2021-05-10, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Är du sne? Nardos är den som blir utfryst, Judith säger att hon glidit isär från Nardos pga ”jag vill inte vara kring negativitet”. Nardos konfronterade henne, Judith svarar ”alla backar från rummet du är i, du sprider negativitet”. Nardos tar illa vid sig & sedan på kvällen kommer Judith för o lösa det, då säger Nardos att hon inte kan se deras vänskap byggas vidare & då Judith ändrar på sina ord som hon sagt tidigare. Judith spelar offer o går sedan & pratar med Emelie o Tanja o säger att Nardos är en mobbare för hon ”fryser ut” henne vilket hon INTE gör. Hon svarar henne och pratar med henne i grupp, men hon går inte till Judith självmant för o hänga med henne. Varför vara kring en person som får dig att må dåligt, skrattar åt dig, säger man e anledningen till att andra backar från en, säger att man är negativ & behandlat dig rasistiskt?
Ni är äckliga som inte erkänner sanningen för ni hatar Nardos. Tanja är min favorit och hoppas hon vinner hela BB men Nardos kommer sitta där med henne hoppas jag.
https://youtu.be/3AbKAkcEoM0
detta är äckligt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Verkar som att två lämnar idag

Hur kan man verka de?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
https://youtu.be/3AbKAkcEoM0

kolla hela eller spola fram till 30 min

Men HERREGUD. Det finns inte en chans i helvetet att jag pallar kolla hela avsnittet.
Det är som naglar mot en griffeltavla .
2021-05-10, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Men förra vecka skrev dom "Ikväll måste en deltagare lämna Big Brother-huset."

Ok, jag kan minnas fel också. Men vet att röster här frågade om tidigare formuleringar i brev el. Dyl, och om det inte betydde att fler deltagare kunde ryka.

Med det sagt hoppas jag verkligen att två åker ikväll. Det hela börjar mer och mer likna Så ska det låta.

Zzzz
2021-05-10, 09:47
Medlem
Kör en repris från förra veckan och hoppas på andra gången gillt:

Passa på att njuta av Adrian idag för ikväll är det bye bye

Mössan har då ätit sin sista potatis i huset
2021-05-10, 09:48
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
För att Tanja är den enda snälla mot henne. Nardos har sagt att Tanja e mest lik hennes vänner på utsidan.

Sen så ska man inte döma någon för dens förflutna speciellt när man är inne i BB för att visa att man har ändrat sina värderingar och lärt sig. Sami vann förra året o killen var fd nazist
Hur kan Tanja vara lik alla de muslimkillar som hon har som vänner? Tanja är WT men beter sig inte som en förortsblatte imo.
2021-05-10, 09:49
Medlem
Citat:
För att Tanja är den enda snälla mot henne. Nardos har sagt att Tanja e mest lik hennes vänner på utsidan.

Sen så ska man inte döma någon för dens förflutna speciellt när man är inne i BB för att visa att man har ändrat sina värderingar och lärt sig. Sami vann förra året o killen var fd nazist

Det tragiska är att Nardos gjorde bort sig totalt när hon gick på Tanja om hennes positivitet och tidigare tv karriär, så Tanja gillar INTE Nardos, men Tanja är så stor i sin personlighet och mognad att hon ändå kan umgås och inte visar vad hon egentligen tycker för det anser hon inte är av vikt och värt att lägga energi på.

Såg också Tanjas reaktion när Nardos gick på Judith också när de satt i soffan och hade trevligt alla och så kastar Nardos ur sig massa skit mot Judith. Då lämnade Tanja soffan med en min som sa mer än tusen ord.

Nardos borde vårda de vänskaper hon har i stället för att bara gå vidare till andra som hon dessutom redan sårat..

Att gå in i Big Brother för att visa att man ändrat sina värderingar och lärt sig ngt är inte en bra idé.. då finns det andra och bättre sätt, men jag håller med om att alla förtjänar en andra chans, men tyvärr är inte Nardos riktigt där än..
2021-05-10, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Kör en repris från förra veckan och hoppas på andra gången gillt:

Passa på att njuta av Adrian idag för ikväll är det bye bye

Säg inte för mkt nu, men hoppas du har rätt. Men tror tyvärr att folk som sagt att dom vill ha ut Adrian har röstat väldigt fel
2021-05-10, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Men är hon verkligen ett "rännstens barn" då?
Skulle inte bli ett skvatt förvånad om hon haft en helt normal barndom, men hon försöker få det att framstå som hon haft det jobbigt för att få billiga sympatipoänger?
Precis som hon tjatar om sin "adhd".
Antagligen spelar hon på sin övervikt/ operation. Hur jobbigt det va att komma ut som gay. Blivit bortstött av familjen kanske. Leva med en omedicinerad diagnos. Mobbad under hela uppväxten. Ständigt vara praktikanten i köket. Simon säger alltid att hon förtjänar att vinna för att hon är öppen flata. Så antar hon tjatat om hur jobbigt det var! All heder till Tanja som inte en enda gång tjatat om vad hon varit med om! Där snackar vi trauma! Hon svarar om någon frågar, men aldrig att hon sitter och tar upp det själv eller spelar på det!
2021-05-10, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Jag med.
Vet inte om mina sköra BB-nerver klarar kvällen.
Nardos lycka om Judith åker och Adrian får stanna, bara tanken ger mig gallsmak i munnen.

Exakt vad jag tänker också. Det brinner i min hjärna när jag tänker på att Adrian efter måndagsfinalen ska MAXA och kommer gömma fyra cider i garderoben, och sen dansa med sin bror Pedram medans Madde sitter och flinar mot han.

Nä jag klarar inte det. Han måste ut. IDAG.
2021-05-10, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Säg inte för mkt nu, men hoppas du har rätt. Men tror tyvärr att folk som sagt att dom vill ha ut Adrian har röstat väldigt fel

Ja det kan nog vara så. Jag röstade på Madde. Rösta på Juddan tog emot för mycket 🤢 egentligen är jag glad vem som än lämnar.

Men allra gladast om Judith OCH Adrian åker hem ikväll
2021-05-10, 09:54
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Appleintree
Det tragiska är att Nardos gjorde bort sig totalt när hon gick på Tanja om hennes positivitet och tidigare tv karriär, så Tanja gillar INTE Nardos, men Tanja är så stor i sin personlighet och mognad att hon ändå kan umgås och inte visar vad hon egentligen tycker för det anser hon inte är av vikt och värt att lägga energi på.

Såg också Tanjas reaktion när Nardos gick på Judith också när de satt i soffan och hade trevligt alla och så kastar Nardos ur sig massa skit mot Judith. Då lämnade Tanja soffan med en min som sa mer än tusen ord.

Nardos borde vårda de vänskaper hon har i stället för att bara gå vidare till andra som hon dessutom redan sårat..

Att gå in i Big Brother för att visa att man ändrat sina värderingar och lärt sig ngt är inte en bra idé.. då finns det andra och bättre sätt, men jag håller med om att alla förtjänar en andra chans, men tyvärr är inte Nardos riktigt där än..
Tanja är ju även den enda som nominerat Nardos.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in