2021-05-09, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Hennes fans är väl 11-13 år och nog mognare än vad hon var i 19 års åldern och var med i tjafs

Nej.

Grejen är att de verkar ha stannat i 12-årsåldern mentalt och sen är de typ 12, antingen till de fyller 32 eller får egna barn.
2021-05-09, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Har vi fått se hur Madde, Tanja och Emelie bor?

Emelie har de visat iallafall vet jag.

Nu åt Adrian av sina hemliga piller igen som han grävde fram under sängen. Han är så jävla skum alltså.
2021-05-09, 22:28
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Jadå. Allihop. Madde bodde i en lika steril och trist lägenhet som Adrian. Lite mer tingeltangel bara och jag tror hon samlade på nåt speciellt Några skulpturer tror jag att det var.. Emelie bor i en källare som var jättefint inredd i sina föräldrars villa. Tanja har jag för mig bodde i en ordinär lägenhet och ingenting jag minns direkt av i efterhand. Märkligast var Adrians när han tagit bort alla sängkläder för att visa rutorna på Hästens säng. Sen någon pokal för att han var den duktigaste försäljaren.
Senast redigerad av ziggarillen 2021-05-09 kl. 22:31.
2021-05-09, 22:29
Medlem
Citat:
Emelie har vi fått se. Inte de andra två tror jag, kanske missat ngt. Men däremot om man följt Tanja på Youtube innan som jag gjort, så har man bra koll på hur hon bor med Blomman, från PH (som hon låg med i tv)
2021-05-09, 22:30
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Emelie har de visat iallafall vet jag.

Nu åt Adrian av sina hemliga piller igen som han grävde fram under sängen. Han är så jävla skum alltså.
Hormoner kanske så att inte tuttarna växer ut igen.
2021-05-09, 22:31
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Många av dem ångrar att dem inte röstade på Simon efter idag

Men varför stödjer Nardos fans AD? Har de inte sett hur AD beter sig mot Nardos och att han utnyttjar henne just pga hennes följare????
2021-05-09, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Finns det någon som på riktigt gillar Nardos? Jag menar på utsidan. Man undrar om hon har riktiga vänner?
Jag vill verkligen inte sjunka till samma låga nivå som många andra här på Fb, men Nardos retar mig grunden. Det är bara nardos, nardos, nardos, för Nardos. Jag håller inte Judith alltför högt men jag tycker Nardos beteende mot Judith är så jävla lågt.
Jag har bara lust att fråga Nardos- vem faan tror du att du är? Jeez.

Jag har funderingar över varför flashback inte grävt mer i henne.. Hon har ett påhittat efternamn, är skriven sedan ca 1 år på en adress, tidigare på en annan, där det numera bor ca 10 (äldre) män som alla finns i lexbase och vissa för grova brott. (Ingen av dessa adresser är den lägenhet hon visade upp under sitt "hemma-hos-repotage") Allt verkar skakigt enl mig. Går man in på hennes Facebook är det 90 procent oklara män i hennes vänlista...
De flesta är väl överens om att hon uppfattas som väldigt obildad när det kommer till det mesta... som att hon levt under en sten senaste åren. Något är väldigt skumt.
2021-05-09, 22:33
Medlem
1754s avatar
Och ännu mer censurhelvete när Pedram vill veta mer om Joels ungdomsbravader.

Jävla fittproduktion.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Aldrig varit med om värre ! Hur kan en människa vara så tom på allting?! BTW har han ögonfransar förresten, funderat över det ett tag?

De missade ögonfransar under tillverkningen av AdrianBot2021.. De trodde inte att tittarna skulle upptäcka den lilla missen.
Medlem
Stort misstag av produktionen att skicka in Madde till BB, henne skulle dom ha skickat till bachelor eller love island
2021-05-09, 22:34
Medlem
Är ändå förvånad över hur mycket Emelie vinner i omröstningar. Så populär verkar hon inte vara.. ..eller ? Tycker folk om henne i smyg? Är där ett stort mörkertal där ute som röstar fram henne till allt bra i huset? Hon slår ju fan Tanja och Nardos varje gång! Har vi en skräll på gång?
2021-05-09, 22:35
Medlem
Pissluffar produktion

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in