2021-05-09, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag undrar precis som du. Hur fan kan de rösta kvar han när han nu i princip ignorerat henne sen frågorna igår. Är folk helt jävla blinda när det kommer till Adrian?

Hans syrra sa ungefär så här i deras live idag ”istället för att klanka ner på att Adrian aldrig hjälper till så kan man istället berömma han när han gör något bra. Tex idag när han lagade mat med Madde så hade han i svartvinbärsgelé i såsen som han vet att jag och vår mamma brukar ha, så han kan ju laga mat. Eller berömma när han hjälpte till att duka igår istället för att klaga på att han aldrig dukar”

Han är så satans jävla bortskämd att han aldrig ska få höra när han gör något dåligt utan bara när han gör något bra. Som han dessutom gör endast för att fiska röster.

Det är väl exakt det som är betydelsen av begreppet CURLAD?!
2021-05-09, 22:52
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Pedroz är av klent virke. Simon måste vinna. Hur fan har jag stött ut den här säsongen. Förra säsongen var då jävla mycket bättre.

Don Pedram är den största hycklaren därinne... Talar om kärlek och respekt medan han hugger sina närmaste i ryggen och utpressar dem känslomässigt med påhittade familjeband som "syster" "fru" "bror" till och med "pappa" var väl med ett tag när Mergim var inne
Ja jag fattar inte heller hur jag stått ut denna säsong.. den slår alla rekord i riggning, propaganda och uselhet.
2021-05-09, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Då förstår jag. Tycker att det är lite tramsigt att BB ska diktera hur deltagarna får umgås. Är det inte meningen att det ska balla ur lite här och där?

Men jag ser inget problem med att två av mina favoriter snackar med varandra.

Nardos är fortfarande så hysteriskt rolig, alltså. Vet att jag innan sa att hon var vettig. Det är hon; när hon pratar om de ämnen hon brinner för. Men att sitta och ha Svenssonsnack blir en jävla shitshow, så jag skrattar tills tårarna sprutar! 😂
Ja. Narcos har MÅNGA tillkortakommanden. Men hon är ju underhållande. Men för mig finns bara en vinnare:Tanja. 🥰
2021-05-09, 22:53
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staplaren
Han har 32000 röster just nu
Hur orkar ni skriva om en kille så mycket verkar vara ett väg forum detta.
Vad gör alla andra som inte Adrian gör i huset?
Är det inte kristet att ha mörkfärgade kompisar? Då är du jävligt dåligt informerad

Jag skall ge dig en ledtråd.
Damerna sitter på valborgsmässoafton med ett par semlor och spyr ur sig på Flashback.
Det förklarar en hel del
2021-05-09, 22:54
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Hahahaha svimmar kan inte komma över hur han gömmer sig när han byter om, 30 år! Har svårt att ta in det, vem gör så?? Känns helt overkligt! Och hur han sover, där har vi roboten igen, spik rak helt stilla!

Hahaha ja till och med stel när han sover... sen lägger han mössfan över ögonen om han råkar få syntax error under natten och ögonlocken börjar flimra och flippra sig
2021-05-09, 22:55
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Så vem lämnar i morgon? Adrian eller Judith? Madde verkar få sympatiröster , Simon är väl ändå rätt säker eller?
Det hoppas jag verkligen att han är. Tycker det är så tråkigt att vissa stör sig på honom, för det är tydligt att han lider av svår depression och att han har psykiska problem. I dagens samhälle, där vi ska vara så inkluderande, borde man givetvis kunna förstå att grabben har det lite kämpigt i tankarna.

Känner igen mig som fan i honom. Så som han är var jag tills jag var runt 20.
2021-05-09, 22:56
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Jag har funderingar över varför flashback inte grävt mer i henne.. Hon har ett påhittat efternamn, är skriven sedan ca 1 år på en adress, tidigare på en annan, där det numera bor ca 10 (äldre) män som alla finns i lexbase och vissa för grova brott. (Ingen av dessa adresser är den lägenhet hon visade upp under sitt "hemma-hos-repotage") Allt verkar skakigt enl mig. Går man in på hennes Facebook är det 90 procent oklara män i hennes vänlista...
De flesta är väl överens om att hon uppfattas som väldigt obildad när det kommer till det mesta... som att hon levt under en sten senaste åren. Något är väldigt skumt.
Det har du ju rätt i.
Vi har väl några här som är duktiga att kolla upp saker?

Ibland tror man nästan att Nardos bara är en usel och okänd skådis, som produktionen hyrt in för att spela en helt osannolikt överdrivet, totalt genomkorkad karaktär!?

Egentligen var det bara ett bisarrt skämt som skulle avslöjas efter några dagar, men dom räknade inte med att en massa efterblivna tonårstjejer skulle go bananas och börja hylla den vansinniga karaktären som nån slags "hjärndödas drottning", så fyran lät bara det hela rulla på då dom insåg att deras sinnessjuka skämt vansinnigt nog genererade lite fler tittare!

"Nardos" heter kanske egentligen Tova Larsson och kommer från en medelklassfamilj i Sollefteå, som adopterade henne som liten? 🤔
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-09 kl. 23:19.
2021-05-09, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Det hoppas jag verkligen att han är. Tycker det är så tråkigt att vissa stör sig på honom, för det är tydligt att han lider av svår depression och att han har psykiska problem. I dagens samhälle, där vi ska vara så inkluderande, borde man givetvis kunna förstå att grabben har det lite kämpigt i tankarna.

Känner igen mig som fan i honom. Så som han är var jag tills jag var runt 20.

Tror han är ganska så säker. Det kommer nog stå mellan Judith och Adrian.
2021-05-09, 22:58
Medlem
Kanske har tagits upp idag, men har ni sett Dompas kärleksförklaring till Emelie på hans instagram? ”JA, jag saknar och väntar på henne. Det är hon som har hatten så sluta spekulera ✌🏻❤️” och en video på tre minuter med klipp från deras tid ihop.

Den såg jag fan inte komma.
2021-05-09, 22:58
Medlem
pukkas avatar
Två röster på Simon. Hoppas fler ser hur jävla mycket han gjort för denna skitsäsong.
2021-05-09, 22:59
Medlem
Citat:
Kanske har tagits upp idag, men har ni sett Dompas kärleksförklaring till Emelie på hans instagram? ”JA, jag saknar och väntar på henne. Det är hon som har hatten så sluta spekulera ✌🏻❤️” och en video på tre minuter med klipp från deras tid ihop.

Tror faktiskt han är ganska galen i henne
Dompalöv, sen får väl tiden utvisa om han pallar med hennes "sarkasm" på utsidan
2021-05-09, 23:00
Medlem
Citat:

Detta är så gulligt. Han är för bra för henne

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in