2021-05-09, 21:11
Medlem
Är det någon som är insatt i hur stödet verkar se ut? Vem behöver hjälp? Jag vill hellst ha ut Adrian. Simon vill jag ha kvar. Är simon trygg? Behöver Madde röster så adrian trillar ut? Jag har häldre kvar Madde än danskan!!
2021-05-09, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Han verkar faktiskt som en skön kille vad jag sett på livetillfällena 👍

Att Adrians polare verkar som en skön kille? Han sa att han älskade Nardos i tjafs, eller vad fan skitprogrammet hette. Det säger en hel del om folk som tycker så.
2021-05-09, 21:13
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SPD
Är det någon som är insatt i hur stödet verkar se ut? Vem behöver hjälp? Jag vill hellst ha ut Adrian. Simon vill jag ha kvar. Är simon trygg? Behöver Madde röster så adrian trillar ut? Jag har häldre kvar Madde än danskan!!
Den som kommer att behöva stödröster för att få ut Adrian är Judith. Simon har många egna fans och Madde har sina fans plus stödröster från Emelies fans.
2021-05-09, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Den som kommer att behöva stödröster för att få ut Adrian är Judith. Simon har många egna fans och Madde har sina fans plus stödröster från Emelies fans.
Det som är fascinerande är att Simon hakat upp sig på Tanjas kändisskap men verkar ha missat Maddes backup av influencers. Såg bla systrarna Hoss lägga ut om att rösta på Madde
2021-05-09, 21:18
Medlem
Han har 32000 röster just nu
Hur orkar ni skriva om en kille så mycket verkar vara ett väg forum detta.
Vad gör alla andra som inte Adrian gör i huset?
Är det inte kristet att ha mörkfärgade kompisar? Då är du jävligt dåligt informerad
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Att Adrians polare verkar som en skön kille? Han sa att han älskade Nardos i tjafs, eller vad fan skitprogrammet hette. Det säger en hel del om folk som tycker så.

Kanske inte tycker så men det är en taktiskt bra sak att säga just nu... 😁
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King

Vafan hänger Judith löst ochså?

Judith
Simon
Adrian
Emelie
Madde

Stämmer det så? Judith är jag ganska obrydd om faaktiskt, men om adrian ryker pga henne är det värt det!
2021-05-09, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Staplaren
Han har 32000 röster just nu
Hur orkar ni skriva om en kille så mycket verkar vara ett väg forum detta.
Vad gör alla andra som inte Adrian gör i huset?
Är det inte kristet att ha mörkfärgade kompisar? Då är du jävligt dåligt informerad

Men varifrån kommer siffran 32000??? Är den officiell? Var kan man se det?
Medlem
Citat:

Judith
Simon
Adrian
Emelie
Madde

Stämmer det så? Judith är jag ganska obrydd om faaktiskt, men om adrian ryker pga henne är det värt det!

Emelie sitter säkert.
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:

Judith
Simon
Adrian
Emelie
Madde

Alla de du skriver hänger löst utom Emelie.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
All kritik som riktas mot Nardos på insta är tydligen HAT 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️
Nardos kontoansvariga borde fått offerkoftan.
2021-05-09, 21:20
Medlem
Tror ni det händer något mer i huset idag eller är det bara häng inför läggdags?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in