2021-05-09, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Är ändå förvånad över hur mycket Emelie vinner i omröstningar. Så populär verkar hon inte vara.. ..eller ? Tycker folk om henne i smyg? Är där ett stort mörkertal där ute som röstar fram henne till allt bra i huset? Hon slår ju fan Tanja och Nardos varje gång! Har vi en skräll på gång?
Produktionen manipulerar rösterna. emelie har omöjligt större stöd än nardos/tanja
Rigg förekom förra året oxå så varför är du förvånad
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staplaren
Han har 32000 röster just nu
Hur orkar ni skriva om en kille så mycket verkar vara ett väg forum detta.
Vad gör alla andra som inte Adrian gör i huset?
Är det inte kristet att ha mörkfärgade kompisar? Då är du jävligt dåligt informerad

Det är bra att du kan multitaska och sända live på insta samtidigt som du skriver på Flashback if you know what I mean...
Men nu slänger du runt med siffror igen..jag frågade förut var du fått dessa siffror ifrån?? Länk?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
De missade ögonfransar under tillverkningen av AdrianBot2021.. De trodde inte att tittarna skulle upptäcka den lilla missen.
Hahahaha hahahaha jaa! Och dem blev inte färdiga med läpparna, de förblev vit/rosa
2021-05-09, 22:37
Medlem
Mouchinos avatar
- "Simon, hö hö du kan väl berätta om dina ungdomsbravader?"

Pedram, du kan väl berätta om dina istället`?
2021-05-09, 22:37
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Hahahaha hahahaha jaa! Och dem blev inte färdiga med läpparna, de förblev vit/rosa

Jepp.. kuk, en fungerande pisseblåsa och personlighet glömde de också
2021-05-09, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Det mest udda är väl att hennes man bor på hotell när dom bor i Stockholm 😂 om dom åker ut får dom stanna på hotell den natten för att vara med i studion nästa dag? Ska hennes man sova med han på det hotellet då eller vadå?
Men så märkligt. Verkar ju vara en mycket udda familj. Pratar Mössan någonsin om sin pappa?
2021-05-09, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Men varför stödjer Nardos fans AD? Har de inte sett hur AD beter sig mot Nardos och att han utnyttjar henne just pga hennes följare????

Jag undrar precis som du. Hur fan kan de rösta kvar han när han nu i princip ignorerat henne sen frågorna igår. Är folk helt jävla blinda när det kommer till Adrian?

Hans syrra sa ungefär så här i deras live idag ”istället för att klanka ner på att Adrian aldrig hjälper till så kan man istället berömma han när han gör något bra. Tex idag när han lagade mat med Madde så hade han i svartvinbärsgelé i såsen som han vet att jag och vår mamma brukar ha, så han kan ju laga mat. Eller berömma när han hjälpte till att duka igår istället för att klaga på att han aldrig dukar”

Han är så satans jävla bortskämd att han aldrig ska få höra när han gör något dåligt utan bara när han gör något bra. Som han dessutom gör endast för att fiska röster.
2021-05-09, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Produktionen manipulerar rösterna. emelie har omöjligt större stöd än nardos/tanja
Rigg förekom förra året oxå så varför är du förvånad
Jag är förvånad pga om det är rigg så borde det riggas i Nardos riktning givetvis. Tror dock att Emelie står starkt som 3a om man räknar "fans" hon har lite mer all around folk bakom sig tror jag, blandat, lite från alla håll o kanter. Medans tex Nardos nästan bara har från en typ av grupp av människor.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Madde är bäst säger Simon, nästa vecka om båda är kvar Simon "2 poäng till Madde"

Ja? Han har ju sagt till Madde varje gång efteråt att han röstat på henne. Han gillar henne men har kommit henne minst nära därinne. Inget konstigt tycker jag. Ska man klaga på någon ska man klaga på Pedram som hugger sin "broder" Simon i ryggen med 2p och inte berättar om det ens.
Medlem
Citat:
De missade ögonfransar under tillverkningen av AdrianBot2021.. De trodde inte att tittarna skulle upptäcka den lilla missen.

Hahaha ja doeg
2021-05-09, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Jag har funderingar över varför flashback inte grävt mer i henne.. Hon har ett påhittat efternamn, är skriven sedan ca 1 år på en adress, tidigare på en annan, där det numera bor ca 10 (äldre) män som alla finns i lexbase och vissa för grova brott. (Ingen av dessa adresser är den lägenhet hon visade upp under sitt "hemma-hos-repotage") Allt verkar skakigt enl mig. Går man in på hennes Facebook är det 90 procent oklara män i hennes vänlista...
De flesta är väl överens om att hon uppfattas som väldigt obildad när det kommer till det mesta... som att hon levt under en sten senaste åren. Något är väldigt skumt.

Konstigt det där med lägenheten och att hon visar upp en annan. Jag skrev ju redan i början att jag inte skulle bli förvånad om Narcos arbetar som eskort eller prostituerad. Hon tror att hon kan lura oss tittare genom sin oskuldshistoria. Men det är många historier om ”ex” eller känner hon besökt på helgen i typ London och Paris.
2021-05-09, 22:42
Bannlyst
Citat:
Ja? Han har ju sagt till Madde varje gång efteråt att han röstat på henne. Han gillar henne men har kommit henne minst nära därinne. Inget konstigt tycker jag. Ska man klaga på någon ska man klaga på Pedram som hugger sin "broder" Simon i ryggen med 2p och inte berättar om det ens.

Pedroz är av klent virke. Simon måste vinna. Hur fan har jag stött ut den här säsongen. Förra säsongen var då jävla mycket bättre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in