2021-05-10, 00:29
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Vafan är det för råttor ni har i Stockholm?!
Aldrig sett något så stort i råttväg, fascinerande nästan!

När jag bodde i innerstan och var ute på natten för att röka fick jag ibland panik när det sprang en råtta nästan över mina fötter, stor som en liten katt

Ser ut som next level råttor. 2.0
Finns mycket större än den där I sthlm
2021-05-10, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SPD
Men vad?! Det kändes nästan som att det här förtjänade en egen tråd! Väldigt intressant minst sagt.

vem är de vi pratar om?
2021-05-10, 00:30
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Imorgon åker hon nog, Adrian verkar bli räddad tyvärr. Madde och Simon står starkt utgår jag ifrån.
Halleluja!
Hoppas verkligen har rätt. 🙂

Oljudith och "magiker"-temat gjorde att jag var tvungen att ta en (skön) BB-timeout förra veckan.
Står inte ut en minut till med den där vedervärdigt jobbiga jävla varelsen, och hennes vidriga gorilla-skratt!
2021-05-10, 00:31
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Jag måste hålla med. Hon klänger på Tanja 24/7. Hon pullade sönder Jullan så hon lämnade. Tafsade glatt på både Emelie och direkt Madde när hon kom in. Pedram ligger i lä och Dennis får skit men henne skall det daltas med och hon får fortsätta trots varningar. Tanja är för snäll och säger inte till utan antagligen tycker mest synd om henne. Judith lever loppan som aldrig förr för hon får tafsa helt fritt.

Bort med odjuret Juddan. Förstår inte ens hur hon kommit såhär långt och kommit undan med allt
2021-05-10, 00:31
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SPD
Men vad?! Det kändes nästan som att det här förtjänade en egen tråd! Väldigt intressant minst sagt.
Precis!
2021-05-10, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Fatta om det var Nardos som skulle sova och folk skrek som hon håller på nu. Det hade tagit hus i helvete. Men hon gör precis som hon vill, som vanligt.

Tragiskt att alla låter henne bete sig så.
Hon har ingen respekt, självinsikt eller empati.
2021-05-10, 00:39
Medlem
Citat:
Du har naturligtvis helt rätt. Men hon berättar så ofta och gärna om sin jättesvåra uppväxt så människor som Tanja eller Madde med mjuka hjärtan säger inte ifrån ordentligt. Emelie ville varken ligga i samma säng eller sovrum med henne. Produktionen ser mellan fingrarna alla gånger för hon hon är lesbisk, kvinna och "lite kul". Det ses antagligen som lite gulligt i lagom dos. Hennes berättelser om sin svåra uppväxt ger också henne mer eller mindre ett frikort. Det Dennis blev anklagad för är ju patetiskt i jämförelse mot hennes ofredande. Även hennes vänner har ju i ett brev uppmanat henne att dra ner på det beteendet. Hon kommer inte må bra efter BB när hon kommer till insikt att en vanlig människa inte kommer tolerera sådant. Hon utnyttjar helt enkelt andra.
Har svårt att ta in att det skulle va mer synd om henne än någon annan. Det är många som har trasig uppväxt och gått igenom en massa skit, inte fan ger det rätten till att våldföra sig på människor! Man undrar om det bottnar i att hon blivit utnyttjad själv, för hon har en väldigt skev bild av det sexuella! Nej jag köper inte att produktionen och deltagarna daltar med henne, pga av att hon är ett rännstens barn! Skrämmande att inte en enda i produktionen slår larm, nu vet jag inte hur många som jobbar där, men tycker det borde va omöjligt att inte se felet här, någon måste fan reagera!
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Du har naturligtvis helt rätt. Men hon berättar så ofta och gärna om sin jättesvåra uppväxt så människor som Tanja eller Madde med mjuka hjärtan säger inte ifrån ordentligt. Emelie ville varken ligga i samma säng eller sovrum med henne. Produktionen ser mellan fingrarna alla gånger för hon hon är lesbisk, kvinna och "lite kul". Det ses antagligen som lite gulligt i lagom dos. Hennes berättelser om sin svåra uppväxt ger också henne mer eller mindre ett frikort. Det Dennis blev anklagad för är ju patetiskt i jämförelse mot hennes ofredande. Även hennes vänner har ju i ett brev uppmanat henne att dra ner på det beteendet. Hon kommer inte må bra efter BB när hon kommer till insikt att en vanlig människa inte kommer tolerera sådant. Hon utnyttjar helt enkelt andra.
Undrar vad hennes svåra barndom bestod av?
Var hon tvungen att vara tyst fem minuter på julafton 2009?

Blev hon sur när hon inte fick leka doktor, med sin två fastbundna tjejkompisar?

Fick kanske badhusförbud av sina stackars föräldrar när hon var åtta, då dom lessnat på att hämta ut henne från polisstationen efter varje simlektion?
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Precis!

Kan hon ha skyddad identitet? 🤔 kanske lite konstigt att vara med i ett sånt här tv program då dock.

Hon har ju pratat många gånger om hur hon behöver skicka pengar till afrikanska släktingar och sånt. Att dom ville att hon skulle jobba svart först och sånt. Och att hennes släktingar vet att hon e med i ett program där hon kan vinna en mille

Undra vart pengarna ska gå egentligen. Kriminella?
2021-05-10, 00:43
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Kan hon ha skyddad identitet? 🤔 kanske lite konstigt att vara med i ett sånt här tv program då dock.

Hon har ju pratat många gånger om hur hon behöver skicka pengar till afrikanska släktingar och sånt. Att dom ville att hon skulle jobba svart först och sånt. Och att hennes släktingar vet att hon e med i ett program där hon kan vinna en mille

Undra vart pengarna ska gå egentligen. Kriminella?
Ja du, inte omöjligt kanske?
2021-05-10, 00:46
Medlem
Vad är det för fel på Nardos?

Skriker rakt ut 2 ggr, de andra försöker sova så Simon säger att ska hon fortsätta skrika får hon gå därifrån.
2021-05-10, 00:48
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Har svårt att ta in att det skulle va mer synd om henne än någon annan. Det är många som har trasig uppväxt och gått igenom en massa skit, inte fan ger det rätten till att våldföra sig på människor! Man undrar om det bottnar i att hon blivit utnyttjad själv, för hon har en väldigt skev bild av det sexuella! Nej jag köper inte att produktionen och deltagarna daltar med henne, pga av att hon är ett rännstens barn! Skrämmande att inte en enda i produktionen slår larm, nu vet jag inte hur många som jobbar där, men tycker det borde va omöjligt att inte se felet här, någon måste fan reagera!

Jag köper helt det du skriver. För mig är det helt naturligt att sätta stopp för ofredande vem man än är. Att hon verkligen har problem skall ju inte drabba andra.

Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Undrar vad hennes svåra barndom bestod av?
Var hon tvungen att vara tyst fem minuter på julafton 2009?

Blev hon sur när hon inte fick leka doktor, med sin två fastbundna tjejkompisar?

Fick kanske badhusförbud av sina stackars föräldrar när hon var åtta, då dom lessnat på att hämta ut henne från polisstationen efter varje simlektion?

Haha.
Hon drar alltid upp att hon inte visste om hon skulle få äta sig mätt från dag till dag och familjen hade inte råd med att köpa mat i perioder. Har själv svårt att tro det att det skulle ske i Sverige på 1990-talet. Hon hade inte heller fått kramar och kärlek under sin uppväxt. Jag tror mer på din tolkning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in