simon är hyfsat säker.
Så drömmen är att Adrian får gå in i annexet med Madde. Då är det helt säkert att han lämnar
2021-05-10, 09:56
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
https://youtu.be/3AbKAkcEoM0
detta är äckligt
Hon är inte den samma där som hon är idag, Janis i det avsnittet som är homosexuell har lärt henne mycket och är hennes bästavän idag. Sluta döma, hon ångrar allt hon sagt där då hennes värderingar är annorlunda nu. Hon sökte till BB just för att visa oss att hon inte är samma Nardos som hon var förr som hon är idag, hon bryr sig inte om millen, viktigast för henne är att vi ser henne på ett bättre sätt. Jag personligen hatade henne förut på tjafs men hon har växt så mycket, man ska lära sig att förlåta.
2021-05-10, 09:57
Medlem
Hoppas både Adrian och Judith åker, vet inte vem jag hatar mest! Skulle njuta av att se Adrian uppleva en förlust, skulle också njuta av chocken huset får om juddan åker! Tänk er Pedrams tugg om att Judith är mindre populär än Madde! Skulle kunna bli ett långt drama ikväll!
2021-05-10, 10:00
Medlem
Det bästa som kan hända är att Adrian lämnar mot Madde ifall en åker.
Ifall två åker hoppas jag på Judith o Adrian.
2021-05-10, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Hon är inte den samma där som hon är idag, Janis i det avsnittet som är homosexuell har lärt henne mycket och är hennes bästavän idag. Sluta döma, hon ångrar allt hon sagt där då hennes värderingar är annorlunda nu. Hon sökte till BB just för att visa oss att hon inte är samma Nardos som hon var förr som hon är idag, hon bryr sig inte om millen, viktigast för henne är att vi ser henne på ett bättre sätt. Jag personligen hatade henne förut på tjafs men hon har växt så mycket, man ska lära sig att förlåta.

Det här tjatet om att vi ska se att hon har förändrats. Jag har följt bb slaviskt i år och jag ser inte alls att Nardos skulle ha förändrats. Tvärtom faktiskt. Jag trodde jag skulle se större skillnad när jag kollade tjafs men det är ju samma högljudda, skramlande brutta nu som då. Enda skillnaden är att det inte är samma diskussioner/ämnen där som i bb.

Jag tror att enda anledningen till att folk tror att hon har förändrats är för att hon vill att vi ska tro det.
2021-05-10, 10:03
Medlem
amiliasharborstes avatar
Jag tycker det är extremt ironiskt hur folk här tar upp hur Nardos uttryckte sig i Tjafs, för 5 år sedan.. kallar henne vidrig osv. Samtidigt som 98% här inne hyllade Sami förra året trots hans högextrema förflutna. Samtidigt som ni uttrycker er homofobiskt, sexistiskt och rasistiskt.
Som att kasta Sten i glashus för fan
2021-05-10, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Det här tjatet om att vi ska se att hon har förändrats. Jag har följt bb slaviskt i år och jag ser inte alls att Nardos skulle ha förändrats. Tvärtom faktiskt. Jag trodde jag skulle se större skillnad när jag kollade tjafs men det är ju samma högljudda, skramlande brutta nu som då. Enda skillnaden är att det inte är samma diskussioner/ämnen där som i bb.

Jag tror att enda anledningen till att folk tror att hon har förändrats är för att hon vill att vi ska tro det.
+1
Varje gång de kommer en diskussion gällande viktiga ämnen märker man att värderingarna ligger kvar. Skulle varit intressant hur det såg ut o lät om man fick lov att prata politik osv.
2021-05-10, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Jag tycker det är extremt ironiskt hur folk här tar upp hur Nardos uttryckte sig i Tjafs, för 5 år sedan.. kallar henne vidrig osv. Samtidigt som 98% här inne hyllade Sami förra året trots hans högextrema förflutna. Samtidigt som ni uttrycker er homofobiskt, sexistiskt och rasistiskt.
3 år sedan* Har aldrig kallat henne vidrig, har aldrig hyllat sami och skulle aldrig få för mig att uttrycka mih homofobiskt, sexistiskt eller rasistiskt. Jag svarar eftersom jag delade videon. Såg den första gången igår och tycker det är sjukt hur vissa inte släpps in i bb för något dem skrev på twitter för 11 år sedan men Man släpps in när hon uttryckte sig såhär för 3 år sedan. detta är brutalt! Alla som säger något annat håller med henne
2021-05-10, 10:09
Medlem
Paladins avatar
Simon blir alltså så förbannad när någon försöker peppa honom under ett gympass att han inte kan träna med andra då han "Inte kan ta att någon säger till honom någonting".

Jag är riktigt nyfiken på hur han är i en kärleksrelation med sitt temperament och mindervärdeskomplex. Han inte vara roligt att dejta den snubben alltså. En vandrande bomb för fasen.
2021-05-10, 10:10
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Kul! Dessa fyra var i särklass bäst denna säsong.. Synd att inte Dompa och Jaqi fick vara kvar längre dock. Jaqi var missförstådd både av tittarna och deltagarna kändes det som men var både djup och rolig.
Katti och Luis behövdes som motvikt mot Tiktok-ungarna :P
Att det skulle behövas en massiv motvikt mot årets hjärndöda och irriterande Tiktok-deltagare håller jag verkligen med om, men att det skulle vara den halvdöda soffprydnaden som inte ens kunde prata pga sin svullna tunga och Kattis går jag absolut inte med på ! 😁

Dom var ju bara "cannon fodder" som Tv4 slängde in, enbart för att slippa kritik om varför dom bara castat efterblivna snorungar till årets skrikiga tonårsversion av Big Brother.

Produktionen tänkte väl kvalitet framför kvantitet fast givetvis med deras vanliga, helt absurda tvärtom tänk? 🤪
Så idioterna kom väl då fram till att två 60 åringar som knappt kunde röra sig utan att få en hjärtattack, motsvarade 6 st normala och fullt fungerande 30-40 åringar som skulle göra den numera helt bannlysta styggelsen, att försöka prata istället för att konstant skrika?

Allt för att deras nya målgrupp, enbart bestående av energidryckberoende Snapchat-tonåringar skulle bli nöjda.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-10 kl. 10:22.
2021-05-10, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Whataboutism, fräscht. Att sen Juni 2017 skulle vara för fem år sedan säger en del om Nardosidioterna.
2021-05-10, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Ja det kan nog vara så. Jag röstade på Madde. Rösta på Juddan tog emot för mycket 🤢 egentligen är jag glad vem som än lämnar.

Men allra gladast om Judith OCH Adrian åker hem ikväll
+1

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in