Citat:
Ursprungligen postat av
Miraquel
DET värsta är själva produktionen. Totalt innehållslösa dagar som travas på varandra. Deltagarna har jag inga krav på. Produktionen får ju välja bland dem som söker och ja: så här var utbudet.

Instämmer med vad du skriver. Hade klarat att göra upplägget bättre själv och låtit dom visa vilka dom är utan förklädnader och fåniga uppdrag. Det är så sunkigt och barnsligt hela tiden och den enda gången jag skrattat var igår när trollkarlen kom in och dom skulle svara på frågor. Riktigt kul faktiskt. Men det var nog trollkarlen själv som kom med den iden.
Ibland undrar man vad skiten går ut på egentligen. Först i slutändan tror jag deras rätta jag kommer fram då dom börjar nosa på miljonen. Den funktionshindrade Adrian tror jag haft miljonen i huvudet sen dag 1. Det är därför han är så lågmäld och tafatt då han hela tiden måste tänka på planen som han och syrran lagt upp. Sen kom Madde och förstörde allting så han kom av sig. Syrran sa nog - Dra ner mössan över huvudet så ser dom inte vad du tänker...typ