2021-05-09, 22:15
Medlem
Finns det någon som på riktigt gillar Nardos? Jag menar på utsidan. Man undrar om hon har riktiga vänner?
Jag vill verkligen inte sjunka till samma låga nivå som många andra här på Fb, men Nardos retar mig grunden. Det är bara nardos, nardos, nardos, för Nardos. Jag håller inte Judith alltför högt men jag tycker Nardos beteende mot Judith är så jävla lågt.
Jag har bara lust att fråga Nardos- vem faan tror du att du är? Jeez.
2021-05-09, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Staplaren
Madde 50k följare
Adrian 16k följare
Judith 7000 följare
Simon 6000 följare

Hoppas Judith åker skriker mer än nardos
Simon är också en jobbig jävel
Om det är insta du pratar om så nej.

Däremot
Simon: 7707
Judith: 10k
Adrian: 16,4k
Madde: 40k

Viktigt att rösta Simon för att säkra honom med andra ord!
2021-05-09, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Nej hans bästa vän. Hennes man är i Stockholm och ska sova med Adrian på hotellet om han åker ut. Udda familj det där.
Det mest udda är väl att hennes man bor på hotell när dom bor i Stockholm 😂 om dom åker ut får dom stanna på hotell den natten för att vara med i studion nästa dag? Ska hennes man sova med han på det hotellet då eller vadå?
2021-05-09, 22:17
Medlem
Nardos är ett bedårande barn av sin tid. Hon verkar dock stundtals ha en hel del vett innanför pannbenet för att vara så ung. Det är mer än man kan säga om somliga av de mest fanatiska av hennes följare.
2021-05-09, 22:18
Medlem
Simon är så bekväm och mysig med tjejerna, han myser avslappnat med dem bara av naturen och det ser helt rätt ut. Masserar, kliar , pillar i håret. Och det ser fett skönt ut när han gör det, om man gemför med tex AD på Madde, extremt stelt och obekvämt
2021-05-09, 22:18
Medlem
Anonym396s avatar
Har vi fått se hur Madde, Tanja och Emelie bor?
2021-05-09, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Finns det någon som på riktigt gillar Nardos? Jag menar på utsidan. Man undrar om hon har riktiga vänner?
Jag vill verkligen inte sjunka till samma låga nivå som många andra här på Fb, men Nardos retar mig grunden. Det är bara nardos, nardos, nardos, för Nardos. Jag håller inte Judith alltför högt men jag tycker Nardos beteende mot Judith är så jävla lågt.
Tror att för att orka umgås med en sån som henne så måste man vara exakt likadan eller värre om det nu går. Men hennes kompisar är nog exakt likadana
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Nej, det tror jag inte.

Jag har sagt det förut men det går ej att ha en jämlik vänskap med sådana människor som Nardos. Du måste vara en person som Adrian eller Pedram där du är villig att slicka henne i röven och vara inställsam 100% av tiden.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Om det är insta du pratar om så nej.

Däremot
Simon: 7707
Judith: 10k
Adrian: 16,4k
Madde: 40k

Viktigt att rösta Simon för att säkra honom med andra ord!

Önskar att jag hade sett det här innan jag röstade.
Vi måste fan hålla kvar Simon ändå. (Det satt långt inne för mig.. Men nu är jag där.. Det är många som ska ut innan Simon!)
2021-05-09, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Nardos är ett bedårande barn av sin tid. Hon verkar dock stundtals ha en hel del vett innanför pannbenet för att vara så ung. Det är mer än man kan säga om somliga av de mest fanatiska av hennes följare.
Hennes fans är väl 11-13 år och nog mognare än vad hon var i 19 års åldern och var med i tjafs
2021-05-09, 22:21
Medlem
Citat:

Jag håller med fullständigt! Förstår inte alls hur människan kan vara så populär!! Tål inte den jäveln över huvud taget. Önskar någon kunde banka in både lite ödmjukhet och IQ i den tomma jävla skramlande skallen!!
2021-05-09, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Nej, det tror jag inte.

Jag har sagt det förut men det går ej att ha en jämlik vänskap med sådana människor som Nardos. Du måste vara en person som Adrian eller Pedram där du är villig att slicka henne i röven och vara inställsam 100% av tiden.

So true! Det retar mig att Adrian gör just det. VAD får han ut av att hänga med Nardos? Det är fullständigt obegripligt för mig. Hur orkar han lyssna på det där tugget?

Citat:
Ursprungligen postat av SPD
Jag håller med fullständigt! Förstår inte alls hur människan kan vara så populär!! Tål inte den jäveln över huvud taget. Önskar någon kunde banka in både lite ödmjukhet och IQ i den tomma jävla skramlande skallen!!

Precis så.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in