2021-05-09, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jepp.. kuk, en fungerande pisseblåsa och personlighet glömde de också

2021-05-09, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jepp.. kuk, en fungerande pisseblåsa och personlighet glömde de också
Hahahaha svimmar kan inte komma över hur han gömmer sig när han byter om, 30 år! Har svårt att ta in det, vem gör så?? Känns helt overkligt! Och hur han sover, där har vi roboten igen, spik rak helt stilla!
2021-05-09, 22:44
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag tror att Tanja är något så fruktansvärt uttråkad av folket som är kvar att hon gärna går in i första bästa dialog som har lite energi i sig.

Sjukt synd för Tanja att Dompa och Ponne åkt ut, hon hade behövt dem båda där inne nu på lite olika vis. Även Julia hade hon mått gott av att ha i huset nu.

Sicket mys det hade varit med Tanja, Dompa, Simon, Ponne och Julia.
Jag håller med, om man stryker Ponne!
2021-05-09, 22:46
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Det skulle ju kunna vara så att Tanja försöker muntra upp Nardos eftersom Nardos igår fick veta att Emelie och Madde som hon betraktat som sina närmaste kanske inte är så nära och så pålitliga som hon trott. (Alltså utifrån den information hon har därinne just nu - vi vet ju mer). Dessutom distanserar sig Nardos och Adrian från varandra.

Jag förstår absolut tanken med den magiska spegeln men det finns flera sidor av detta. Tanja var ju också den som tröstade Madde igår (men det vet jag inte om nån såg).

Jag tror Tanja bara vill försöka sitt bästa så att alla mår bra därinne.
Intressant. Jo, det är mycket möjligt.

Vill tillägga att Tanja står högt upp i min topplista, så det var inte taskigt menat. Jag var bara nyfiken på den där detaljen.
2021-05-09, 22:46
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag undrar precis som du. Hur fan kan de rösta kvar han när han nu i princip ignorerat henne sen frågorna igår. Är folk helt jävla blinda när det kommer till Adrian?

Hans syrra sa ungefär så här i deras live idag ”istället för att klanka ner på att Adrian aldrig hjälper till så kan man istället berömma han när han gör något bra. Tex idag när han lagade mat med Madde så hade han i svartvinbärsgelé i såsen som han vet att jag och vår mamma brukar ha, så han kan ju laga mat. Eller berömma när han hjälpte till att duka igår istället för att klaga på att han aldrig dukar”

Han är så satans jävla bortskämd att han aldrig ska få höra när han gör något dåligt utan bara när han gör något bra. Som han dessutom gör endast för att fiska röster.
Friendly reminder: Glöm inte berömma 30 åriga män när de dukar bordet eller har i svartvinbärsgelé i såsen!

"Braaaa! Va duktig du var nu Adrian!! Jag är så stolt över dig. Jag visste väl att du kunde! Bra jobbat!"

2021-05-09, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag håller med, om man stryker Ponne!
Någon annan svarade likadant. Jag menar dock att Tanja och Ponne hade bra flow ihop. De möttes i kreativitet, kvicktänkthet och spontanitet på ett sätt som inte Tanja får av ngn annan.
2021-05-09, 22:47
Medlem
mindre än 24h tills någon/några lämnar huset 😃
2021-05-09, 22:48
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag undrar precis som du. Hur fan kan de rösta kvar han när han nu i princip ignorerat henne sen frågorna igår. Är folk helt jävla blinda när det kommer till Adrian?

Hans syrra sa ungefär så här i deras live idag ”istället för att klanka ner på att Adrian aldrig hjälper till så kan man istället berömma han när han gör något bra. Tex idag när han lagade mat med Madde så hade han i svartvinbärsgelé i såsen som han vet att jag och vår mamma brukar ha, så han kan ju laga mat. Eller berömma när han hjälpte till att duka igår istället för att klaga på att han aldrig dukar”

Han är så satans jävla bortskämd att han aldrig ska få höra när han gör något dåligt utan bara när han gör något bra. Som han dessutom gör endast för att fiska röster.

Ja tydligen lönar det sig att bete sig illa under lång tid (utan att man ska få kritisera) för då räcker det att man gör minsta lilla (som är självklarheter att man gör när man bor många individer i ett hus) för att man ska berömma och ses som "duktig".

För mig är det dessutom ÄNNU värre om han faktiskt kan laga mat. Då är det verkligen pga lathet/bortskämdhet han smitit undan och inte pga osäkerhet/bristande kunskaper i matlagning.
2021-05-09, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
mindre än 24h tills någon/några lämnar huset 😃

Varför fick jag en förväntansfull känsla?
Senast redigerad av nudelfan 2021-05-09 kl. 23:19.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
De bestämde på morgonmötet att spendera mer tid ihop. Ska göra frukosten i morgonbitti. De fick in brev om att att minska grupperingarna bl.a...
Då förstår jag. Tycker att det är lite tramsigt att BB ska diktera hur deltagarna får umgås. Är det inte meningen att det ska balla ur lite här och där?

Men jag ser inget problem med att två av mina favoriter snackar med varandra.

Nardos är fortfarande så hysteriskt rolig, alltså. Vet att jag innan sa att hon var vettig. Det är hon; när hon pratar om de ämnen hon brinner för. Men att sitta och ha Svenssonsnack blir en jävla shitshow, så jag skrattar tills tårarna sprutar! 😂
Medlem
Så vem lämnar i morgon? Adrian eller Judith? Madde verkar få sympatiröster , Simon är väl ändå rätt säker eller?
2021-05-09, 22:51
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Någon annan svarade likadant. Jag menar dock att Tanja och Ponne hade bra flow ihop. De möttes i kreativitet, kvicktänkthet och spontanitet på ett sätt som inte Tanja får av ngn annan.
Men Pontus känns som en dementor från Harry Potter, som suger själen ur alla som har någon form av potential att nå framgång. Jag störde mig på den stilen. Men jag fattar att Pontus säkert kunde kännas rolig för den som ska isolera sig i 100 dagar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in