2021-05-09, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Han är verkligen personlighetslös
Aldrig varit med om värre ! Hur kan en människa vara så tom på allting?! BTW har han ögonfransar förresten, funderat över det ett tag?
2021-05-09, 20:48
Medlem
1337crews avatar
Borde länka Narcos snälla klipp om LGBTQ i insta live, så hennes homo bästa vän kan se det.
2021-05-09, 20:49
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Jag tyckte det seriöst var obehagligt... och de 30 sekunder jag hörde så de nått dumt om Madde, och narcos väninna eller vad det var satt och babbla som en nardoskopia. Nä fyyy faan. Usch.
Inga människor man vill umgås med precis. Har inte sett klippet då jag vägrar gå in på såna där instagramsidor men fattar vad det är för typ av blattegäng. Tycker att BB spårat ut helt och är mest obehagligt. Dessutom är jag så djävla trött på allt bögeri och homosexuell elefantkvinna som gapar och skriker. Ingen mer säsong hoppas jag då dom bara hittar idioter med enstaka undantag.
2021-05-09, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Inga människor man vill umgås med precis. Har inte sett klippet då jag vägrar gå in på såna där instagramsidor men fattar vad det är för typ av blattegäng. Tycker att BB spårat ut helt och är mest obehagligt. Dessutom är jag så djävla trött på allt bögeri och homosexuell elefantkvinna som gapar och skriker. Ingen mer säsong hoppas jag då dom bara hittar idioter med enstaka undantag.
DET värsta är själva produktionen. Totalt innehållslösa dagar som travas på varandra. Deltagarna har jag inga krav på. Produktionen får ju välja bland dem som söker och ja: så här var utbudet.
2021-05-09, 20:53
Medlem
haha tanja legend
2021-05-09, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Aldrig varit med om värre ! Hur kan en människa vara så tom på allting?! BTW har han ögonfransar förresten, funderat över det ett tag?

Haha det är en bra fråga... Han har utseendet och är rar, och tycker väl det räcker.. Så fantastiskt tråkig individ.
Hahhaa jag vet inte 😂
2021-05-09, 21:03
Medlem
cancer censur
2021-05-09, 21:04
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Kan ingen stänga av madde? jobbig jävel
Du kan ju stänga av TVn om det blir för jobbigt annars ... 🤔
2021-05-09, 21:06
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ja... Jag stängde av skiten. Räcker att halvglo på Bb-liven. Sitta och bevittna idiotmössans dysfunktionella släkt är bara obehagligt.😱😱😱
Haha på vilket sätt skulle de vara dysunktionella? 🤔😅 Tycker de verkar ytterst normala om jag ska vara ärlig
2021-05-09, 21:09
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Adrians bästa vän som tillsammans med systern hanterar hans Instagram just nu
Han verkar faktiskt som en skön kille vad jag sett på livetillfällena 👍
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Nu har dom ju chansen att rätta till sitt fel och hur dom ljög om vad madde sagt.
Som "pris" för att hon tryckte på knappen kan hon ju få ett brev där det står att frågan till henne var felformulerad och att det var Emelie och inte Madde som sagt fula ord.

Men jag börjar tro på det någon var inne på tidigare idag. Att man måste börja dra ner Madde nu då det skulle se illa ut om hon vann, då hon brukar jobba åt TV4.
Fult, men rimligt i så fall.

Vad pratar du om? Alla frågor var helt rätt
Medlem
han får massage av madde som han är kär i

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här