2021-05-10, 01:47
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Sometimes
Skevt, skulle aldrig palla att alltid göra mina mess på dagen. Bättre att man splitar arbetet.
2021-05-10, 01:48
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --2--
Klart vi chattar mannen para sover aldrig. 30 min kö nu bara kötta, mess går som ak 47 redan spottat ut 150 jalla
Exakt bara som araban man kör wallahi. Rattar 245 på gångvägen påväg till donken spottar mess samtidigt. En vit kines i bakluckan.
2021-05-10, 01:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Skevt, skulle aldrig palla att alltid göra mina mess på dagen. Bättre att man splitar arbetet.

Brukar det vara fler mess på nätterna eller? Jag jobbar ofta dagtid på mitt vanliga jobb, så kan vara svårt att sitta uppe nätterna med detta.

Kan jobba natt ibland dock, på kontoret, då kan jag köra denna skit samtidigt.
2021-05-10, 01:54
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Brukar det vara fler mess på nätterna eller? Jag jobbar ofta dagtid på mitt vanliga jobb, så kan vara svårt att sitta uppe nätterna med detta.

Kan jobba natt ibland dock, på kontoret, då kan jag köra denna skit samtidigt.
Nej, men om man är helt torsk på detta, tänkte jag. Och det verkar du ju vara

Men jag förstår om du bara gör det som en extragrej. Då kanske det inte spelar någon roll. Men om du verkligen gör 600 om dagen, hur fan hinner du med ditt andra jobb då?

Edit: T.o.m Johnny är inne och kåtar upp flickorna med sin charm. Då kan du också.
Senast redigerad av PussyLiquor 2021-05-10 kl. 01:57.
2021-05-10, 02:01
Bannlyst
Citat:
Nej, men om man är helt torsk på detta, tänkte jag. Och det verkar du ju vara

Men jag förstår om du bara gör det som en extragrej. Då kanske det inte spelar någon roll. Men om du verkligen gör 600 om dagen, hur fan hinner du med ditt andra jobb då?

Edit: T.o.m Johnny är inne och kåtar upp flickorna med sin charm. Då kan du också.

Har ett rätt slappt jobb inom ekonomi nu för tiden, 50% är dötid, så detta chattjobb är väldigt passande, 2 löner i ett så att säga, haha!
2021-05-10, 02:11
Bannlyst
Lol skojar dom med mig, var inne, var massor av meddelanden, sen boom helt dött, jävla fittasaker KNULAR MAMAHSSDFf
2021-05-10, 02:12
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Lol skojar dom med mig, var inne, var massor av meddelanden, sen boom helt dött, jävla fittasaker KNULAR MAMAHSSDFf
Ditt konto är kefft, brorsan. Jag får mess hela tiden.
2021-05-10, 02:17
Bannlyst
Citat:

Mhm skumt som fan detta system
2021-05-10, 02:18
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Mhm skumt som fan detta system
Det är ditt konto som apar sig. Fråga en coach vad fan felet är, för det har ju varit så i flera veckor för dig. Om du inte nu trollar höhö.
2021-05-10, 02:23
Medlem
--2--s avatar
Citat:

sorry man ja tog alla, jalla jalla mess till alla (utom laxen) . Dom måste addat dig på listan mannen? vem du retat upp bruh?

hur ofta får du feedback? vi vip får sällan o massa mess jaooo
2021-05-10, 02:37
Medlem
Citat:

Får du det utan avbrott alls menar du? Har saktat ned sig senaste 20 minuterna för mig, var en timme sedan eller så det var segt också och jag reloadar sidan då. Tror ni dom har en lista man kan hamna på? Inte för att jag tror att jag har gjort det lol, har inte fått feedback på 3 veckor snart och tycker jag gör ett bra jobb
2021-05-10, 02:39
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Får du det utan avbrott alls menar du? Har saktat ned sig senaste 20 minuterna för mig, var en timme sedan eller så det var segt också och jag reloadar sidan då. Tror ni dom har en lista man kan hamna på? Inte för att jag tror att jag har gjort det lol, har inte fått feedback på 3 veckor snart och tycker jag gör ett bra jobb
Har jobbat sen 00:30, och även fast jag har tagit pauser, så har jag fått mess löpande. För mig dör chatten runt 03:30. Jag tror inte att det existerar någon blacklist eller nåt, vad skulle de tjäna på att stanna upp ditt konto? De tjänar ju betydligt mer på att du får mess än att du inte får mess. Och skulle de vara så att de sätter dig på en blacklist så borde det ju vara befogat att tala om det för dig, samt berätta vad anledningen till det isåfall skulle vara.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in